آلدوسترون برای کاهش پوند آب

معمولاً عالی مرد تمایل دارد به همان اندازه حد امکان a فوق العاده دانش شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید از لاغر به تذکر برسد. برای مسابقه، عکاسی هر دو ساده برای عالی قرار جدید. دلیلش هرچه کدام ممکن است باشد، جدا از رئوس مطالب عضلانی، 2 مسئله موجود است کدام ممکن است بر به نظر می رسد از لاغر را انتخاب کنید و انتخاب کنید خاص ممکن است تأثیر می گذارد – چربی هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتباس آب. بدیهی است کدام ممکن است اگر لایه ای اجتناب کرده اند چربی ماهیچه ها را پوشانده باشد، نمی توانید پاره شده به تذکر برسید. با این حال حتی وقتی چربی هیکل ممکن است تک رقمی باشد، آب اضافی ممکن است ممکن است را کمتر خاص را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً حتی نفخ آرم دهد. برای کاهش وزن اضافی آب چیزی است کدام ممکن است بلافاصله در همین جا می خواهیم بازرسی کنیم.

آلدوسترون یکی اجتناب کرده اند هورمون هایی است کدام ممکن است میزان مایعات هیکل – به طور قابل توجهی آب – را ترتیب می تدریجی. را انتخاب کنید و انتخاب کنید در حالی کدام ممکن است احتباس آب برای اکثر پسرها مشکلی روزمره نخواهد بود، اگر بدنساز تهاجمی هستید هر دو خواستن دارید کدام ممکن است برای عکسبرداری هر دو عالی مناسبت خاص عضلانی به تذکر برسید، محافظت مقدار به سختی آب اضافی ممکن است همه عامل را در دنیا تحمیل تدریجی. .

ابتدا به سختی پس زمینه آلدوسترون کدام ممکن است توسط غدد فوق کلیوی آزاد تبدیل می شود. آلدوسترون یکی اجتناب کرده اند هورمون هایی است کدام ممکن است به ترتیب مرحله سدیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید پتاسیم هیکل {کمک می کند}. این به نوبه شخصی به مدیریت فشار خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعادل مایعات را انتخاب کنید و انتخاب کنید الکترولیت ها در جریان خون {کمک می کند}. غدد فوق کلیوی روزی کدام ممکن است هیکل سعی در محافظت مایعات را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمک دارد، آلدوسترون بیشتری ساخت می تدریجی. این بدان معناست کدام ممکن است سطوح بالای آلدوسترون دلالت بر آن دارد مایعات بیشتری در هیکل باقی {می ماند}. وقتی مرحله آلدوسترون زیرین باشد، هیکل آب کمتری در شخصی .

کل استراتژی به معنای واقعی کلمه هستند توسط سیستم رنین-آنژیوتانسین-آلدوسترون (RAAS) مدیریت تبدیل می شود. اگر می‌خواهید همراه خود این منافذ و پوست نازک قابل مقایسه با تیغ کنار هم قرار دادن رقبا فوق‌العاده دانش را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی حیله و تزویر شوید، باید بدانید کدام ممکن است چگونه RAAS را دستکاری کنید. همراه خود آموزش داده شود دستکاری RAAS، می توانید بر مرحله آلدوسترون تأثیر بگذارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بر میزان آب نگهداشته شده در هیکل تأثیر بگذارید.

عالی تکنیک استاندارد کدام ممکن است متعدد اجتناب کرده اند پسرها برای کاهش مقدار آبی کدام ممکن است نگه می دارند، استفاده می کنند، کاهش خوردن نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش میزان آبی است کدام ممکن است می نوشند. کاهش خوردن نمک خوشایند است، با این حال ساده کمک زیادی می تدریجی. متأسفانه، اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است هیکل دائماً در امتحان شده {برای حفظ} حالت هموستاز (عموماً معروف به وضعیت حال) است، مصرف کننده آب کمتر باعث می‌شود سیستم متابولیک هیکل آب را ذخیره تدریجی. این به معنای واقعی کلمه هستند باعث افزایش مرحله آلدوسترون تبدیل می شود، متعاقباً مصرف کننده آب کمتر تأثیر جذاب را ندارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به معنای واقعی کلمه هستند باعث تبدیل می شود هیکل آب بیشتری را محافظت تدریجی.

همراه خود برای درمان این موضوع، می دانیم کدام ممکن است باید به 1 تکنیک مشخص ظاهر شد کنیم. به ابعاد کافی غیرمعمول، عالی راه برای دستکاری RAAS برای کاهش مرحله آلدوسترون را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش مقدار آب باقی مانده، مصرف کننده آب اصولاً است، 9 کمتر. این ممکن است گاهی اوقات برخلاف آنچه ممکن است در جاری امتحان شده برای رسیدن به آن است هستید به تذکر برسد، با این حال هیکل اینگونه حرکت نمی شود. با این حال این به سختی پیچیده تر اجتناب کرده اند مصرف کننده گالن آب در گذشته اجتناب کرده اند مسابقه هر دو مناسبت است.

دستکاری موفقیت آمیز RAAS برای کاهش احتباس آب خواستن به زمان بندی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تکنیک دارد. یافتن جایگزین صحیح برای دستیابی فوق العاده حیاتی است. در گذشته اجتناب کرده اند امتحان شده برای کاهش احتباس آب، ابتدا باید مثبت شوید کدام ممکن است قبلاً چربی های بی معنی هیکل را خلاص شدن از شر کرده اید. اگر لایه‌ای اجتناب کرده اند چربی زیر آن وجود داشته باشد، هیچ فایده‌ای برای ریختن آب ندارد. متعاقباً اولین قدم اینجا است کدام ممکن است نسبت چربی هیکل شخصی را به مرحله زیرین جوانان هر دو حتی تک رقمی برسانید. هنگامی کدام ممکن است به آن زمان رسیدید، می‌توانید همراه خود کاهش میزان آب نگه‌داشته شده در هیکل، دانش شوید.

گام بعدی پیروی اجتناب کرده اند عالی پروتکل محدود شده است کدام ممکن است برای ادغام کردن دستکاری نسبت پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات در کنار همراه خود عالی فاصله خوردن آب بیش از حد (هیپر هیدراتاسیون) را انتخاب کنید و انتخاب کنید در جستجوی آن عالی فاصله فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود زمان محدود خوردن محدود آب (کم آبی) است. سطوح هیپرهیدراتاسیون را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم آبی را تعدادی از روز قبل از امروز اجتناب کرده اند مسابقه هر دو هر مناسبت عکس کدام ممکن است می خواهید برای آن a فوق العاده دانش شده به تذکر برسید آغاز می کنید.

این تکنیک به این انگیزه کار می‌تدریجی کدام ممکن است فاز هیدراتاسیون باعث کاهش مرحله آدوسترون می‌شود، به این تکنیک کدام ممکن است کلیه‌های ممکن است اصولاً آبی را کدام ممکن است می‌نوشید خارج می‌کنند – کدام ممکن است علاوه بر این باعث ادرار بیش از حد ممکن است می‌شود. کم آبی متمرکز ارائه می دهیم این امکان را می دهد کدام ممکن است وزن آب شخصی را برای عجله کم کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است را a فوق العاده ریز را انتخاب کنید و انتخاب کنید از لاغر . همراه خود این جاری، اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است ممکن است این کار را ساده برای طول کوتاهی انجام می دهید، افزایش اجتناب ناپذیر در مرحله آلدوسترون را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش احتباس آب مرتبط همراه خود آن به همان اندازه بعد اجتناب کرده اند مسابقه هر دو مناسبت عظیم اتفاق نمی افتد.

متأسفانه، خلاص شدن اجتناب کرده اند شر چربی های نامطلوب فوق العاده پیچیده تر اجتناب کرده اند کاهش انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید از جمله تعدادی از مونتاژ کاردیوی اضافی در هر هفته است. ضرر اینجا است کدام ممکن است این سیستم‌ریزی ژنتیکی ما مانع می‌شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید خلاص شدن اجتناب کرده اند شر چربی‌ها را فوق العاده پیچیده‌تر اجتناب کرده اند آنچه در نظر گرفته شده می‌کنیم، می‌تدریجی. وقتی آغاز به کاهش انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوزاندن نشاط بیشتری می کنیم، هیکل ما در نظر گرفته شده می تدریجی کدام ممکن است همراه خود ضعیف وعده های غذایی مواجه هستیم. در پاسخ، رگباری اجتناب کرده اند پاسخ‌های هورمونی همراه خود هدف محافظت نشاط را انتخاب کنید و انتخاب کنید حصول ضمانت اجتناب کرده اند از گرفتن ذخایر چربی برای «قحطی» آتی به راه می‌اندازد.

این پاسخ های هورمونی مانع اجتناب کرده اند حضور در نیازها کاهش چربی ما می شوند. به ویژه سه مورد موجود است کدام ممکن است اجتناب کرده اند کاهش چربی جلوگیری می تدریجی – استروژن، انسولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کورتیزول. وقتی کارهایی را کدام ممکن است برای اجتناب کرده اند بازو دادن چربی های نامطلوب انجام می دهیم انجام می دهیم، باعث ترشح این هورمون ها تبدیل می شود. را انتخاب کنید و انتخاب کنید هنگامی کدام ممکن است آنها آزاد می شوند، هر عالی اجتناب کرده اند آنها به هیکل می گویند کدام ممکن است ذخیره چربی بقیه، ویژه به ویژه در ناحیه کمر را افزایش دهد. همراه خود این جاری، خبر عالی اینجا است کدام ممکن است ما می‌توانیم همراه خود هورمون‌ها همراه خود هورمون‌ها نبرد کنیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیستم‌های متابولیک شخصی را دستکاری کنیم به همان اندازه بر این سبدها برای کاهش چربی غلبه کنیم.

کلید این تکنیک ایجاد دشمن برای هر هورمون “ناسالم” – هر دو به عبارت تولید دیگری، هورمون “خوشایند” است کدام ممکن است برخلاف آنچه هورمون “ناسالم” انجام می دهد، حرکت می تدریجی. شناخته شده به عنوان مثال، تستوسترون “کاملاً برعکس” استروژن است. تستوسترون هورمون جنسی مردانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید استروژن هورمون جنسی زنانه است. برای نبرد همراه خود عواقب ذخیره‌سازی چربی استروژن، ما می‌خواهیم میزان تستوسترونی کدام ممکن است بدنمان آزاد می‌تدریجی را افزایش دهیم.

راه های مختلفی موجود است کدام ممکن است می توانید البته است میزان تستوسترون آزاد شده هیکل شخصی را افزایش دهید. یکی اجتناب کرده اند بهتر از راه ها برای امتحان کردن این، بالا بردن وزنه است. ملایم شده است کدام ممکن است افزایش تراکم ورزش عالی استراتژی برتر برای هیجان انگیز ساخت تستوسترون است. تراکم ورزش به میزان کاری کدام ممکن است در یک واحد بازه روزی معین انجام می دهید ردیابی دارد. می توانید تراکم ورزش را همراه خود بالا بردن وزنه اصولاً، انجام تکرارهای اصولاً هر دو کاهش زمان آرامش بین ست ها افزایش دهید.

برای نبرد همراه خود چربی های سرسخت احاطه هسته شخصی، می توانید تراکم ورزش را همراه خود عالی استراتژی ورزش مداری تغییر کرده است افزایش دهید. عالی تمایز کلیدی بین این ورزش را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر بسیاری از تمرینات گرد اینجا است کدام ممکن است در مقابل کانون اصلی بر انواع تکرارهای خاص، به همان اندازه آنجایی کدام ممکن است می توانید در طول معینی برای ست اول انجام می دهید. سپس وزنه را انتخاب کنید و انتخاب کنید انواع تکرارهایی را کدام ممکن است برای ست دوم انجام می دهید افزایش دهید.

به ترتیب، استراتژی های تمرینی موجود است کدام ممکن است می توانید اجتناب کرده اند آنها برای نبرد همراه خود انسولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید عواقب آن بر ذخیره چربی هیکل بیشترین استفاده را ببرید. در همین جا، استراتژی‌های تمرینی بر افزایش حساسیت به انسولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش مرحله صورتحساب انبساط شبه انسولین 1 (IGF-1) کانون اصلی می‌کنند کدام ممکن است عواقب انسولین را خنثی می‌تدریجی. تمرینات پویا – کدام ممکن است اساساً مبتنی بر اقدامات مختلط است – به طور قابل توجهی در افزایش میزان IGF-1 در جریان خون کارآمد است. سطوح بهتر IGF-1 از دوام به انسولین را معکوس کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابلیت چربی سوزی هیکل را افزایش می دهد.

ما علاوه بر این می‌توانیم همراه خود افزایش میزان هورمون انبساط (GH) کدام ممکن است بدنمان ساخت می‌تدریجی، همراه خود عواقب چربی‌سازی کورتیزول نبرد کنیم. GH فقط مختلط است کدام ممکن است هیکل ممکن است ساخت می تدریجی به همان اندازه بر کاهش چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله سازی تأثیر بگذارد. هرچه هیکل ممکن است GH بیشتری ساخت تدریجی، چربی بیشتری می سوزانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید توده عضلانی با بیرون چربی بیشتری اضافه می کنید.

قابل مقایسه با 2 هورمون تولید دیگری برای نبرد همراه خود چربی، برخی اجتناب کرده اند استراتژی های ورزشی ساخت GH را تحریک می کنند. ورزش اسید لاکتیک تکنیکی است کدام ممکن است فوق العاده کارآمد است. اسید لاکتیک باعث تحمیل «سوختگی» تبدیل می شود کدام ممکن است روزی کدام ممکن است بافت عضلانی شخصی را از نزدیک ورزش می کنید، بافت می کنید. چون آن است این بافت آزاردهنده است، باعث ترشح کورتیزول را انتخاب کنید و انتخاب کنید GH تبدیل می شود کدام ممکن است همراه خود چربی نبرد می تدریجی. ممکن است می توانید همراه خود بالا بردن فوق العاده آهسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس بازگشت فوری (با این حال همراه خود هشدار) به مکان آغاز، ترشح اسید لاکتیک را الهام بخش کنید. راه تولید دیگری برای افزایش ساخت GH را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش ساخت کورتیزول خوابیدن است. مطمئنا، خواب خوشایند در یک روز واحد باعث تحریک ساخت GH را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش ساخت کورتیزول تبدیل می شود.

متعاقباً ممکن است آن را دارید – سه استراتژی تمرینی برای نبرد همراه خود چربی در نوک انگشتان ممکن است. این ها را به زرادخانه تمرینی شخصی اضافه کنید به همان اندازه بتوانید همراه خود هورمون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید هورمون ها نبرد کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی بار ابدی در نبرد همراه خود چربی های سرسخت پیروز شوید.