آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید

آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر تا به حال از فعالیت بدنی خودداری کرده اید زیرا فکر می کرده اید که باید شدید باشد ، اجازه دهید با یک بمب واقعیت به شما برکت دهیم – ورزش برای م effectiveثر بودن لازم نیست که شدید باشد! وارد کنید: پیاده روی تناسب اندام. بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند بخشی جدایی ناپذیر از یک برنامه ورزشی مثر باشد.

این که آیا به تازگی سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا فقط نمی توانید با یک تمرین تنفس و نفس نفس زدن شما را اذیت کنید ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی کم هزینه و کم هزینه باشد که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک می کند.

به خواندن ادامه دهید تا مزایای پیاده روی را برای تناسب اندام بیاموزید و چرا آن را به جایگزینی موثر برای تمرینات شدید تبدیل می کند!

مرتبط: صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا چه اتفاقی برای سلامتی من افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی مزایای جدی برای سلامت جسمی و روحی شما دارد.

برای شروع ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد پشتیبانی از کاهش وزنو افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابتیو و شاید به شما کمک کند خلاق تر شدن

بردن؟ این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید بهترم شامل! و موارد بیشتری وجود دارد این تمرینات با شدت کم همچنین خطر فشار آوردن به مفاصل را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین شما را به طور کامل مالیات می دهد ، در حالی که با کنار گذاشتن عضویت گران قیمت در باشگاه ، در هزینه های اضافی خود صرفه جویی می کنید.

بهترین قسمت؟ پیاده روی یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای تحرک شما انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های کتانی خود را ببندید و از خانه خارج شوید! و هیچ راهی بهتر از این برای قدم گذاشتن در راه شما وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند به همان اندازه م whetherثر باشد چه در هر زمان انجام دهید یا نه NSترکش می کند در طول روز یا دوره های طولانی تر به طور همزمان. این مربوط به کارکردن آن برای شما و با برنامه شماست!

بنابراین اگر در یک میز کار کار می کنید ، اجازه دهید این کار به عنوان یک انگیزه برای حرکت انجام شود! این مراحل را انجام دهید و از بیش از حد اجتناب کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از این که جلوتر برویم ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام به سادگی اعمال قصد در پیاده روی های شما است. این به معنای گرفتن شماست اهدافسطح آمادگی جسمانی ، توصیه های فعالیت CDC-هنگام ایجاد برنامه پیاده روی تناسب اندام را در نظر بگیرید.

به جای پیاده روی های آرام در منطقه خود ، باید تمرکز خود را بر بالا بردن ضربان قلب ، انجام تعداد معینی دقیقه پیاده روی در روز و حفظ فرم مناسب پیاده روی

چگونه می توانید تناسب اندام پیاده روی را شروع کنید؟

خبر خوب – اگر کفش دویدن دارید ، آماده اید که یک برنامه تناسب اندام پیاده روی را شروع کنید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، آسان است که بهترین نیت را داشته باشید اما در این راه تمرکز خود را از دست بدهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا از طریق پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

یک روال پیاده روی بخش مهمی از رسیدن به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! وقتی نوبت به سالم ماندن ، قوی و تناسب اندام می رسد ، الف روال متعادل این یک تمرین است که شامل تمرینات قلبی عروقی ، قدرت ، انعطاف پذیری و حرکت است.

به خاطر داشته باشید که برنامه پیاده روی شما باید در روزهای تمرینات قدرتی برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی ، در زمان های مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود رسیده اید.

شماره 2 تورهای خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی ، تورهای خود مانند جلسات را برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، مطالعات عادات ثابت شده را عاداتی نشان می دهید که به طور منظم (و در زمانهای مشابه هر روز/هفته) تمرین می کنید.

فرض کنید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی کنید ، یا می توانید آن را بشکنید. احتمالاً می توانید دو پیاده روی 15 دقیقه ای یا حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای پیاده روی کنید! فقط مطمئن شوید که مطابق برنامه خود هستید.

شماره 3 همیشه “چرا” را بدانید

زمانی را که بخش مزایای پیاده روی را دو دقیقه قبل می خوانید به خاطر می آورید؟ این سرگرم کننده بود ، نه؟ من در حال تصور نسخه شادتر و سالم تری از شما هستم. احساس رضایت می کردم و احساس انگیزه می کردم. اما انگیزه رو به زوال است. ممکن است برخی روزها احساس کنید که بسیار الهام بخش هستید و در روزهای دیگر برعکس. به همین دلیل است که دانستن دلیل اهمیت آن بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خود را به عنوان یک نسخه آرامتر ، انگیزنده و الهام بخش از خود تصور کنید. فردی که به روال پیاده روی خود پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه در هیچ کجا یافت نمی شود ، به “چرا” بازگردید. ممکن است بعضی روزها سخت تر از روزهای دیگر باشد ، اما بدانید که در راه رسیدن به اهدافتان هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک دفتر خاطرات پیاده روی را شروع کنید

در حالی که تغییرات جسمانی به تدریج رخ می دهد ، مزایای روحی ناشی از تمرینات پیاده روی می تواند بسیار فوری باشد. واقعاً با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید ، آن لذت را القا کنید. این امر به ایجاد عادت جدید راه رفتن ناخودآگاه کمک می کند و پایبندی به آن را برای شما آسان می کند. وقتی مغز شما بعد از هر پیاده روی بفهمد چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را تقویت کنید

افزودن طعم به پیاده روی های شما لذت بخش تر می شود ، و این باعث می شود که به خوردن آنها ادامه دهید. ما عاشق شنیدن آهنگ های مورد علاقه خود ، گوش دادن به پادکست یا کتاب صوتی یا حتی درخواست از یک دوست برای شرکت در تورهای ما هستیم. شما شگفت زده خواهید شد که چقدر سریع زمان می گذرد هنگامی که شما دچار انفجار می شوید!

این تمرین پیاده روی برای تناسب اندام خانگی را امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون فشار! فقط در خانه مورد علاقه 17 دقیقه ای خود بازی کنید تناسب اندام پیاده روی روتین با مربی FitOn Bree Quiggle. در نهایت یک مایل با موسیقی پرانرژی راه خواهید رفت که به شما انگیزه می دهد (به معنای واقعی کلمه).

یک برنامه پشتیبان داشته باشید و قبل از آمدن موانع جاده (آب و هوای بد ، روزهای تاریک یا شاید فقط کسالت!) پیش بینی کنید. وقتی زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید) ، برای انگیزه و تمرینات به برنامه FitOn سر بزنید تا به شما در ادامه کار کمک کند. گام در راه رسیدن به اهداف خود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *