از بین بردن چربی شکم: 6 راه حل

برای کسانی از شما کسانی که مقالات من را خوانده‌اند، احتمالاً مشکوک شده‌اند که من با مشکل وزن دست و پنجه نرم کرده‌ام. و من با اطلاعات مناسب و دقیق، میل به سلامتی همه جانبه، و عزم جدی برای فعالانه چیزی در مورد آن، پیروز میدان هستم. وزن مشکل ظاهری است و یکی از جنبه های آن چربی شکم است. اگر از شکم به بالا یا از شکم به پایین به من نگاه می کردید، احتمالاً فکر نمی کردید که من چاق هستم. با این حال، به نظر می رسد تمام چربی من در اطراف شکم متمرکز شده است. من از 308 به یک 278 با طراوت و راحت رسیدم، یک کاهش سی پوندی در طول پنج ماه گذشته. شکمم کوچکتر است اما همچنان مشکل دارد و برای داشتن اندامی سالم به تلاشم ادامه خواهم داد.

موفقیت های اصلی من در کاهش وزن از شش راه حل زیر حاصل شده است:

1. ورزش – من کشف کرده ام که ورزش صبح زود موثرترین است. دوست دارم حداقل یک روز در میان ده تا بیست دقیقه پیاده روی کنم. سه یا چهار بار در هفته، یک تمرین پنج دقیقه‌ای بازوهایم را با نوار مقاومتی ده پوندی انجام می‌دهم. این بهترین زمان برای ورزش است. با معده خالی بعد از روزه داری شبانه، شما سه برابر بعد از افطار کالری می سوزانید. به گفته بیل فیلیپس و مایکل دورسوبدن برای زندگی: 12 هفته تا قدرت ذهنی و بدنی، نیویورک: هارپر کالینز، 1999: “ورزش قبل از غذا خوردن باعث می شود که بدن درست در چربی های ذخیره شده فرو برود.”

2. اب – من شروع به لذت بردن از نوشیدن انحصاری آب کردم. گهگاهی آب میوه می‌نوشم، اما آن را به آن دو مایع محدود کرده‌ام. بهترین کار این است که قبل از هر وعده غذایی یک لیوان بزرگ آب بنوشید. برای وزنم، اکنون باید در مجموع 140 اونس آب در روز بنوشم، که نصف وزن بدن من بر حسب اونس است.

3. فیبر – این به تمیز کردن سیستم و کاهش قند و چربی هایی که مستقیماً به شکم می روند کمک می کند. محصولات غلات کامل، عدس، دانه ها، آجیل، لوبیا گاربانزو، میوه ها، گل کلم، کلم بروکلی و کلم منابع عالی فیبر هستند.

4. چربی ها – اگر چربی های مناسب بخورید، چربی از دست می دهید. آیا این درست به نظر می رسد؟ اما این حقیقت دارد. چربی های مناسب اسیدهای چرب امگا 3 و 6 هستند که در مغزها و دانه ها، آووکادو و زیتون یافت می شوند. و هرگز از چربی های هیدروژنه که در مارگارین یا شورتنینگ یافت می شود استفاده نکنید.

5. پروتئین – پروتئین بدون چربی مانند مرغ و ماهی بدون پوست مصرف کنید. آنها به سرعت متابولیسم شما کمک می کنند و چربی های شکم را می سوزانند. بنابراین، من گاهی اوقات برای ناهار یک نوار پروتئین می‌خورم.

6. آنزیم ها – غذا را تجزیه می کنند تا در سیستم شما باقی نماند و تبدیل به چربی شکم نشود. بهترین منبع: سبزیجات خام. اما اگر لازم است، آنها را چند دقیقه بلانچ کنید یا بخارپز کنید.

اگر اراده لازم برای پیروی از این راه حل ها را داشته باشید، چربی شکم را نیز از دست خواهید داد.