افسانه ها در مورد داشتن شکم شش تکه

محصولات بسیاری وجود دارد که به شما یاد می دهند چگونه شکم 6 تکه ای داشته باشید. در اینجا برخی از اسطوره هایی که آموزش داده می شود

1 با انجام تمرینات شکمی شکم می گیرید

یک لایه چربی وجود دارد که شکم شما را می پوشاند. وقتی آن چربی را که شکم شما را پوشانده بردارید، شکم دارید. برای از بین بردن چربی به طوری که بتوانید عضلات شکمی را که در حال حاضر دارید ببینید، باید کمتر غذا بخورید و بیشتر کاردیو انجام دهید.

2 فقط در 8 دقیقه در روز می توانید شش تکه شکم داشته باشید.

اگر به همین راحتی بود، آیا همه شکم قابل مشاهده نبودند. شما باید چربی هایی را که شکم را پوشانده است بردارید. با انجام تمرینات هوازی بیشتر و خوردن کمتر از شر چربی بدن خلاص شوید.

3. می توانید از بین بردن چربی نقطه ای انجام دهید.

شما نمی توانید حذف چربی نقطه ای را انجام دهید. شما بیشتر کاردیو انجام می دهید و کمتر غذا می خورید و بدن شما تصمیم می گیرد که چربی کجا از بین برود. به طور کلی بخش میانی اولین ناحیه ای است که چربی را ذخیره می کند و آخرین ناحیه ای است که چربی شل می شود. بنابراین معمولاً باید در سمت لاغر باشید تا عضلات شکمتان نمایان شوند. همانطور که چربی بدن شما کاهش می یابد، در نهایت وزن از قسمت میانی کاهش می یابد.

4. برای داشتن شکم باید چیزی بخرید.

اشتباه! اگر شکم گرفتن به آسانی خریدن چیزی بود، همه آنها را داشتند. بسیاری از طرح های گران قیمت همگی بر این ایده هستند که می توانید با حداقل تلاش به نتایج قابل مشاهده برسید. بسیاری از قرص ها، خبرنامه ها و کتاب ها ادعا می کنند که یک راه آسان برای شکم وجود دارد.

برای از بین بردن چربی ها باید کاردیو انجام دهید و کمتر غذا بخورید تا بتوانید شکم خود را ببینید.

5. شما باید تمرینات خاصی را انجام دهید تا شکمی به خوبی مشخص شود.

هیچ تمرین خاصی برای داشتن شکم وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چربی بدن را که روی شکم قرار دارد بردارید، سپس شکم خود را به خوبی مشخص خواهید کرد. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که چربی کلی بدن خود را از طریق کاردیو و کمتر غذا خوردن کاهش دهید و در نهایت چربی از بین می رود.

6. داشتن عضلات شکم مستلزم تمرینات طاقت فرسا است.

دویدن یا دوچرخه سواری یک انتخاب شرط بندی برای سوزاندن چربی بدن است. تمرینات شکمی تمرینات قلبی عروقی نیستند. کاردیو ضربان قلب شما را به منطقه کاهش وزن می رساند. شما باید یک ماهیچه بزرگ مانند چهار پا و پاهای خود را بردارید و کاری مانند دویدن، دویدن یا دوچرخه سواری انجام دهید. من نمی گویم تمرینات شکم اتلاف وقت است، نه. اما برای ایجاد عضلات شکمی مشخص، باید کاردیو انجام دهید و کمتر غذا بخورید. یکی از دلایل انجام تمرینات شکمی کمک به حمایت از کمر است. یکی دیگر از دلایل انجام تمرینات شکمی بهبود عملکرد ورزشی است. داشتن یک هسته قوی (عضلات شکمی) به شما کمک می کند تقریباً در هر ورزشی عملکرد بهتری داشته باشید.

بنابراین برای داشتن شکم شش تکه باید چربی خود را با کمتر غذا خوردن و انجام تمرینات هوازی بیشتر کاهش دهید.

من یک برنامه آزمایشی ساده و آسان 21 روزه را برای شما آماده کردم. در اینجا نحوه کار …

رژیم لاغری سریع