افزایش وزن برای نوجوانان و نوشیدنی های شیرین: نگاهی دقیق تر

عنوان اخیر در مطالعات وزن بود

برنامه کاهش مصرف نوشیدنی های شیرین در نوجوانان یک وعده است

یک مطالعه که در 22 سپتامبر 2012 در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شد ، به بررسی کاهش نوشیدنی های شیرین نوجوانان برای یک سال با استفاده از 224 نوجوان پرداخت. در این مطالعه نوشیدنی های بدون کالری به خانه های نیمی از این گروه نوجوان به مدت یک سال تحویل داده شد ، همچنین تماس های مربیگری با والدین ، ​​ملاقات های حضوری و پیام با شرکت کنندگان ارائه شد. نیمی دیگر طبق معمول نوشیدنی های شیرین خود را نوشیدند.

این مطالعه به این نتیجه رسید که گروهی نوشیدنی های بدون کالری دریافت کرده و در خدمت مربیان بودند ، پس از یک سال ، به طور متوسط ​​4 پوند کمتر از گروه کنترل وزن داشتند.

وقتی مطالعاتی را انجام می دهیم ، برای اعتبارسنجی آنها ، باید پارامترها را تجزیه کنیم تا مطمئن شویم اندازه گیری های ما با عوامل دیگر همپوشانی ندارد. انجام آن بسیار پیچیده است. در این مطالعه ، کالری اندازه گیری شد ، اما نه از چه گروه های غذایی بود. آموزش والدین بدون اندازه گیری آنچه والدین در ابتدا پرورش داده بودند یا آنچه آنها از لحاظ مالی قادر بودند از نظر نوشیدنی های بدون قند در خانه در پایان انجام دهند ، وجود داشت. در سال مطالعه ، پیام های دوره ای برای شرکت کنندگان وجود داشت ، اما هیچ اشاره ای به دستاوردهای او نشد. محدودیت های این مطالعه رایج است زیرا ما به اندازه انسان پیچیده هستیم و هر شرط جدیدی که استفاده می کنیم زمان بیشتری نسبت به پول آن دارد.

این چیزی را از بین می برد بدون اینکه آن را با چیز دیگری در زندگی ما جایگزین کند و یک شکاف باز وجود دارد. برای از بین بردن نوشیدنی های شیرین ، باید چیز دیگری را قرار دهیم که به نوعی پاداش ارائه می دهد. در غیر این صورت ، خلاء بسیار ناراحت کننده می شود.

تصور کنید وقتی حفره ای برای استخر حفر می شود اما استخر هرگز ساخته نمی شود چه اتفاقی می افتد. سوراخ بزرگ و باز برای آرامش باغ مضر است ، نمادی از حذف دوست ما ، نوشیدنی شیرین ، و می تواند دردناک باشد. درد باعث رفتارهای قدیمی می شود.

وقتی سوراخ با چیز قابل توجهی پر می شود ، مانند آب برای حمام طراوت ، نماد آب آشامیدنی ، لذت بخش تر است.

در اینجا برخی از حقایق برای فکر کردن وجود دارد.

بزرگترین منبع کالری تنها

بیایید با این واقعیت شگفت انگیز شروع کنیم که “مصرف قند فقط نوشیدنی های شیرین شده با قند ، که بزرگترین منبع کالری در ایالات متحده هستند ، نزدیک به 15 of از کالری دریافتی روزانه است … در گروه های مختلف جمعیت” (سونیا کاپریو ، MD در سرمقاله خود به پسرهای سیاه پوست و مکزیکی اشاره می کند ، مجله New England Journal of Medicine آنلاین ، با استناد به YC Wang in Pediatrics ، 2008 ، و Nhanes III & Nhanes در مجله ترکیب مواد غذایی و تجزیه و تحلیل ، 2004).

در جوانی ، ما به تجدید انرژی مداوم نیاز داریم. در جامعه مصرف گرایانه ، ما از سنین جوانی خود را با مزایای نوشیدنی های شیرین می فروشیم. اگر راهی برای صرف هزینه زیاد سرمایه تبلیغاتی در کف آب کشف کنیم یا هم برای بسته بندی بطری های آب جذاب ، قابل استفاده مجدد و تاشو و هم برای نوشیدنی های شیرین هزینه کنیم؟ این چگونه بر عادات نوشیدن و افزایش وزن نوجوانان تأثیر می گذارد؟

این 6 س CONال را در نظر بگیرید

1) آیا شکر به صورت مایع به دلیل سهولت جذب باعث افزایش وزن می شود؟

ساخته شده

مطالعه دیگری از مجله پزشکی New England نشان داد که قطع سودا

رژیم غذایی نوجوانان منجر به کاهش چشمگیر وزن نسبت به سایر غذاها شده است.

2) آیا ما مشتاق نوشیدن مایعات شیرین هستیم زیرا از آنچه احساس می کنیم ، می دانیم یا به نظر می رسیم خوشمان می آید؟

3) آیا ما تحت تأثیر نوشیدنی های شیرین قرار می گیریم زیرا برنامه ریزی شده است که آنها را دوست داشته باشیم؟

4) آیا نیمی از 224 شركت كننده در مطالعه مشتاق تعامل انسانی از طریق پیامهای مستمر و ملاقاتهای حضوری بودند و بنابراین 4 كیلوگرم كمتر اضافه كردند؟

مسئولیت

آیا تمایل به پاسخگویی به شخص دیگر منجر به موفقیت می شود؟ اگر یک شریک مسئولیت به صورت رایگان داشته باشیم چه؟ آیا آن را انجام می دهیم؟

یک تابلوی اعلانات جدید در Accountabilitypartnerfree.com وجود دارد که در آن می توانید نیاز خود را ارسال کرده و شریک خود را پیدا کنید.

تماس با انسان

اگر ما فقط از یک مربی یا مربی تماس انسانی می خواهیم چه؟ چگونه می توانیم آن را به این تعامل انسانی از دوستانمان ، از والدینمان ، از خودمان تبدیل کنیم؟

توجه داشته باشید: برای دستیابی به دیگران نیروی محتمل لازم است.

آموزش کشور

5) آیا آموزش با والدین باعث تغییر نگرش در نوجوانان شده است؟ آیا این آموزش فقط در آن سال باعث ایجاد تغییرات سطحی در والدین شد؟

ما می دانیم که پس از پایان سال تحصیلی ، در سال پیگیری ، در بیشتر موارد ، والدین به خرید نوشیدنی های شیرین برای خانه و نوجوانان به نوشیدن نوشیدنی های شیرین در مدرسه یا در راه بازگشت به خانه بازگشتند. مدرسه

اقتصاد

6) آیا مصرف نوشیدنی های شیرین ناشی از نیاز به سوخت برای نوجوانان و عدم توانایی خرید نوشیدنی های طراح سالم تر است؟ آیا این همان عامل اقتصادی است که چرا نوجوانان آب شفاف برای تنقلات نمی خرند؟

آیا پاسخ به این س questionsالات نتایج متفاوتی از این مطالعه یا هر مطالعه ای را روشن می کند؟

محیط در مقابل MINDSET

دکتر دیوید لودویگ ، نویسنده اصلی مطالعه در مورد افزایش وزن نوجوانان ، در مورد اینکه نوجوانان بعد از سال مطالعه وزن خود را افزایش داده و در سال بعد به نوشیدنی های شیرین بازگشتند ، گفت: “تغییرات دائمی محیطی برای کاهش وزن دائمی لازم است. ”درست است ، اگر از دوران کودکی نوشیدنی های شیرین در مدرسه وجود نداشت و تبلیغات تجاری در دستگاه های بصری وجود نداشت ، تغییراتی ایجاد می شد.

من اظهارات دکتر لودویگ را تایید می کنم. اگر نوشیدنی های شیرین را از مدارس ، رستوران ها و تبلیغات حذف کنیم ، نسل بعدی از ابتدا به درستی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. من همچنان می خواهم اضافه کنم “تغییر دائمی طرز فکر برای کاهش دائمی وزن ضروری است.”

بسیاری از برنامه های مشاوره ناپایداری تغییرات محیطی را به طور کلی آموزش می دهد. البته اگر خانواده نوجوانان در این مطالعات از زمان اتمام مطالعه نوشیدنی های شیرین را در خانه نگه نداشتند ، نوجوانان در کنترل میزان کالری مصرفی نوشیدنی های شیرین گام های بلندی برداشته بودند. با این حال ، اگر تغییری در طرز فکر شامل عادات غذایی سالم جدید ایجاد نشود ، به محض ترک نوجوان از محیط محافظت شده که باعث تغییر شده است ، عادت قدیمی برمی گردد.

توقف برنامه های کاهش وزن

که از روز اول در هیچ برنامه کاهش وزن مشخص نشده است

من این عامل بسیار مهم را دیدم: انتخاب و یادگیری یک رفتار جدید برای جایگزینی رفتار قبلی. گذراندن حرکات نمایندگی یک عادت جدید کافی نیست. هر یک از ما باید به شیوه ای رفتار جدید را در جای خود قرار دهیم تا به جای رفتار قبلی خود کاری انجام دهیم و آن را تغذیه کنیم.

دوست من ، T. را که بیش از 300 پوند وزن داشت ، ببرید. او تصمیم گرفت که به مدت 3 ماه در خانه خود غذا نداشته باشد. او تمام وعده های غذایی را تحویل داد و بیش از 100 پوند وزن کم کرد. سپس به ذخیره مواد غذایی در خانه بازگشت ، به رستورانهای زیبایش رفت و دوباره وزن اضافه کرد.

او چه کار نکرد؟

او روحیه خود را تغییر داد ، اما نظر خود را تغییر نداد.

او به محیط قدیمی خود بازگشت ، اما ذهنیت او تغییر نکرد.

نتیجه: افزایش وزن

نتیجه گیری: آنچه مهم است

مهمترین چیز ، اعم از تحقیق ، نیاز ، آزمایش ، کار در برنامه جدید ، نتیجه است. این در مورد تغییر نظر شما در جهت مورد نظر است. برای اینکه برنامه خوب کار کند ، پیکربندی بسیار مهم است.

وقتی برنامه ای به جای افزودن لذت به چیزی جدید و شگفت انگیز ، اعم از مواد مخدر یا نوشیدنی های شیرین ، از حذف یک ماده یا خواسته صحبت می کند ، برنامه به جای راحتی و رضایت از محرومیت و درد صحبت می کند. علاوه بر این ، آرام می ماند و ذهن را تغذیه می کند. گفتار مثبت در مقابل منفی تصاویر شاد را تداعی می کند. من نمی گویم هدف را انکار کنید یا در مورد آن صحبت نکنید. اما تمرکز بر افزودن لذت بخش تر از حذف است. پس چرا از آن مزیت کوچک استفاده نمی کنید!

چرا ما در برنامه های توانبخشی چنین میزان تکرارپذیری (عود) بالایی داریم؟ مدلهای قدیمی معتقد به تقویت از طریق توهین و مقابله یا تهدید هستند. مدلهای جوان تر به انگیزه ، گوش دادن و همدلی توجه می کنند.

و برنامه های زیادی که موفقیت آنها را بر اساس تغییر محیط می دانند چطور؟ چگونه:

کنار آن دوستان نمانید

در راه بازگشت به خانه در محل بازی / مرکز خرید متوقف نشوید.

ما به شهر دیگری نقل مکان می کنیم.

دیگر تبلیغات نوشیدنی های شیرین وجود ندارد.

نوشیدنی های شیرین دیگر در مدرسه ممنوع است.

در حالی که از بین بردن تأثیرات منفی ممکن است یک راه حل فوری باشد ، تنها راه ایجاد رفتار جدید این است که نظر خود را تغییر دهید. از نظر علمی مشخص است که وقتی عادتی را یاد می گیریم ، همیشه در پس زمینه باقی می ماند. با این حال ، ما می توانیم یک عادت جدید انتخاب کنیم و عادت قدیمی را روی قفسه بگذاریم. تنها راه انجام این کار این است که ذهن جدید تمرکز اصلی هر تکنیکی باشد.

گفته می شود که نوشیدن نوشیدنی های شیرین اعتیادآور نیست. این بدان معناست که بدن هیچ وابستگی به آنها ندارد. به همین دلیل ، یک تنظیم ذهنی کوچک می تواند تغییر ایجاد کند ، سلامت را بهبود بخشد و افزایش وزن نوزادان با قند را کند کند.

مراحل عمل

1) فقط برای آن یک لیوان جدید تهیه کنید. (اگر پول مانع شد ، یک طرح روی شیشه مورد علاقه خود بکشید.)

2) یک چهارم شیشه را با آب پر کنید.

3) در صورت امکان 2 تکه یخ در آن قرار دهید.

4) تکه های یخ را در آب بریزید تا سرما پخش شود.

5) آب بنوشید.

6) این کار را دوبار دیگر در روز تکرار کنید.

7) هنگامی که این کار را برای 1 هفته کامل هر روز انجام دادید ، حجم آب را به نصف لیوان افزایش دهید و مراحل 3) تا 6) را تکرار کنید.

8) هنگامی که این کار به مدت 1 هفته کامل در هر روز انجام شد ، آن را تا 6 بار در روز یا 1 لیوان کامل 3 برابر آب افزایش دهید.

9) از آب لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *