این نیش کیک هویج طعم پاییز دارد

این نیش کیک هویج طعم پاییز دارد


وقتی نوبت به غذاهای پاییزی می رسد ، کدو همیشه توجه افراد را می رباید. اما هویج ارزش درخشش خود را دارد! این لقمه های کیک هویج سالم راهی عالی برای نشان دادن تمام خواص شیرین و مغذی این سبزی پاییزی است. بعلاوه ، نیش های انرژی زا با طعم پاییز مملو از مواد مغذی دیگر مانند جو دوسر ، کره بادام و گردو است. از همه بهتر ، این دستور العمل خوشمزه (که طعم آب نبات دارد) با کمتر از دوازده ماده مفید و مواد مغذی تهیه شده است تا بتوانید روز خود را تقویت کنید.

از این لقمه های کیک هویج به عنوان یک میان وعده در حال حرکت ، سوخت گیری بعد از تمرین یا به عنوان یک افزودنی پر انرژی برای یک صبحانه مقوی لذت ببرید.

مواد تشکیل دهنده انرژی کیک هویج

سرشار از مواد مغذی ، ساخته شده از مواد گیاهی و پر از طعم پاییزی واقعاً ، چه چیزی را دوست ندارید؟

جو دوسر

ما از جو دوسر اشباع شده به عنوان پایه این لقمه های مغذی کیک هویج استفاده کردیم. جو دو سر سرشار از نوع خاصی از فیبر است. بتا گلوکاناین نه تنها به ما کمک می کند تا احساس سیری طولانی تری داشته باشیم ، بلکه نشان داده شده است که برای تلاش برای کاهش وزن نیز مفید است. این غلات کامل به ما انرژی مداوم را در طول روز می دهند در حالی که یک شیرینی لطیف و خامه ای را ارائه می دهند. WL!

هویج

ما نمی توانیم کیک هویج بدون هویج داشته باشیم! این سبزی ریشه ای سرشار از ویتامین A است که از پوست سالم و درخشان حمایت می کند (ضروری است ، به ویژه در ماه های پاییز خشک!). به علاوه ، هویج مملو از بتاکاروتن است ، یک ماده مغذی ضد پیری است که از پوست سالم حمایت می کند ، عملکرد سیستم ایمنی را تقویت می کند و برای بینایی مفید است.

گردوی آمریکایی

پکن حاوی 19 ویتامین و مواد معدنی قوی مانند کلسیم ، منیزیم و پتاسیم ، با سایر مواد پاییزی مانند دارچین و شربت افرا به طرز خوشمزه ای ترکیب می شود. با خیال راحت پیکان را با هر مهره یا دانه ای که انتخاب کرده اید جایگزین کنید!

دانه کتان

ما این دانه های کوچک اما قدرتمند را برای افزایش فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 اضافه کردیم. سرشار از فیبر دانه کتان برای حمایت از هضم و سیری عمل می کند ، در حالی که از اسیدهای چرب امگا 3 پشتیبانی می کند سلامت قلببه

کره بادام

طعم شیرین و شیرین کره بادام این دستور طعم دهنده را زنده می کند! در مورد تغذیه ، کره بادام سرشار از پروتئین و چربی های سالم است که به شما انرژی و قوت می بخشد.

کره پیکان ، کره تخمه کدو و کره گرانول (بله ، کره گرانول!) نیز جایگزین های خوشمزه ای خواهند بود!

دارچین

این چاشنی گرم طعم عالی برای پاییز است. شیرینی طبیعی آن طعم آب نبات مانند این دستور غذا را بدون افزودن کالری یا شکر اضافی افزایش می دهد.

شربت افرا

ما شربت افرا را به عنوان شیرین کننده الهام گرفته از پاییز انتخاب کردیم. اگرچه هنوز شکر است ، اما یک شیرین کننده طبیعی طبیعی است ، به این معنی که فاقد مواد افزودنی یا طعم دهنده های مصنوعی است و دارای منبع قوی مواد مغذی (مانند مواد معدنی و خواص آنتی اکسیدانی قوی) است.

افزودنی ها و طعم دهنده ها

ما کمی وانیل برای شیرینی ظریف و یک قطره نارگیل برای لمس نهایی کیک هویج اضافه کردیم. برای افزایش طعم دلپذیر پاییزی خود ، سعی کنید این لقمه ها را در پانک های تست شده بریزید!

برش های کیک هویج

عناصر:

  • نصف فنجان جو دو سر رول شده
  • نصف پیکان 1 فنجان
  • 2 قاشق غذاخوری دانه کتان
  • هویج رنده شده 1 عدد
  • 2 قاشق غذاخوری کره بادام
  • 1 قاشق چایخوری وانیل
  • 2 قاشق چایخوری دارچین
  • 2 قاشق غذاخوری شربت افرا
  • نارگیل خرد شده برای نورد کردن

مرحله 1: مواد و لوازم خود را جمع آوری کنید

با تقسیم مواد اولیه و جمع آوری وسایل خود مانند کاسه ، لیوان های اندازه گیری و غذاساز شروع کنید.

مرحله 2: مواد اصلی خود را به غذاساز اضافه کنید

همه مواد به جز نارگیل خرد شده را به غذاساز اضافه کنید.

مرحله 3: مواد را داخل خمیر بریزید

هم بزنید تا ترکیب شود ، در صورت لزوم مقدار کمی آب اضافه کنید. وقتی خمیر فرم گرفت آن را به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید.

مرحله 4: خمیر را به برش های مساوی اندازه بگیرید

پس از سرد شدن ، خمیر را از یخچال خارج کنید. سپس با استفاده از یک ملاقه یا قاشق غذاخوری کوچک ، خمیر را به اندازه یک لقمه اندازه بگیرید.

مرحله 5: توپ های کوچک درست کنید

بعد ، خمیر را داخل تکه های قدرتمند کیک هویج قرار دهید!

مرحله ششم: بشقاب را آماده کنید و بشقاب نارگیل را آماده کنید

وقتی گلوله هایی به اندازه لقمه شکل گرفت ، نارگیل را به ظرف اضافه کنید.

مرحله 7: لقمه های خود را در نارگیل بچرخانید

حالا ، گلوله های شکل گرفته را در نارگیل خرد شده بغلتانید.

مرحله 8: از آن لذت ببرید و برای بعدها ذخیره کنید!

پس از افزودن روکش های خود ، فوراً آن را میل کنید یا در ظرفی محکم در یخچال تا 3-4 روز نگهداری کنید.

با طعم پاییز روز خود را سرشار از انرژی کنید

با کمتر از دوازده ماده الهام گرفته از پاییز و چند مرحله ساده ، این قطعات کیک هویج پرانرژی را به راحتی تکان دهید. آنها را به منوی هفتگی خود اضافه کنید و در طول فصل میان وعده بخورید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *