آیا برای اینکه احتمالاً با آن لباس یا شلوار جین جدید تناسب داشته باشید، یک برنامه رژیم غذایی چند روزه در نظر گرفته اید؟

آیا به رژیم غذایی چند روزه فکر می کنید؟

رژیم غذایی معمول چند روزه بسیار زیاد است کم کالری رژیم غذایی که نشان می دهد شما فقط در چند روز بین 3 تا 13 پوند وزن کم خواهید کرد (بسته به اینکه چه کسی حقیقت را می گوید).

از همه، من قصد دارم بررسی رژیم غذایی چند روزه خود را با نکات عالی شروع کنم. برنامه غذایی بسیار کم کالری است.

برخی از نسخه ها شامل یک گریپ فروت در هر وعده غذایی است که نشان می دهد این برنامه فقط کمتر از هزار کالری دارد.

برخی دیگر آن را صرفاً در یک وعده غذایی شامل می شوند که شما را به 810 کالری می رساند.

بدون شک، این سطوح کالری پایدار نیستند، بنابراین لطفاً به یاد داشته باشید که این فقط یک رژیم غذایی چند روزه است.

شما می توانید به سرعت برای این مدت طولانی، بنابراین داشتن مقداری غذا برای ادامه کار به شما آسیبی نمی رساند.

دومین نکته مثبتی که در بررسی های چند روزه رژیم غذایی خود به آن اشاره خواهم کرد این است که برای حفظ این برنامه نیازی به آشپزی ظریفی نیست.

اگر می توانید یک تخم مرغ را بپزید و سبزیجات را در مایکروویو بپزید، می توانید از این رژیم غذایی استفاده کنید.

غذاهای مورد نیاز استاندارد هستند: پنیر دلمه، کراکر، هویج، سیب و غیره، و من دوست دارم برخی از گیاهان کاهش وزن مانند سم زدایی چای فوق العاده را اضافه کنم.

سومین موردی که در این مورد بسیار عالی است و به همراه برخی از قرص های لاغری گیاهی این است که غذایی که از شما خواسته می شود به هیچ وجه به شما آسیب نمی رساند.

شما میوه، سبزیجات، گوشت بدون چربی و غیره می خورید.

قبلاً درباره اطلاعات رایگان موجود در اینترنت در مورد آن بحث کردم چربی سوزی میوه هایی که باید درست قبل از خواب بخورید و بیشتر برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود.

در بسیاری از افکار، شما با این برنامه بسیار بهتر از این هستید که تعدادی وعده غذایی را در یک غذای ناسالم مصرف کنید.

هیچ ترفندی برای برنامه چند روزه وجود ندارد، فقط کالری بسیار کمی دارد.

این طرح دارای معایبی است.

شما ممکن است فقط چند پوند از دست بدهید ستاره دار، نه 12 پوندی که برخی از مدافعان اعلام می کنند.

من نمی‌توانم به این نکته اشاره نکنم که استفاده طولانی مدت از این برنامه مطمئناً منجر به بی‌اشتهایی می‌شود.

نام چند برنامه همیشه به دلیلی چیزی مانند “رژیم غذایی چند روزه” ذکر می کند – فقط باید برای چند روز استفاده شود.

نکته دیگری که در این ارزیابی های برنامه چند روزه قابل ذکر است این است که به احتمال زیاد در این برنامه گرسنگی خواهید داشت.

وعده های غذایی نسبتا کم است.

صبحانه و ناهار حدوداً 220 کالری در هر قطعه دارند، و با این حال شام باید با 370 کالری یا بیشتر باشد.

اگر همیشه برنامه های غذایی با کالری حدود 2500 یا بهتر (دقیقا همان چیزی که اکثر آمریکایی ها مصرف می کنند) مصرف کرده اید، گرسنه خواهید شد.

اگر بتوانید آن را بمکید و بگویید «فقط چند روز دیگر است» زنده می‌مانید، و برخی از چای‌های گیاهی برای کمک به کاهش وزن، کمی از دردهای گرسنگی شما را تسکین می‌دهد.

اگر از نظر روانی برای چالش های هوس در برنامه چند روزه آماده نباشید، به احتمال زیاد تمایل خود را به خوردن بیشتر میل خواهید کرد.

به طور خلاصه، رژیم غذایی چند روزه کار می کند. شما نمی توانید برنامه را به صورت طولانی مدت ادامه دهید.

تصویر کلی بررسی برنامه چند روزه من این است که اگر می خواهید در آینده ای نزدیک برای هدفی خاص وزن خود را کاهش دهید (یک رویداد تجاری آخر هفته آینده، شاید یک رقص یا عروسی و موارد مشابه، یا یک دیدار مجدد در دبیرستان آینده)، ممکن است پس ارزش انجام دادن داشته باش

به عنوان یک برنامه توسعه یافته، باید کارهای بیشتری انجام دهید و بیشتر با جدیت اهداف خود درگیر شوید.

(لطفاً توجه داشته باشید که من همچنین پیشنهاد می‌کنم برای مطالب بیشتر به وب‌سایت مراجعه کنید تا به شما در کاهش وزن سریع و آسان و احتیاط‌ها و مزایای آن کمک کند.)

برای موفقیت با برنامه غذایی خود!