آیا دستگاه های شکم بهترین ورزش شکم را ارائه می دهند؟

ورزش های شکم برای خانم ها و آقایان موضوع داغ این روزها است. تلویزیون و مجلات مملو از تبلیغاتی هستند که مزایای دستگاه های ورزشی شکم را تبلیغ می کنند. آنها قول می دهند که شکم شما را شبیه شکم مدل در تبلیغ “فقط با چند دقیقه در روز” کنند. اما آیا آنها بهترین ورزش شکم را ارائه می دهند و آیا واقعاً ادعاهای خود را انجام می دهند؟ Popular Mechanics اخیراً مقاله‌ای را منتشر کرده است که برخی از مدل‌های محبوب‌تری را که می‌توانید سفارش دهید، بررسی کرده است. آنها هفت دستگاه مختلف را برای مدت دو ماه آزمایش کردند و به نتایج آشکاری رسیدند.

ماشین های Ab تست شده:

شش دستگاه از هفت دستگاه مورد استفاده در آزمون Popular Mechanics از نظر طراحی بسیار شبیه به هم بودند (آنها Ab Coach، Ab Roller Plus، Ab Sculptor، Ab Toner، Body Shaping Ab Blaster Plus و Weider Ab Shaper هستند.) این دستگاه ها از نظر طراحی کاملاً سبک هستند. ساخت و ساز، و تکیه بر یک حرکت تکان دهنده رو به جلو برای کار بر روی عضلات شکم. تنها استثنای این نوع دستگاه های ab، دستگاهی بود که توسط Nordic Track به نام Ab Works ساخته شد. این قطعه نسبتاً سنگین تری از تجهیزات است که از اصل “کرانچ معکوس” برای کار استفاده می کند. به جای بلند کردن بالاتنه مانند تمرین کرانچ معمولی، کرانچ معکوس زانوها را به سمت قفسه سینه بالا می برد و در عین حال بالاتنه را در حالت استراحت نگه می دارد.

آیا آنها کار می کنند؟

نتیجه نهایی این است که بله – ماشین‌های ab کار می‌کنند، اما شاید نه آنطور که ادعا می‌کنند. آنها قطعاً عضلات شکم شما را سفت و تقویت می کنند، اما نه در حدی که واقعاً قابل توجه باشد (مگر اینکه در ابتدا خیلی لاغر باشید. به همین ترتیب آنها برای کاهش چربی اطراف شکم شما کار زیادی انجام نمی دهند. مطالعه منتشر شده توسط شورای آمریکایی ورزش نیز این موضوع را تایید کرد.این مطالعه بیان کرد که ماشین‌ها واقعاً بهتر از تمرینات کرانچ استاندارد عمل نمی‌کنند. اما جنبه مثبت آن، دستگاه‌های ab از بدن شما حمایت بیشتری می‌کنند و می‌توانند فشار روی گردن شما را کاهش دهند. قسمت بالای پشت آنها همچنین کرانچ را کمی آسان تر می کنند که برای افرادی که تازه شروع به ورزش کرده اند مفید است.

نتیجه:

اگر قبلاً یکی از این دستگاه ها را خریداری کرده اید، فقط با برنامه توصیه شده همراه باشید. اما برای دیدن نتایج، باید تمرینات هوازی منظم مانند دویدن یا پیاده روی (سریع) انجام دهید تا به چربی سوزی و کاهش وزن کمک کند.

همچنین احتمالاً برای کاهش کالری دریافتی خود باید رژیم داشته باشید. به یاد داشته باشید که تمرینات شکم به خودی خود در کاهش وزن شما تأثیر زیادی نخواهد داشت.

اگر دستگاه ورزش شکم ندارید، تمرینات موثر زیادی وجود دارد که می توانید برای کوتاه کردن شکم خود از آنها استفاده کنید. لینک موجود در بیوگرافی نویسنده در پایین این مقاله شما را به یک صفحه وب خوب در مورد بهترین تمرینات ورزشی شکم می برد.

اگر مایلید در مورد مطالعه مکانیک محبوب ماشین های ورزشی شکم بیشتر بخوانید، می توانید آن را در وب سایت آنها به آدرس www.popularmechanics.com/outdoors/sports/1283171.html بیابید.

رژیم لاغری سریع