افزایش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله سازی

اشخاص حقیقی از لاغر البته است قابل انجام است {به دلیل} ژنتیک یا بلعیدن کم وعده های غذایی اینگونه باشند کدام ممکن است دلالت بر آن دارد آنها سریعتر بافت سیری می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعاقباً باعث تبدیل می شود کمتر وعده های غذایی بخورند یا عدم تعادل هورمونی یا متابولیسم بالا کدام ممکن است چرخ دنده غذایی را کدام ممکن است می خورند فوراً متابولیزه می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل افزایش خواهد یافت. خواستن عمومی به انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر چرخ دنده مغذی بر مقدمه محدوده BMI (شاخص توده جسمی)، BMI کمتر اجتناب کرده اند 18.5 شناخته شده به عنوان کم وزن شناخته تبدیل می شود. اشخاص حقیقی کم وزن اگرچه اقلیت رو به رشدی هستند، با این حال قابل انجام است کشف نشده خطرات بهزیستی مربوط به ضعیف چرخ دنده مغذی، پوکی استخوان به طور قابل توجهی در خانمها، کاهش سیستم امنیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات باروری در خانمها باشند.

«تا جایی کدام ممکن است می توانید بخورید» پیشنهاد رایجی است کدام ممکن است شخص هنگام امتحان شده برای افزایش وزن اکتسابی می تنبل، ویژه به ویژه برای {کسی که} همه وقت از لاغر را انتخاب کنید و انتخاب کنید از لاغر {بوده است}. ممکن است قابل انجام است وزن اضافه کنید با این حال قابل انجام است بهتر از شاخص برای سلامت ممکن است نباشد. مخلوط کردن هیکل ابزار بهتری برای ضمانت اجتناب کرده اند سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطابقت اندام ممکن است در کنار با وزن است. این معیاری است کدام ممکن است آرم می دهد چه مقدار اجتناب کرده اند وزن ممکن است اجتناب کرده اند توده با بیرون چربی کدام ممکن است برای ادغام کردن ماهیچه ها، استخوان ها، احساس همبند را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب است را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه مقدار اجتناب کرده اند چربی حاصل تبدیل می شود. معمولاً تفسیر تبدیل می شود کدام ممکن است علیرغم اینکه وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید BMI در محدوده خالص قرار دارند، مخلوط کردن چربی فوق العاده بالا است کدام ممکن است آرم می دهد درجه مطابقت اندام صحیح نیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید این باعث تبدیل می شود شخص تمایل ابتلا به بیماری های متابولیک مختلف شود.

قابل انجام است غیرمعمول به تذکر برسد، با این حال قابل انجام است با بیرون اینکه تغییری در وزن شخصی تفسیر کنید، لاغرتر شوید. این روزی اتفاق می‌افتد کدام ممکن است در حین عضله‌سازی، چربی هیکل را اجتناب کرده اند بازو بدهید. وزن ممکن است قابل انجام است ملایم نگه دارد و حتی افزایش یابد، حتی با کاهش اینچ، سیگنال اینجا است کدام ممکن است ممکن است در جهت مناسب حرکت می کنید. به ترتیب، در هنگام افزایش وزن، مجدداً قابل انجام است کدام ممکن است شخص با افزایش توده چربی وزن اضافه تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید 9 توده عضلانی کدام ممکن است آرم دهنده این باشد کدام ممکن است افزایش وزن به فرآیند درستی انجام نمی شود.

در همین جا تعدادی از راه مفید برای افزایش وزن در صورت ضعیف وزن معرفی شده است شده است:

1. اصولاً وعده های غذایی بخورید: اگر بافت می کنید کدام ممکن است نمی توانید غذای بیشتری در یک واحد زمان بخورید، بیشتر است در مقابل سه وعده غذایی بی نظیر، 5 تا شش وعده غذایی کوچکتر بخورید.

2. انرژی دریافتی را افزایش دهید: انرژی می خواست روزانه شخصی را با BMR شخصی تصمیم گیری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید گام به گام انواع انرژی ها را افزایش دهید (تنظیم کنید آنها را اجتناب کرده اند مکان اکتسابی می کنید).

3. میان وعده معقول: تنقلات پر انرژی مربوط به آجیل، چسبناک، میوه های خشک، هوموس یا گواکامول با نان سبوس دار، کره بادام زمینی یا بادام در کنار با نان، اسموتی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید میلک باکلاس ها ارائه می دهیم کمک می کنند تا با سایر چرخ دنده مغذی انرژی اکتسابی کنید.

4. به چربی ملاحظه کنید: اجتناب کرده اند چربی های اشباع شده کره، مارگارین، قی، سس های سالاد مربوط به سس مایونز را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس هزار جزیره ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات پرچرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات پرهیز کنید. آنها برای روده ها ممکن است خوشایند نیستند. به عنوان جایگزین اجتناب کرده اند روغن های طبیعی کدام ممکن است شامل چربی های خوشایند هستند بیشترین استفاده را ببرید. می توانید روغن زیتون اضافی را روی سالاد، سوپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان بریزید (در بلعیدن آن زیاده روی نکنید).

5. در بلعیدن پروتئین زیاده روی نکنید: تحقیقات پزشکی آرم می دهد کدام ممکن است بلعیدن اصولاً پروتئین به معنای واقعی کلمه هستند ممکن است به هیکل ممکن است آسیب برساند. مصرف کردن پروتئین اصولاً را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش انرژی دریافتی باعث افزایش توده چربی در هیکل تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تحمیل استرس در سایر سیستم های هیکل تبدیل می شود. متعاقباً، پروتئین ها را در حد متعادل بلعیدن کنید (15٪ اجتناب کرده اند کل انرژی دریافتی روزانه). مرغ با بیرون چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی بهتر از محدوده ممکن است با اشاره به پروتئین های حیوانی هستند.

6. آشغال ها را مخلوط کنید: اجتناب کرده اند غذاهای شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآوری شده . افزایش وزن ممکن است عمدتاً افزایش چربی است کدام ممکن است خطر ابتلا به بیماری های ناشی اجتناب کرده اند بلعیدن آنها را افزایش می دهد.

۷- بازی کردن را پیش بینی کنید: بازی ویژه به ویژه وزنه زدن به عضله سازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل افزایش وزن {کمک می کند}. بازی علاوه بر این به تحریک تمایل به غذا {کمک می کند}.

بدون در نظر گرفتن کدام ممکن است هدف افزایش وزن چیست، حیاتی است کدام ممکن است بر مشخصات چرخ دنده مغذی غذاهای پر انرژی هدف اصلی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید 9 ساده بر مقدار انرژی فعلی از آنها. مصرف کردن انرژی اصولاً نباید به شخص اجازه دهد کدام ممکن است اجتناب کرده اند غذاهای ناسالم کدام ممکن است ساده انرژی تمیز دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیچ ماده مغذی عکس از آنها {وجود ندارد}، پرخوری تنبل. مصرف کردن انرژی اصولاً اجتناب کرده اند غذاهای صحیح در کنار با منصفانه این سیستم تمرینی نظارت شده {تضمین می کند} کدام ممکن است وزنی کدام ممکن است به بازو می آورید وزن ماهیچه ای است را انتخاب کنید و انتخاب کنید 9 اجتناب کرده اند چربی.

منصفانه متخصص خورده شدن ماهر عملکرد مهمی در تدوین منصفانه رژیم غذایی صحیح برای افزایش وزن دارد. او می‌تواند خورده شدن صحیح بدنسازی را با نسبت مناسبی اجتناب کرده اند خشن مغذی‌ها، کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی‌ها فراهم تنبل تا مخلوط کردن جسمی مشخص شده را محافظت تنبل. اگر کسی ابزاری برای تحقق با متخصص مطابقت اندام را انتخاب کنید و انتخاب کنید خورده شدن ورزشی در موجود در را انتخاب کنید و انتخاب کنید فراگیر محل شخصی نداشته باشد، نمایندگی های خورده شدن مختلفی ارائه دهندگان خورده شدن تحت وب را برای همین است کار حاضر می دهند.

رژیم لاغری سریع