آیا وزنه برداری برای رشد قابل توجه عضلات ضروری است؟

یکی از مهمترین مفاهیم بدنسازی برای حداکثر افزایش عضلانی شکست است، جایی که بدنساز تمرینات وزنه خاصی را تا حدی انجام می دهد که دیگر تکرار نمی شود و این مستلزم نوعی لکه بینی در چندین تمرین است، به ویژه آنهایی که شامل قفسه سینه و سینه می شود. پاها، بنابراین بسیاری از آنها از یک شریک تمرین وزنه کمک می گیرند تا بتوانند همیشه مکانیزم ایمنی برای محافظت در برابر آسیب داشته باشند.

حتی بدنسازانی که در غیر این صورت ترجیح می‌دهند جلسات تمرین بدنسازی را به تنهایی انجام دهند، تصمیم می‌گیرند به طور خاص برای محافظت از خود در هنگام شکست در برخی تمرین‌های تمرینی با وزنه، همسر خود را پیدا کنند، و برای کسانی که نمی‌توانند همراهی برای چنین هدفی پیدا کنند، به زودی به باشگاه می‌پیوندند و فعالیت‌های دیگر را قطع می‌کنند. وزنه برداران پر مشغله برای ارائه یک نقطه در طول ست های خاص، که نه تنها برای هر بدنسازی که به دنبال انجام تمرین بدون حواس پرتی است ناامید کننده است، بلکه در واقعیت، یافتن چنین نقطه ای بسته به نوع باشگاه همیشه آسان نیست. اگرچه برخی از بدنسازان هستند که می توانند شرکای قابل اعتماد تمرین وزنه را پیدا کنند تا در هر تمرینی آنها را همراهی کنند، اما احتمال اینکه این کار غیرممکن شود، بسیار بیشتر است و تکنیک نقطه زنی تصادفی (درخواست کمک از اعضای مختلف باشگاه)، که همانطور که گفته شد کاملاً است. بی ادبی و حواس پرتی دیگران، یا به استفاده انحصاری از ماشین ها نیاز دارد، که به طور طبیعی از نیاز به همه لکه بینی جلوگیری می کند.

اما اگر بدنساز بخواهد با وزنه های آزاد در تمرینات ورزشی مانند پرس شانه تمرین کند و بخواهد این حرکات تمرینی با وزنه خاص را به تنهایی و بدون مزیت شریک انجام دهد، چه؟ این به راحتی از طریق استفاده از یک رک قدرتی قابل انجام است، جایی که دو پرتو اجازه می دهد تا در مکان های مختلف قرار بگیرد تا بدنساز را از گیر افتادن زیر وزنه سنگین در طول جلسه تمرینی خود محافظت کند. از آنجایی که پاور رک دارای میله های لکه گیری قابل تنظیم است، این واحد نه تنها برای تمرینات با وزنه بالاتنه مانند پرس شانه مفید است، بلکه برای بالا بردن ساق پا و اسکات، حرکات پایین بدن که بسیاری مایلند با هالتر با وزنه آزاد انجام دهند نیز مفید است. مخالف ماشین آلات

برخی از قفسه‌های اسکوات به جای قفسه برقی استفاده می‌کنند، و این یک اشتباه جدی است با توجه به اینکه پرتوهای نقطه‌ای ارائه شده توسط یک پایه برقی به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا به عنوان مکانیزم محافظتی در مواقعی که بدنساز کنترل هالتر را از دست بدهد، در حین اسکات طراحی شده است. قفسه اجازه نمی دهد تا این سطح حفاظتی افزایش یابد. با یک قفسه برقی، لکه بینی به راحتی بدون کمک شریک انجام می شود، زیرا می توانید میله را روی مجموعه کوچکی از گیره ها برای شروع تمرین قرار دهید، و تیرهای بزرگ و بلند لکه بینی برای محافظت کامل در طول هر بار وزنه برداری پایین تر قرار می گیرند. تنظیم. بسیاری از باشگاه‌ها قفسه‌های برقی ارائه می‌دهند، اگرچه برخی ممکن است فقط روی یکی سرمایه‌گذاری کنند، و بدنسازانی که ارزش این قطعه خاص از تجهیزات تمرینی را درک می‌کنند، به سرعت دستگاه را در انحصار خود در می‌آورند، که به کسانی که به دنبال منفعت هستند نیاز دارد که در یکی از آنها کار کنند (که بسیار زیاد است. ناخوشایند است، مگر اینکه هر دو بدنساز از تمرینات تمرینی و وزن یکسان استفاده کنند، که تقریباً هرگز رخ نخواهد داد)، یا منتظر بمانند تا پاور رک دیگر اشغال نشود، که اگر در یک برنامه زمانی قرار داشته باشید، بیهوده است (و دیگران ممکن است از شما بخواهند در ” همچنین!). بنابراین، اگر فضای کافی در خانه دارید، خرید یک قفسه برقی برای زیرزمین یا اتاق تمرین خانگی خود یک جایگزین عالی است، زیرا استفاده از یک پایه برقی همراه با نیمکت تمرینی، هالتر، دو یقه دمبل و صفحات وزنه آزاد، افزایش چشمگیر عضله در خانه، به تنهایی امکان پذیر است، زیرا در تمام تمرینات تمرینی با وزنه بدون نیاز به یک نقطه‌نگار، با خیال راحت به شکست خواهید رسید.

مسئله دیگر در مورد تلاش برای یافتن یک شریک تمرین وزنه برای یافتن در حین پرس روی نیمکت سنگین و سایر تمرینات تمرینی مشابه این است که، مگر اینکه با ارتشی از بدنسازان بسیار قوی تمرین کنید، ممکن است زیر وزنه گیر بیفتید، حتی زمانی که یک نقطه‌نظر است. تماشا کردن است، زیرا رسیدن به شکست طبق تعریف خود مستلزم آن است که دیگر نتوانید برای تکمیل یک تکرار انرژی جمع کنید و برای هر نقطه‌ای که وزن مرده را از حالت ایستاده بلند کند بسیار خطرناک و دشوار است تا جایی که نقطه‌نظر ممکن است نتواند به شما کمک کند تا زیر هالتر گیر نکنید زیرا ذخایر انرژی شما در طول ست تمرین کاهش می یابد. با این حال، با یک قفسه برقی، این مشکلی نیست، زیرا شما پرتوهای نقطه‌ای را در مکانی تنظیم می‌کنید که هالتر نمی‌تواند باعث گیر افتادن شما در زیر آن شود، صرف نظر از اینکه چقدر وزنه هیولایی ممکن است برای جلسه تمرین بدنسازی خود استفاده کنید، بنابراین من اکیداً توصیه می‌کنیم، حتی اگر با یک شریک قابل اعتماد و بسیار قوی تمرین می‌کنید، در تمام تمرینات پرسینگ همیشه به یک پایه قدرت برای لکه‌گیری تکیه کنید تا بتوانید از سطح بالایی از ایمنی و حداکثر شدت مطمئن شوید بدون اینکه بیهوده خطرات ناگواری شدید و خطرناک را تهدید کنید.