آیا موسیقی می تواند آموزش شما را بهبود بخشد؟


برای آماده شدن برای شب ، در محل کار ، و / یا یک سفر جاده ای سرگرم کننده ، موسیقی را روشن کنید. و اگر دوست دارید موسیقی مورد علاقه خود را در حین تمرین منفجر کنید ، ممکن است به چیزی علاقه داشته باشید. پخش موسیقی در حین کار ممکن است راهی برای گذراندن زمان به نظر برسد ، اما علم نشان می دهد که موارد بیشتری وجود دارد. مطالعات آنها تأثیرات روانی و فیزیولوژیکی موسیقی بر ورزش را بررسی کرده اند و مزایای آن روشن است. در حقیقت ، رابطه بین موسیقی و ورزش آنقدر قابل توجه است که مقامات ورزشی حتی برخی از ورزشکاران را ممنوع کرده اند. هنگام مسابقه به موسیقی گوش دهید برای جلوگیری از مزایای ناعادلانه!

بنابراین اگر برای رفتن به باشگاه انگیزه دارید ، مورد علاقه خود را به او منتقل کنید آموزش FitOn، یا با برخی از دوستان خود در یک کلاس آموزشی سرگرم کننده رقابت کنید ، شاید ارزش کلیک روی بازی روی آهنگ ها را داشته باشد. و اگر شما هم مانند من هستید و از گوش دادن به هیپ هاپ ، EDM و موسیقی های پاپ بک لذت می برید ، دلیل آن نیز وجود دارد. مطالعات نشان می دهد که گوش دادن به موسیقی سریع و آهنگ هایی که ممکن است داشته باشید اثرات مثبت بر ورزش کاراییبه همین امر در مورد کار با ملودی هایی که باعث ایجاد یک آهنگ می شوند صادق بود پاسخ احساسی مانند نوستالژی ، احساسات ، امید یا حتی عصبانیت (بله ، ما دوست داریم منفی در یک بیماری کاتارتیک را از بین ببریم کلاس کیک بوکسینگ)

بنابراین صدا را زیاد کرده و برای عرق کردن آماده شوید – در اینجا پنج راه وجود دارد که موسیقی می تواند تمرین شما را بهبود بخشد.

5 روش موسیقی می تواند تمرینات شما را بهبود بخشد

شماره 1 این می تواند به شما در انجام آخرین تکرار کمک کند

در موسیقی چیزی وجود دارد که به ما کمک می کند در آخرین مایل جلو برویم یا آخرین تکرار را بیرون بیاوریم. علوم پایه نشان می دهد که تأثیرات روانی موسیقی بر عملکرد ورزش ، تلاش درک شده (یا میزان سختی کار را تا 10 درصد) کاهش می دهد. بنابراین ، موسیقی می تواند به ویژه در آن کلاس های سخت HIIT مفید باشد.

توجه: نباید از موسیقی برای نادیده گرفتن آنچه بدن شما در تلاش است به شما بگوید استفاده شود. این مهم است که همیشه به یاد داشته باشید که به بدن خود گوش دهید و در صورت لزوم استراحت کنید.

شماره 2 می توانید سریعتر حرکت کنید

یک مطالعه در سال 2006 دریافتم که گوش دادن به موسیقی با BPM بالاتر سرعت دوندگان را افزایش می دهد. در حالی که تمرینات قدرتی باید بر شکل و ارتباط عضلات و ذهن متمرکز باشد ، گوش دادن به موسیقی خوشحال با زمانهای سریعتر در حین تمرینات قلبی (دویدن ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، قایقرانی ، شنا) می تواند به شما در افزایش سرعت حتی بیشتر از شما کمک کند.

بنابراین زمان مناسب موسیقی برای اجرای بهینه چیست؟ تحقیقات در مورد رابطه بین ورزش و موسیقی محدوده مطلوب را پیدا کرده است 120 تا 160 پی پی امبه

شماره 3 به هماهنگی خود کمک کنید

همانطور که موسیقی به شما کمک می کند در زمین رقص احساس ملایمت کنید ، افزایش ریتم می تواند مزایای مشابهی را برای تمرینات شما ارائه دهد. وقتی صحبت از اثرات مفید موسیقی و عملکرد ورزشی می شود ، انسداد می تواند مهارت های حرکتی شما را در طول فعالیت بدنی افزایش دهد. ریتم به بدن کمک می کند تا الگوهای حرکتی م withثر را با جریان بیشتری هدایت کند این امر انجام تمرینات فنی بیشتر (مانند چمباتمه زدن ، ددلیفت ، اسکوات بلغاری و حتی تمرینات چابکی مانند طناب نبرد) را آسان می کند.

شماره 4 استقامت خود را افزایش دهید

برای تمرینات تکراری (مانند دویدن ، قایقرانی ، شنا یا بیضوی) ، ریتم موسیقی نه تنها به شما کمک می کند سریعتر حرکت کنید ، بلکه شما را نیز ادامه می دهد. همانطور که حرکات شما با آهنگ آهنگ هماهنگ می شود ، مصرف انرژی کارآمدتر می شود. آ مطالعه 2008 اثرات مفید موسیقی و عملکرد ورزشی را بر دوچرخه سواران نشان داد بدون تغییر میزان کار ، فقط گوش دادن به موسیقی مصرف اکسیژن را تا 7 درصد کاهش می دهد.

شماره 5 می تواند کالری سوزی شما را افزایش دهد

بله ، موسیقی به سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند. اثرات مفید موسیقی و تمرینات ورزشی مشابه اثرات کافئین است گوش دادن به لیست پخش تمرین مورد علاقه خود می تواند به عنوان یک افزایش انرژی طبیعی عمل کند. این وزوز (همراه با کاهش تلاش درک شده ، افزایش استقامت و افزایش عملکرد) توانایی شما را در مصرف انرژی افزایش می دهد.

آهنگ ها ظاهر می شود

برنامه ریزی لیست پخش برای تمرین بعدی شما زمانی است که سرگرمی شروع می شود. برای دریافت اثرات مفید موسیقی بر ورزش ، نوع فعالیتی را که قصد انجام آن را دارید در نظر بگیرید. دویدن برای سرعت؟ آهنگ های سریعتر با ضربات انرژی زا را در نظر بگیرید. ذهن خود را با ذن آرام کنید یوگا جریان؟ روی پخش موسیقی مدیتیشن کلیک کنید تا به شما احساس وحشت کند. آمادگی ذهنی برای عرق کردن HIIT یا زور کلاس؟ آهنگ هایی را انتخاب کنید که به شما احساساتی می بخشد. و وقتی می خواهید احساس کنید یک ستاره راک هستید ، هرگز نمی توانید با برخی از بیانسه یا کندریک لامار (به نظر من) اشتباه کنید.

آیا می خواهید لیست پخش شما مکمل روال تمرین شما باشد؟ ثبت نام برای FitOn PRO، جایی که شما موسیقی ممتاز را تجربه خواهید کرد تا تمرینات خود را با ایستگاه های مختلف موسیقی پر از بازدید از هنرمندان برتر بارگذاری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *