این پوندهای همه گیر را از دست بدهید

این واقعاً شرم آور است. اما مطمئنم تنها نیستم

به نوعی من ماه گذشته میل به نوک ترازو داشتم و متوجه شدم که در طول همه گیری 23 کیلو وزن اضافه کرده ام.

آیا منظور آنها از گسترش میانسال است؟ احساس می کردم مثل یک چنگال هستم. آه عمیق. این شبیه آن شعر خنده دار بود: “چه زمانی چشم های من باید ظاهر شود ، اما 20 پوند بیشتر برای باسن ، ران و پشت”.

به اشتراک گذاشتن این حقیقت بسیار دشوار است زیرا من کتابی با عنوان “ده راز برای کاهش وزن بعد از 50 سال” نوشتم.

این چطور برای من اتفاق افتاد؟

چند سال پیش ، پس از مراقبت از مادرم که در لوی بادی دچار زوال عقل شده بود ، پوندهای زیادی جمع کردم. او از وزن 172 پس از مرگ وحشت کرد. بیشترین وزنی که تا کنون در زندگی داشته ام. بنابراین من تحقیقات و آزمایشات زیادی انجام دادم ، 15 کیلو وزن کم کردم ، اگرچه قطعاً کاهش وزن با افزایش سن مشکل است و سپس نحوه انجام این کار را در این کتاب به اشتراک گذاشتم. من حتی توانستم وزن را حفظ کنم … حتی همه گیر.

من قانون 5 پوندی خود را که در کتابم به اشتراک گذاشته شده است ، زیر پا گذاشتم: اگر 5 کیلو اضافه کنم وقت آن است که 5 پوند از دست بدهم. بقیه استرس خوردند ، تحویل دادند و شراب نوشیدند. چرا من نه؟ همه ما باید به نوعی خودمان را دلداری دهیم ، درست است؟ من استدلال کردم که پس از پایان همه گیری ، من دوباره وزن کم می کنم. به هر حال ، من می دانستم چگونه این کار را انجام دهم.

خوب ، مشکل این نوع تفکر این است که COVID بسیار بیشتر از آنچه من برنامه ریزی کرده بودم ماند. من در اصل به خودم گفتم که از اول ژانویه شروع به کاهش وزن می کنم. مطمئناً سال 2021 با استرس کمتر سال بهتری خواهد بود. سپس یک روز ، من جلوی آینه درب کمد تمام قد نشسته بودم و بازتاب من مرا شوکه کرد. عکس گرفتم ، دندان هایم را روی هم فشار دادم و تصمیم گرفتم با موسیقی در ترازو روبرو شوم.

من ترازو را 180 پوند اعلام کردم. متاسفانه این رکورد قبلی من را شکست. BMI من 29 است و 30 چاق محسوب می شود. او در اوج بود. با سرعتی که داشت پیش می رفت ، او به راحتی این کار را در اول سال به انجام رساند.

شدت چاقی در دوران همه گیری

من نمی توانستم اجازه دهم این اتفاق بیفتد. به هر حال ، این زمان برای چاقی نیست. جنوب کالیفرنیا ، جایی که من زندگی می کنم ، مرکز کانونی COVID است زیرا ما تا سال 2021 حرکت می کنیم. طبق CDC ، چاقی خطر ابتلا به بیماری جدی کروناویروس را افزایش می دهد و می تواند خطر بستری شدن را سه برابر کند. به بیان ساده ، با افزایش BMI ، خطر مرگ ناشی از COVID-19 افزایش می یابد.

بله ، یک واکسن در گوشه گوشه وجود دارد ، اما در اینجا چند خبر بد وجود دارد: مطالعات نشان داده است که چاقی ممکن است با پاسخ های کمتر مرتبط باشد. بله!

بنابراین بله ، من از ظاهر خود متنفر بودم ، اما این انگیزه اصلی من برای کاهش وزن نیست. من می خواهم خطر ابتلا به بیماری جدی یا مرگ ناشی از COVID را کاهش دهم. همچنین ، من چند ماه پیش فقط 60 ساله شدم. من می خواهم سالم و قوی بمانم تا بتوانم دوباره سفر کنم و همه چیز تمام شود ، با نوه هایم بازی کنم و بیشتر زندگی کنم.

زمانی مانند زمان حال وجود ندارد

دیگر تعلل نمی شود. ماه گذشته ، من سفرم را به سمت یک سفر سالم آغاز کردم. من می خواستم مسئولیت پذیر باشم ، بنابراین جسارتاً وزن خود را در صفحه فیس بوک نویسنده خود قرار دادم و اعلام کردم که قصد دارم از توصیه های خودم در کتابم پیروی کنم. در صورت شکست این اعلامیه ترسناک بود ، اما زمان آن رسیده بود که با خودم و دیگران صادق باشم.

چند هفته بعد ، شوهرم عکسی از من در یک گشت و گذار گذاشت. او تا آن زمان مقداری وزن کم کرده بود ، اما هنوز کمی سنگین به نظر می رسید. در حالت عادی ، من او را به خاطر ارسال این عکس سرزنش می کردم. از وقتی وزنم افزایش پیدا کرد ، خجالت کشیدم ، فقط اجازه ضربه به سر را دادم. اما میدونی چیه؟ من مالک هستم. من مجوزهای فیس بوک را کنار گذاشتم.

من فصل تغییراتی در نگرش کتاب خود را مجدداً خواندم (مانند این که فکر کنم کاهش وزن در بزرگسالی غیرممکن است و پشیمانم که روش هایی که در جوانی کار می کرد دیگر کار نمی کرد). من نکات خود را در مورد چگونگی غلبه بر متابولیسم کندتر و کاهش توده عضلانی ، کنترل مصرف استرس ، اجتناب از گرسنگی و راه های غلبه بر فلات های سرسخت مرور کردم.

مطالب بسیار خوب: اکنون من فقط باید از پیشنهادات خودم پیروی کنم.

رژیم غذایی مناسب را انتخاب کنید

بنابراین من سفر خود را آغاز کردم و وزن شروع به کاهش کرد. من تمام کربوهیدرات ها را حذف نکردم ، گریپ فروت مصرف نکردم ، در ساعات خاصی از روز غذا خوردم ، از مکمل های خاصی استفاده کردم یا غذاهای خام خوردم. هیچ جراحی خطرناکی ، قرص های رژیمی ، برنامه های کاهش وزن گران قیمت ، مکمل های گران قیمت ، هزینه عضویت در باشگاه بدنسازی یا مربیان شخصی در این مورد وجود نداشت. و من خودم را گرسنه نمی دانم یا رژیم های عجیب و غریبی را دنبال نمی کنم که نه تنها سالم هستند ، بلکه در درازمدت جواب نمی دهند.

برای کاهش وزن نیازی به انجام هیچ یک از این کارها نیست. از همه رژیم های مد روز که دوستان شما برای آن کار به طور موقت مشتاق هستند اما ناپایدار هستند اجتناب کنید. با افزایش سن ، مهم است که سلامتی – نه کاهش سریع وزن – را در اولویت قرار دهیم. کارشناسان هشدار می دهند که کاهش سریع وزن می تواند منجر به سوء تغذیه و از دست دادن توده عضلانی شود. رژیم های غذایی عجیب همچنین می توانند مشکلات گوارشی ایجاد کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از رژیم های غذایی با پروتئین بالا می توانند باعث یبوست شدید شوند. علاوه بر این ، به احتمال زیاد وزن خود را افزایش می دهید. چه کسی به همه اینها نیاز دارد؟

به یاد داشته باشید ، او بزرگتر و خردمندتر است. اهداف شما در حال حاضر متفاوت است. برای اینکه در تابستان بیکینی خوب به نظر برسید یا آخر هفته با شلوار جین تنگ تن کنید وزن خود را کاهش نمی دهید. شما می خواهید وزن خود را کاهش دهید تا بتوانید بیشتر عمر کنید و سالم و قوی بمانید.

در مورد انتخاب رژیم غذایی مناسب سردرگمی زیادی وجود دارد. شما می خواهید از یک برنامه متعادل تغذیه ای بدون غذاهای ممنوعه استفاده کنید و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید ، اجازه دهید گاهی اوقات به زیاده روی بپردازید و تغییرات دائمی در یک شیوه زندگی سالم ایجاد کنید.

هنگام نوشتن کتابم ، برخی از بهترین رژیم های توصیه شده از لیست “بهترین رژیم های کلی” US News World Report را امتحان کردم ، از جمله رژیم مدیترانه ای ، رژیم DASH ، و ناظران وزن (به هر حال ، Keto ، Paleo ، The رژیم های اتکینز و غذای خام بدترین در لیست آنها قرار گرفتند). من مزایا و معایب بهترین رژیم ها ، الزامات آنها و افکار شخصی خود را بر اساس تجربه خودم به اشتراک گذاشتم.

Weight Watchers ، که بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن است ، در آن مدت برای من بهترین کار را کرد ، بنابراین این برنامه ای است که من در حال حاضر از آن استفاده می کنم. با این حال ، همه ما متفاوت هستیم ، بنابراین شما باید آنچه را که برای شما مناسب است پیدا کنید. اگر می خواهید هر یک از رژیم های سالم دیگر ذکر شده را امتحان کنید ، می توانید نسخه های ارزان قیمت کتابهایی را که رژیم ها را همراه با دستور العمل ها در آمازون توصیف می کنند ، پیدا کنید.

بنابراین من یک ماه بعد هستم و خوشبختانه راهنمایی های من هنوز مثل جادو عمل می کند. چقدر وزن کم کرده ام؟ وزن آنها 169 پوند است ، بنابراین من در عرض چهار هفته 11 وزن کم کردم. من خیلی خوب شروع می کنم و مصمم هستم که این کار را برای مدت طولانی ادامه دهم.

من از نظر جسمی ، روحی و احساسی بسیار بهتر هستم. در دوران همه گیری ، زمانی که بسیاری از کنترل ما خارج است ، بازگرداندن کنترل رژیم غذایی من بسیار قدرتمند است.

تعیین مهلت های کوتاه

متخصصان اغلب موافق هستند ، اگر شما نیاز به کاهش وزن زیادی دارید ، تعیین اهداف کوچکتر بهتر از این است که به دنبال یک عدد ارعاب کننده و به ظاهر غیرممکن باشید که به نظر می رسد در آینده نمی توانید تصور کنید.

منطقی است. تعیین هدف برای کاهش 10 کیلوگرم در شش هفته بسیار دشوارتر از تعیین هدف کاهش 100 پوند در یک سال است. نقاط عطف کوتاه مدت شما را بر موفقیت و پیشرفت خود متمرکز می کند به جای اینکه بر میزان کاهش وزن خود تمرکز کنید. رعایت مهلت های کوتاه شما تشویق کننده و انرژی بخش است.

در مورد من ، برای رسیدن به وزن سالم باید حدود 30 پوند وزن کم کنم. اولین هدف من این بود که در عرض شش هفته 10 کیلو وزن کم کنم که با خوشحالی به آن رسیدم. با این حال ، از تجربیات گذشته ، می دانم که وقتی رژیم را شروع می کنید وزن سریعتر کاهش می یابد. سرعت آن بعداً با پرتاب شدن فلات هایی که مانع پیشرفت می شوند ، کند می شود.

بنابراین امیدوارم هفته ای یک یا دو پوند از دست بدهم. برخی هفته ها ممکن است چیزی از دست ندهم ، حتی می توانم یک یا دو پوند افزایش دهم. مشکلی نیست. به خاطر داشته باشید که در سن بالای 50 سال ، متابولیسم شما کند می شود و توده عضلانی خود را از دست می دهید. این بدان معناست که کاهش وزن سخت تر است و احتمالاً بیشتر طول خواهد کشید. اما مطمئناً غیرممکن نیست. و ارزش تلاش را دارد

بنابراین ، از این به بعد ، من هدف خود را از دست دادن پنج پوند در ماه قرار می دهم و تنها بر روی این پنج پوند تمرکز می کنم به جای تمام وزنی که هنوز باید از دست بدهم.

کی میخواد به من بپیونده؟

بنابراین ، شروع یک سال جدید با همه آن تصمیمات است. آیا کاهش وزن در لیست شماست؟ آیا روح شجاعی وجود دارد که بخواهد در سفر من را همراهی کند؟

کمک خواستن؟ آیا می خواهید بدانید که من چه “ترفندهایی” را امتحان کرده ام تا در 50 سالگی وزن خود را کاهش دهم؟ پاسخ به س questionsالاتی مانند: چگونه می توانید رژیم استرس خود را کنترل کنید؟ برای جلوگیری از گرسنگی چه می توانید بکنید؟ چه نوع تمریناتی بهترین نتیجه را می دهد؟ چگونه می توانید بر آن فلات های سرسخت غلبه کنید؟

اگر چنین است ، در وبلاگ من ، BabyBoomerBliss.net مشترک شوید و یک نسخه رایگان از کتاب من ، 10 راز کاهش وزن بعد از 50 سال ، دریافت خواهید کرد. یا ، اگر ترجیح می دهید ، می توانید نسخه Kindle کتاب من را در آمازون خریداری کنید. فقط 2.99 دلار (نسخه شومیز با قیمت 7.99 دلار موجود است). به هر حال ، اگر کتاب را بخوانید و از آن لذت ببرید ، نقدها بسیار قدردانی می شود.

همچنین ممکن است از صفحه FB نویسنده من برای دریافت راهنمایی در مورد کاهش وزن و پیگیری پیشرفت من خوشتان بیاید. من یک عکس از ترازوهای خود را به صورت هفتگی ارسال می کنم و قول می دهم موفقیت ها و بله ، مشکلات و شکست هایم را نیز به اشتراک بگذارم.

به عنوان مثال ، من می دانستم هفته آخر سال چالشی خواهد بود زیرا در ساعات عادی کار نمی کردم. بنابراین من هدف خود را برای حفظ وزن خود در آن هفته تعیین کردم. من فکر می کنم مشکلی نیست که به طور منظم استراحت کنید تا زمانی که دیوانه نباشید و تاریخ مشخصی برای شروع دوباره تغذیه سالم داشته باشید. احتمالاً در دراز مدت کمک خواهد کرد. به فالوئرهایم اطلاع دادم که یک پوند اضافه کردم. من آن را واقعی نگه می دارم.

اگر تصمیم دارید در سفر کاهش وزن با من همراه شوید ، در اینجا یک نکته دیگر از کتاب من است. مهم نیست که در طول این روند چقدر وزن اضافه می کنید ، اهداف بلند مدت خود را پیش رو داشته باشید و در نهایت غذای سالم بخورید و ورزش کنید. با خود مهربان باشید و انتظار کمال نداشته باشید. یک تصمیم بد نیازی به از بین بردن کل رژیم غذایی شما ندارد مگر اینکه اجازه دهید. چشم انداز موفقیت خود را زنده نگه دارید. همه دلایلی را که می خواهید وزن کم کنید ، به خاطر بسپارید. اگر روز ، هفته ، ماه یا حتی سال بدی دارید ، هر روز را دوباره شروع کنید و برای شکست ها مبارزه نکنید. داشتن یک سبک زندگی سالم یک فرایند است.

ما با هم میتوانیم انرا انجام دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *