آموزش کتل بل و تاباتا

تمرین کتل بل و تاباتا ممکن است موثرترین تمرین تمرینی توتال بدن باشد که می توانید انجام دهید. تمرین تاباتا برای کسانی از شما که آشنایی ندارید 20 ثانیه انجام یک تمرین خاص (مثلاً حرکت کتل بل) برای هر تعداد تکرار که می توانید 10 ثانیه استراحت کنید و تکرار کنید.

به طور معمول بسته به سطح آمادگی جسمانی خود، سعی می کنید 8 ست انجام دهید.

تمرین با کتل بل، تمرین کامل بدن و تناسب اندام را ارائه می دهد. قدرت، استقامت، انعطاف پذیری و از دست دادن چربی همگی با استفاده از کتل بل قابل انجام هستند. من متوجه شدم که استفاده از کتل بل برای تمرین تاباتا باعث افزایش دو برابر چربی سوزی و کاهش وزن می شود.

بسیاری از افراد در جوامع بدنسازی و تمرینات وزنه ای (بله بدنسازی و وزنه برداری می توانند دو حیوان متفاوت باشند) دو تمرین برتر برای انجام تمرینات تاباتا هستند. هر دو فوق العاده برای آموزش تاباتا موثر هستند.

ورزش کردن با کتل بل آسان نیست (شاید به همین دلیل است که مردم از آن می ترسند). همچنین یک منحنی یادگیری برای استفاده از کتل بل وجود دارد. اگر به دنبال تمرین کامل بدن هستید، نحوه استفاده صحیح از کتل بل را یاد بگیرید.

تمرین تاباتا زمانی که با کتل بل انجام می شود به اعتقاد من از استفاده از هالتر و دمبل برای تقویت قدرت، کاهش وزن و آمادگی بهتر است، زیرا تمرین با کتل بل به درگیری کل بدن و عضلات بیشتر برای تکمیل تمرینات نیاز دارد.

تمرینات کتل بل باعث تقویت و نیاز به استفاده از عضلات عمیق تر برای تثبیت عضلات پشتیبان می شود. این تلاش کل تمرین بدن چیزی است که کتل بل را نسبت به سایر اشکال تمرین برتری می دهد. Kettlebells با وارد کردن این ماهیچه های تثبیت کننده و حمایت کننده، جایی است که شما قدرت عملکردی و تهویه بیشتری به دست می آورید.

تمرین تاباتا و فواصل زمانی برای من موهبتی است که همیشه از تمرینات قلبی خسته کننده طولانی متنفر بودم. تمرینات کتل بل و تاباتا مسیر سریعی برای تمرین کامل بدن و آماده سازی درون و بیرون هستند.

کتل بل و تاباتا آموزش بدن شما را به سلامت و تناسب اندام تبدیل می کند.

رژیم لاغری سریع