آیا می خواهید چربی سوزی سریع داشته باشید؟ این رازهای رژیم غذایی را بیاموزید!

کاهش وزن دشوار است و حتی کاهش چربی با حفظ عضلات بدون چربی دشوارتر است. اگر می خواهید ببینید که بدنتان به سرعت چربی می سوزاند، باید از آنچه می خورید آگاه باشید. غذا اثر حرارتی دارد.

اصطلاح “اثر حرارتی غذا” انرژی را توصیف می کند که بدن ما برای مصرف و پردازش (هضم، انتقال، متابولیسم و ​​ذخیره) غذا صرف می کند. بدن ما هر روز با ورزش، تنفس، کار و حتی خواب از انرژی استفاده می کند. این مصرف انرژی باعث سوزاندن کالری می شود. در زیر برخی از غذاهایی را که می توانند بدن شما را به یک دستگاه چربی سوز سریع تبدیل کنند به اشتراک می گذارم.

اکثر مردم هرگز در مورد اثرات حرارتی غذا نشنیده اند، بنابراین زمانی که گرسنه هستند به سادگی آنچه را که برایشان مناسب است می گیرند. در بیشتر مواقع این غذا برای کاهش چربی ایده آل نیست.

پروتئین به بیشترین مقدار انرژی نیاز دارد تا حدود 30 درصد بالاتر از میزان متابولیسم در حالت استراحت پردازش شود. از سوی دیگر، چربی به راحتی و در حدود 2 تا 3 درصد بالاتر از میزان متابولیسم شما در حالت استراحت پردازش می شود. کربوهیدرات ها بین این دو قرار می گیرند. با دانستن این موضوع، می‌توانیم متوجه شویم که پروتئین به بدن کمک می‌کند کالری بیشتری بسوزاند، و اگر در مورد سوزاندن سریع چربی جدی هستیم، باید میزان مصرف آن را افزایش دهیم. تنها سوال این است که کدام نوع پروتئین بهترین گزینه است.

در کنار پروتئین، گوشت، ماهی و مرغ از بهترین منابع پروتئین هستند. برای کاهش محتوای چربی، مطمئن شوید که آنها را به سالم‌ترین شکل ممکن، یا با کباب کردن یا پختن آماده کنید. از انواع سرخ شده و نان شده این غذاها خودداری کنید. حتما مرغ بدون پوست و تکه های گوشت بدون چربی را انتخاب کنید. شیر همچنین منبع ارزشمندی از پروتئین است، اما مطمئن شوید که فقط انواع بدون چربی بنوشید.

ماهی جایگزین خوبی برای گوشت پرچرب است. ماهی کاد، ماهی تن و هالیبوت چربی کل، چربی اشباع و کلسترول کمتری نسبت به گوشت یا مرغ دارند. انواع خاصی از ماهی ها برای قلب شما بسیار مفید هستند زیرا دارای اسیدهای چرب امگا 3 هستند که می تواند به کاهش چربی خون و کاهش خطر ایست قلبی ناگهانی کمک کند. ماهی سالمون، ماهی خال مخالی و شاه ماهی سرشار از امگا 3 هستند. پروتئین با کیفیت بیشتری بخورید و متوجه خواهید شد که سوزاندن سریع چربی آسان است.

غذاهای کاتابولیک بیشتر از آنچه که تامین می کنند کالری می سوزانند، بنابراین مهم است که برخی از این غذاها در رژیم چربی سوزی سریع مصرف شوند. بسیاری از میوه ها مانند سیب، زغال اخته، توت فرنگی، پرتقال و آناناس مانند بسیاری از سبزیجات دارای خاصیت کاتابولیک بالایی هستند. کلم بروکلی، کرفس، هویج، کاهو و غیره. غذاهای غنی از پروتئین خود را با این غذاهای بسیار کاتابولیک ترکیب کنید، متوجه خواهید شد که کاهش وزن بسیار آسان تر از آنچه که قبلا عادت کرده اید می شود.

در آخر این نکته را اضافه کنم که مراقبت از آب کافی بسیار مهم است. آب برای هیدراته نگه داشتن بدن و دفع سموم و مواد زائد مهم است. برای کمک به سوزاندن چربی باید حداقل 8 اونس آب در روز بنوشید.

سوزاندن سریع چربی آسان است اگر از این دستورالعمل های ساده پیروی کنید و یک برنامه ورزشی مناسب را در نظر بگیرید. اگر کنجکاو هستید که درباره کاهش چربی بیشتر بدانید، می‌توانید از وب‌سایت من در 7 راز کاهش چربی دیدن کنید، جایی که من 7 راز از ناشناخته‌ترین «راز» دستیابی به بدن ستاره سینما را که همیشه می‌خواستید را فاش کنم. در اهداف کاهش وزن خود موفق باشید، درست غذا خوردن نیمی از کار است!

رژیم لاغری سریع