آیا می خواهید روند چربی سوزی خود را دو برابر کنید؟ در اینجا 4 نکته وجود دارد که باید فوراً دنبال کنید

بهترین راه برای چربی سوزی سریع رژیم غذایی سخت و ورزش منظم است. اما زمانی فرا می رسد که اکثر ما بنا به دلایلی به دنبال راه هایی برای چربی سوزی سریع هستیم. مراحل چربی سوزی سریع چندان سخت نیست و اگر به طور منظم و با پشتکار دنبال شود، می تواند معجزه کند. در اینجا چهار مورد از موثرترین نکات چربی سوزی وجود دارد:

صبحانه بخور…بله…ازش نگذر…

صبحانه پر فیبر اولین قدم برای کاهش وزن است. فیبر هضم را بهبود می بخشد و مقدار آب مورد نیاز بدن و روده را حفظ می کند. از طرف دیگر، نخوردن صبحانه شما را بیشتر از آنچه که هستید گرسنه می کند و باعث می شود به غذاهای شیرین مانند آب نبات و کولاها دست پیدا کنید.

مطالعات نشان می دهد که خوردن گرانولا با فیبر بالا پنج روز در هفته می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد و شما را به مسیر کاهش وزن بازگرداند.

شش وعده غذایی کوچک بخورید… وعده های غذایی بزرگ یک “نه-نه” است…

یکی از راه‌های افزایش متابولیسم این است که غذایی که معمولاً می‌خورید را در یک جلسه به دو جلسه تقسیم کنید. به این ترتیب حجم غذاهایی که می خورید را کاهش می دهید و احساس گرسنگی هم نمی کنید. سرو وعده های کوچک نیز زمانی موثر است که شما سعی می کنید کمتر غذا بخورید، زیرا ذهن را فریب می دهد تا باور کند به اندازه کافی غذا خورده اید.

مهمترین بخش یک رژیم غذایی خوب این است که در حین پیروی از این رژیم احساس گرسنگی نکنید و ثانیاً باید سالم باشد. رژیم غذایی خود را با مقدار متعادلی از کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها متعادل نگه دارید.

نوشیدن مقدار زیادی آب…

آب باید جایگزین تعداد نوشابه، چای یا قهوه ای شود که در روز می نوشید. آب به هضم غذا کمک می کند و تمام کالری های غیر ضروری موجود در این نوشیدنی ها را کنترل می کند.

همچنین، به یاد داشته باشید که احتباس آب تنها زمانی اتفاق می‌افتد که به اندازه کافی آب ننوشید و در مکان‌های نامناسب احساس نفخ می‌کنید. خوردن احساسی را نیز می توان به راحتی با نوشیدن یک لیوان آب هر بار که هوس کردید کنترل کرد

آموزش… روش هوشمندانه…

ورزش به شما کمک می کند کالری هایی را که هر روز مصرف می کنید بسوزانید. بنابراین، برای سوزاندن چربی، باید برخی از تمرینات هوازی کم تاثیر را در کنار تمرینات قدرتی در برنامه ورزشی خود بگنجانید.

این فعالیت ها متابولیسم را افزایش می دهند و به سوزاندن سریعتر چربی کمک می کنند. با ایجاد برخی تغییرات در سبک زندگی مانند برای مثال، رفتن از پله‌ها به جای آسانسور، پیاده‌روی با سگ یا پیاده‌روی در مسافت‌های کوتاه به‌جای سوار شدن به ماشین نیز تأثیر زیادی بر چربی‌سوزی دارد زیرا متابولیسم شما را حفظ می‌کند.

رژیم لاغری سریع