آرد گندم غنی شده چیست و چرا باید از آن اجتناب کرد

آرد گندم غنی شده چیست و چرا باید از آن اجتناب کرد


به نظر می رسد این روزها گزینه های بد صبحانه در همه جا وجود دارد. من اخیراً وارد پمپ بنزین محلی شدم و متوجه شدم که دانکین دوناتس به تازگی یک متر سریع جدید باز کرده است. همه چیز درخشان است ، معاملات عالی ، رنگ های روشن ، انواع کیک های فصلی جدید ، نان ، ساندویچ و قهوه. خوب ، فکر می کنم ما به آن رسیدیم. واقعا خوب کار میکنی دانکن یک تجارت پررونق وجود دارد که آرد و شکر فرآوری شده را در هزاران ترکیب مختلف می فروشد. 20 نوع مختلف کیک ، 15 نوع نان ، 10 نوع مافین و سایر انواع پخت و پز همه و همه دارای اولین ماده اولیه هستند. آرد گندم غنی شده. بگذارید واضح باشیم. این مواد برای شما مضر است و باعث افزایش سریع وزن می شود ، تقریباً فاقد هرگونه مواد مغذی ، پروتئین و فیبر است و کمی اعتیاد آور به نظر می رسد (بیشتر در مورد آن بعدا).

آرد گندم غنی شده چیست؟

شما در سوپرمارکت به دنبال غذاهای صبحانه می گردید و تعداد بیشتری از آنها وجود دارد. اولین عنصر برای تارت پاپ؟ آرد گندم غنی شده. بیشتر نان ها ، غلات ، و غلات صبحانه/میله گرانول؟ همان. این آرد مورد استفاده آنها از دانه ای به نام گندم می آید. گندم گیاهی است که از 3 قسمت تشکیل شده است. سبوس ، بذر و آندوسپرم. سبوس و دانه حاوی فیبر ، پروتئین و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن شما هستند. سویدا؟ زیاد نیست. اما آندوسپرم برنده آزمایش های چشایی شرکت های آمریکایی شد. و مهمتر از همه ، در قفسه ها بیشتر طول می کشد. بنابراین حذف سبوس و دانه از آرد گندم انتخاب تجاری شرکت های غذایی در طول قرن بیستم بود تا بیشتر محصولات خود را بدون نگرانی در مورد تاریخ انقضا بفروشند. امیدوارم در حال حاضر متوجه شده باشید که شرکت های چند ملیتی مواد غذایی در حال فروش بیشتر محصولات غذایی و افزایش سود هستند. ارائه گزینه های سالم هرگز سودآورترین راه برای انجام کارها نبوده است.

حالا برگردیم به مطالب اعتیادآور. هنوز به طور علمی اثبات نشده است که آرد گندم غنی شده به اندازه نیکوتین یا کوکائین اعتیادآور است. با این حال ، به طور علمی ثابت شده است که فیبر به شما احساس سیری می دهد. پس چه اتفاقی می افتد وقتی یک دونات پرتقالی و بنفش زیبا را در کمتر از 120 ثانیه می خورید؟ خوب ، بدن شما احساس سیری نمی کند. با وجود این که شما ترکیبی خوشمزه از آرد گندم غنی شده ، شکر سفید فرآوری شده و روغن می خورید ، کمتر از 1 گرم فیبر دریافت می کنید. بنابراین شما چهارصد کالری مصرف کرده اید و اصلا سیر نیستید. حدود 20 دقیقه طول می کشد تا مغز شما بفهمد بسته به آنچه می خورید ، بعد از غذا احساس سیری می کنید. بنابراین ، هنوز گرسنه هستید ، سراغ کیک دوم بروید. خوب ، من فقط 900 کالری برای صبحانه خوردم ، تقریباً هیچ پروتئین ، بدون فیبر ، بدون ویتامین. وای

چالش 14 روزه – از آرد غنی شده گندم خودداری کنید

بیایید معامله کنیم. در 14 روز آینده ، 8 ثانیه سریع به مواد اولیه هر چیزی که برای صبحانه می خورید نگاه کنید. این شامل خرید غذا برای اقلام صبحانه نیز می شود – در سوپر مارکت ، بازار کشاورزان یا فروشگاه مواد غذایی ویژه. برای حمایت از کنوانسیون ، از خوردن و حتی خرید هیچ نوع غذای صبحانه که حاوی پنج ماده اولیه مانند آرد گندم غنی شده باشد ، استفاده نکنید. شما می توانید یک روز سالم را شروع کنید ، حتی اگر اولین وعده غذایی اول باشد.

از چه غذاهایی اجتناب خواهید کرد؟ شگفتی دارید؟



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *