آیا 30 یا 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن بهتر است؟

آیا 30 یا 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی نوبت به بهترین ورزش برای کاهش وزن می رسد ، کمی کمی بیشتر می تواند باشد. بنابراین ، اگر به گونه ای برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این ممکن است یک شوک باشد – یک تمرین 30 دقیقه ای ممکن است تنها چیزی باشد که شما برای کاهش وزن نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که فقط نیم ساعت در روز می تواند این کار را انجام دهد افزایش چربی سوزی موثرتر از 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن! ذهن پرواز کرد؟ خیریه! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای تناسب اندام و احساس شگفت انگیز را ندارید تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ما دقیقاً نحوه انجام تمرینات کوتاه مدت برای شما و برنامه خود را به شما نشان خواهیم داد.

این علم که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای ممکن است بهتر از یک ساعت باشد

آ مطالعه در مجله فیزیولوژی آمریکا منتشر شد که شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند علاوه بر جلسه تمرینی ، انرژی بیشتری را در طول روز صرف کردند ، احتمالاً به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت ممکن است باعث احساس گرسنگی در افراد شود. ورزشكاراني كه به مدت يك ساعت ورزش مي كنند ، مي توانند كالري بيشتري از آنچه كه مي سوزانند مصرف كنند و از كمبود كالري مورد نياز براي كاهش وزن جلوگيري كنند. علاوه بر این ، تمرینات 30 دقیقه ای برای قرار گرفتن در یک برنامه شلوغ بیشتر قابل کنترل است که پتانسیل ثبات را افزایش می دهد ، که مهمترین عامل برای کاهش وزن است.

5 نکته برای تناسب اندام 30 دقیقه ای در روز

اگر احساس می کنید تمرینات طولانی مدت در روزهای شلوغ تقریباً غیرممکن است ، وقت آن رسیده است که تمرینات کوتاه مدت را مطابق برنامه و اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته برای تناسب تمرینات سریع و م 30ثر 30 دقیقه ای در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست نخواهید داد. زمان را مسدود کرده اید و موظف هستید. همین امر باید در مورد تمرینات شما نیز صدق کند. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید تمرینات خود را متناسب کنید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، نگران نباشید. فقط یک دوره زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از تمرینات هوازی برای کاهش وزن می شود ، همه چیز به ثبات و قوام مربوط می شود!

شماره 2 تمرینات خود را به صورت متوالی کوتاه تر تقسیم کنید

علوم پایه نشان دهید که تمرینات کوتاه مدت می توانند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشند. بنابراین ، برای کاهش وزن 60 دقیقه ورزش را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید ساختن قدرت در یک جلسه و بیشتر ضربان قلب در پایان. ترفند ساختن تمرینات بسیار کوتاه؟ تمرکز خود را حفظ کنید. هر دقیقه تمام توان خود را بدهید!

شماره 3 لباس های ورزشی خود را زودتر بپوشید

نشانه های بصری ، مانند پوشیدن لباس های تمرینی در شب قبل ، به مغز شما در ایجاد عادت کمک می کند. این چیزی است که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی به موقع له می شوید ، هر دقیقه مهم است. آماده بودن لباس های ورزشی برای رفتن ، زمان ارزشمندی را که برای جمع آوری آنها صرف می کنید حذف می کند.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز از جمله افرادی نبوده اید که از ورزش کردن لذت می برند ، این می تواند یک مفهوم عجیب باشد. بنابراین در اینجا فراخوان شما برای یافتن تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. راههای مختلف زیادی وجود دارد کالری بسوزانیدو عضله سازیو تنش را از بین ببرید، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما واقعاً نیازی به تمریناتی ندارید که باعث می شود بگویید “آه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

شما در طول تمرینات خود سروتونین ، اندورفین و دوپامین را آزاد می کنید و این حس شگفت انگیز را بعد از تمرین به شما می دهد. اگر قبلاً پیاده روی دونده را امتحان کرده اید ، می دانید! برای برخی ، پیش بینی آن احساس به تنهایی انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که به سختی می توان آنها را متقاعد کرد ، سعی کنید با ایجاد پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، به مغز خود تقویت کنید. شاید بعد از تمرین خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا از خوردن یک غذای سالم ، لباسهای ورزشی جدید ، یا سرخ کن هوایی که آخر هفته منتظر آن بوده اید برای تکمیل تمام تمرینات خود استفاده کنید.

اگر زمان کوتاهی دارید چطور؟

برخی روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن انجام نمی شود. جلسات لحظه آخری فرا می رسد ، بچه ها عصبانی می شوند و برنامه ها بسته بندی می شود. ما انسان هستیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا بروید ، تماس ها و جلسات را برنامه ریزی کنید ، در حالی که مسواک می زنید چمباتمه بزنید ، یا حتی زمان سنجی برای بلند شدن و ورزش هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10-20 تکرار حرکت پرتاب ، لانگ ، اسکات ، لگد ، لانگ و تخته هستیم در طول روز آن را بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی هستند که دارید. بسیاری از مردم تمرکز بیشتری روی زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش های شما برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه می تواند مغز شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما را به یک زندگی فعال و سالم ادامه دهد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و تمام کارهای دیگر فهرست کارهای خود را انجام دهید!

آیا آمادگی یادگیری تمرینات سریع سرگرم کننده و م effectiveثر را دارید؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، رایگان ثبت نام کنید و با استفاده از نامحدود به تمرینات رایگان دسترسی پیدا کنید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *