آیا واقعا فست فود می تواند یک وعده غذایی سالم باشد؟

همه ما زندگی شلوغی داریم و یافتن زمان برای خوردن درست اغلب یک چالش است.

آیا می توانید هنگام جستجوی یک غذای مقوی و مقوی ، بازدید از یک رستوران فست فود یک گزینه سالم باشد؟

شما ممکن است با بردن بچه ها به مدرسه ، کار هشت ساعته روزانه ، بردن بچه ها به فعالیت های فوق برنامه ، بازدید از سالن بدنسازی ، و این اغلب به این معنی است که برای دویدن به دنبال غذا باشید.

مگر این که برای تهیه ناهار وقت بگذارید (بچه ها هم!) ، به احتمال زیاد گاهی اوقات خود را از یک رستوران فست فود بازدید می کنید.

اکثر مردم می دانند که فست فود به معنای غذای سالم نیست و غذای معمولی که در این مراکز ارائه می شود مصرف کنندگان واقعی رژیم و سلامتی هستند. همبرگرهای غول پیکر با پنیر ، بیکن و سس ، مرغ سرخ شده و استیک ، پیتزاهای پر از پنیر ، بوریتو و تاکو که همگی با نوشیدنی های گازدار و اسموتی های بزرگ یا فوق العاده بزرگ بریزید.

برخی از وعده های غذایی ممکن است آنقدر چربی و قند داشته باشند که یک وعده غذایی بیشتر از میزان توصیه شده روزانه برای کل روز باشد.

حال ، اگر شما یک غذای سالم هستید و به ندرت از رستوران های فست فود دیدن می کنید ، برگر عجیب و غریب یا تکه پیتزا به شما آسیب نمی رساند. با این حال ، اگر مانند 40 درصد از آمریکایی ها ، فست فود را به عنوان غذای دوم خود در نظر می گیرید ، وقت آن است که ببینید چه می خورید و بر سلامت خود نظارت کنید.

اگر خود را در رستوران فست فود می بینید ، انتخاب دقیق و عقل سلیم می تواند به معنای غذای سالم و خوشمزه باشد. بهترین قاعده کلی این است که سعی کنید از غذاهایی که کالری چربی آنها بیش از 30 درصد از کل محصول را تشکیل می دهد اجتناب کنید. برای محاسبه این درصد ، گرم چربی را در نه ضرب کنید (کل کالری چربی) و نتیجه را بر کل کالری تقسیم کنید.

اکنون ، برای اینکه مجبور نباشید هر بار که غذا می خورید ماشین حساب داشته باشید ، می توانید به سرعت به تشخیص انواع غذاها و روش های آماده سازی که باید از آنها اجتناب شود عادت کنید. اگر غذا اغلب نان ، سرخ شده یا کبابی شده است ، احتمالاً چربی بالایی دارد. توجه داشته باشید که آنها نه تنها همبرگر هستند ، بلکه مرغ و ماهی نیز هستند.

بسیاری از رستوران های فست فود مدرن نیز سالاد بار دارند ، بنابراین یک سالاد تازه و سبز را برای همراهی با غذای اصلی خود انتخاب کنید. اما باز هم مراقب باشید که چربی های اضافی مانند پنیر ، سس و سس مایونز اضافه کنید. پانسمان های کم کالری ، در صورت وجود ، بهترین جایگزین هستند.

در حال حاضر رستوران ها اطلاعات تغذیه ای را برای وعده ها و غذاهای خود ارائه می دهند ، به طوری که مصرف کننده یا رژیم گیرنده سلامت می تواند از غذاهای خود و همچنین کالری و چربی های آنها مطلع شود. اگر اطلاعات تغذیه ای به وضوح قابل مشاهده یا در دسترس نیست ، از پرسش از کارکنان نترسید ، زیرا آنها باید بتوانند آن را ارائه دهند.

غذا خوردن در حال فرار چیزی است که نمی توانیم در برهه ای از زندگی از آن اجتناب کنیم ، اما خوشبختانه می توانیم به جای این که رستوران های فست فود را خارج از محدودیت قرار دهیم ، انتخاب های سالم داشته باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *