آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن.


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی را برای انتخاب غذای سالم و ما از رژیم غذایی پیروی می کنیم (از خواندن پست در اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذای سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه این کارها را انجام داده ایم ، اما نتیجه دلخواه به آن نرسیدیم

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقاط وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

درست مانند مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی لازم را تأمین کند بدن را تغییر می دهد و در نتیجه ، روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید آن را در نظر بگیرید اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و شرایط استرس زا …)

بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین یک فرد معمولاً به جای توجه به عوامل سبک زندگی ، در رژیم غذایی چه می کند؟، مصرف شما را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن شما وارد می کند. اما غافل از وزن آن کم نخواهد کرد.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش 10 برابر 9 برابر استرس چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از آزمون می پرسید ، پس ما چه می کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت هایی که به شما کمک می کند از استرس خارج شوید اوقات خوشی داشته باشید ، آماده شوید!

برای پیشرفت و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی یک صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بالهای خود بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

به یک دوست خوب زنگ بزن

بازی آنلاین بسازید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *