از دست دادن سریع چربی شکم – 3 روش برتر اثبات شده برای از بین بردن چربی های سرسخت بسیار سریع و با سهولت!

آیا در تلاش برای از بین بردن سریع چربی شکم مشکل دارید و به نظر می رسد هیچ چیز به راحتی برای شما کار نمی کند؟ گوش کنید، فقط چند دقیقه از روز خود را صرف مطالعه این مقاله در اینجا کنید و در مورد 3 روش اثبات شده برتر برای کاهش سریع، آسان و دائمی چربی های سرسخت بیشتر بدانید!

1.) چه بخوریم – بسیار خوب، اولین چیزی که باید بدانید اگر می‌خواهید چربی شدید را کاهش دهید، این است که راه موفقیت از آشپزخانه شروع می‌شود.

چیزی که من به شما توصیه می کنم که بخورید غذاهای غنی از فیبر، چربی های سالم (مانند ماهی، آجیل، روغن زیتون و غیره)، پروتئین و ویتامین ها/مواد معدنی است. هر کاری که انجام می دهید، مواد مغذی یا کالری را به شدت محدود نکنید. این باعث می شود متابولیسم شما به شدت کاهش یابد.

2.) در مورد ورزش چطور؟ – دو روش موثر برای ورزش، تمرینات با شدت بالا و تمرینات مقاومتی (که بیشتر به عنوان تمرین با وزنه شناخته می شود) است.

با تمرینات هوازی با شدت بالا (مانند دوی سرعت یا تردمیل شیب دار)، نه تنها متابولیسم خود را افزایش می دهید، بلکه میزان متابولیسم در حالت استراحت را نیز افزایش می دهید. این کار نتایج سریع تری را تضمین می کند.

با تمرینات مقاومتی، نه تنها در طول تمرین با وزنه، چربی می سوزانید، بلکه پس از اتمام تمرین نیز چربی می سوزانید… حتی در هنگام خواب! این به این دلیل است که عضله چربی می سوزاند … و هر چه بیشتر روی بدن شما باشد … چربی بیشتر کاهش می یابد!

3.) نرخ متابولیک شما – هرچه سرعت متابولیسم شما بیشتر باشد، سریعتر پوند از دست خواهید داد. از چربی کاری که من به شما توصیه می کنم این است که اولاً مطمئن شوید که متابولیسم خود را به طور طبیعی افزایش می دهید و ثانیاً به شدت توصیه می کنم روی افزایش متابولیسم خود با غذا تمرکز کنید. دلیل این امر این است که غذا طبیعی ترین راه برای رسیدن به نتایج سریع و دائمی است.

رژیم لاغری سریع