استفاده اجتناب کرده اند CLA برای کاهش چربی هیکل

{همه ما} تا به فعلی شنیده ایم کدام ممکن است چربی های ترانس چقدر برای ما خطرناک هستند. با این حال CLA، فرم چربی ترانس، فواید بهزیستی را برخلاف ماهیت تا حد زیادی {چربی ها} حاضر می دهد. با افزودن CLA به رژیم غذایی شخصی، به معنای واقعی کلمه هستند می توانید چربی هیکل را کاهش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساس با بیرون چربی را افزایش دهید.

برخلاف اکثر اسیدهای چرب، CLA اجتناب کرده اند تجمع چربی در هیکل خواهید کرد جلوگیری می تنبل. برخی اجتناب کرده اند دانشمندان بر این باورند کدام ممکن است این اراده با مهار توسل به را انتخاب کنید و انتخاب کنید لیپوژنز لیپید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارتقای اکسیداسیون لیپید مرتبط باشد.

در یک واحد تحقیق، خوب گروه با 4.6 خوب و دنج CLA، در حالی کدام ممکن است گروه تولید دیگری با شبیه به مقدار روغن زیتون به مدت 12 هفته تقویت می کند اکتسابی کردند. در نهایت تحقیق، نسبت چربی هیکل در گروه CLA 3.8 نسبت کاهش کشف شد، در حالی کدام ممکن است گروهی کدام ممکن است روغن زیتون خوردن می‌کردند کمتر اجتناب کرده اند 1 نسبت کاهش چربی هیکل را گزارش کردند.

در تحقیق عکس، میزان خوردن CLA مورد آزمایش قرار گرفت. مقدار CLA مصرفی 1.7، 3.4، 5.1، 6.8 خوب و دنج در روز بود کدام ممکن است خوب گروه برای گروه مدیریت روغن زیتون اکتسابی کرد. محقق اکتسابی کدام ممکن است کاهش چربی هیکل در گروه CLA در {افرادی که} 3.4 را انتخاب کنید و انتخاب کنید 6.8 خوب و دنج CLA اکتسابی کردند، قابل ملاحظه بود. علاوه بر این این، گروهی کدام ممکن است 6.8 خوب و دنج خوردن کردند نیز افزایش توده با بیرون چربی را نماد دادند.

یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند مزایای خوردن CLA اینجا است کدام ممکن است گزارش‌هایی اجتناب کرده اند بافت گرسنگی کمتر یا بافت سیری تا حد زیادی در اشخاص حقیقی پس اجتناب کرده اند وعده های غذایی موجود است. این برای بسیاری که بعد اجتناب کرده اند خوب وعده غذایی روزمره باقی مانده است گرسنه هستند برتر است.

متعاقباً اگر سایر تقویت می کند‌هایی کدام ممکن است در بازتاب خوردن کرده‌اید، اثری را کدام ممکن است انتظارش را داشتید نداشتند، تقویت می کند CLA قابل دستیابی است شبیه به چیزی باشد کدام ممکن است خواستن دارید.