استپ ایروبیک – آیا مد دهه 80 به طور رسمی مرده است؟

حالا، قبل از اینکه از دست من دیوانه شوی… صدایم را بشنو.

من مدتی است که در صنعت سلامت و تناسب اندام (به طور مشخص باشگاه های سلامت) فعالیت می کنم و واقعاً باید بگویم که اگر قرار بود یک باشگاه را از صفر شروع کنم … اصلاً برنامه ایروبیک را در نظر نمی گرفتم.

چرا؟

زیرا من واقعاً هرگز ندیده ام که این برنامه ها کار کنند.

مطمئناً، من دیده‌ام که افرادی با ایروبیک استپ شروع به کاهش وزن کرده‌اند، اما آن‌ها تمایل دارند به سرعت بالا بیایند و پلاتو منجر به ناامیدی شود. ناامیدی به شک و تردید منجر به شکست می شود.

مطالعات نشان داده‌اند که فعالیت‌های هوازی می‌توانند ماهیچه‌های ارزشمند را بسوزانند و بر قلب و ریه‌ها اثر کوچک کنند. در حال حاضر، البته من در مورد روال های قلبی عروقی تهاجمی که واقعا بدن را به چالش می کشد، استفاده نمی کنم.

نه، آنچه من به آن اشاره می‌کنم، فعالیت‌هایی است که سعی می‌کنند شما را در یک نرخ هدف مشخص «قرار دهند»… می‌دانید… منطقه «چربی‌سوزی» افتخارآمیز.

به این گوش کن:

بله، درست است که بدن شما کالری بیشتری از چربی می سوزاند، زمانی که در یک سطح تلاشی خاص فعالیت می کنید، مانند آنچه در تجربه زمانی که بیشتر افراد در فعالیت هایی مانند ایروبیک استپ شرکت می کنند.

با این حال، چیزی که واقعاً از دست می‌دهید، اثرات «پس‌سوختگی» است که انواع دیگر تمرین‌ها می‌توانند ارائه کنند. اکثر مردم تمام مزایای افزایش متابولیسم را در عرض 30 دقیقه پس از اتمام یک تمرین هوازی پله ای از دست می دهند. آن را با افزایش 72 ساعته در متابولیسم که تمرینات اینتروال و تمرینات وزنه می‌توانند فراهم کنند، مقایسه کنید و اکنون می‌توانید درک کنید که چرا بسیاری از افرادی که واقعاً در کف تمرین هستند و خود را تحت تمرینات طاقت‌فرساتری قرار می‌دهند، ظاهر و احساس بهتری نسبت به مرحله خود دارند. همتایان هوازی

مطمئنم همه دی وی دی ها و نوارهای استپ ایروبیک را دیده اید که در مکان هایی مانند والمارت یا حتی تلویزیون به فروش می رسد…

پول خود را هدر ندهید

اکثر مردم فقط برای مدت کوتاهی این نوارها را انجام می دهند و سپس آن را ترک می کنند.

چرا؟

نتیجه ای نداره… خیلی راحته… کهنه میشه… و غیره.

به یاد داشته باشید، بدن شما مجموعه ای باورنکردنی از سیستم ها است و توانایی آن برای انطباق با هر محرکی کاملاً قابل توجه است. همانطور که گفته شد، دیگر افت ایروبیک استپ این است که شما همیشه روال های یکسانی را بارها و بارها انجام می دهید و سازگار می شوید.

سازگاری = بدون نتیجه

اما یک چیز خوب در مورد ایروبیک استپ وجود دارد …

بیشتر کلاس های ایروبیک استپ بسیار اجتماعی هستند و این فضای اجتماعی در واقع به افراد کمک می کند تا برنامه های تمرینی خود را ادامه دهند.

من برنامه های اجتماعی و ورزش کردن را دوست دارم… برنامه اجتماعی مناسب که به درستی قالب بندی شده باشد، نتایج باورنکردنی به شما خواهد داد.

متأسفانه، ایروبیک استپ واقعاً با آنچه من «فرمت‌بندی مناسب» در نظر می‌گیرم مطابقت ندارد.