با این 5 نکته مهم، سریعتر چربی بسوزانید

سوزاندن سریعتر چربی کاری است که همه ما می خواهیم انجام دهیم. ما می‌خواهیم چربی‌ها را کم کنیم، بنابراین بسیار مهم است که هر بار که تمرین می‌کنیم، از آن زمان به طور موثر استفاده شود و هدر نرود. این 5 نکته مهم را دنبال کنید تا سریعتر چربی بسوزانید و هر تمرینی که انجام می دهید شما را یک قدم به هدفتان نزدیکتر می کند.

1. یک میان وعده قبل از تمرین میل کنید

خوردن یک میان وعده 90 دقیقه قبل از ورزش یا تمرین به شما این امکان را می دهد که سطح انرژی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید و به شما امکان می دهد کالری بیشتری مصرف کنید. یک نوار پروتئینی کم کربوهیدرات را امتحان کنید. سعی کنید حداقل 90 دقیقه بین غذا خوردن و تمرین فاصله بگذارید، گویی که این کار را نمی کنید، ممکن است نتوانید تا زمانی که دوست دارید تمرین کنید.

2. از بینی خود برای تنفس استفاده کنید

به جای نفس کشیدن از طریق دهان، سعی کنید از طریق بینی نفس بکشید. این روش به تثبیت ضربان قلب و افزایش استقامت کمک می کند. هر چه مدت زمان بیشتری بتوانید تمرین کنید، کالری بیشتری مصرف خواهید کرد. نفس کشیدن از طریق بینی در حین تمرین ممکن است در اولین بار احساس عجیبی داشته باشد اما پس از چند جلسه، بسیار راحت تر خواهد بود.

3. تمرینات را تغییر دهید

با انجام یک فعالیت مشابه در هر بار تمرین، بدن شما به آن عادت می کند. وقتی بدن شما سازگار شود، کالری کمتری خواهید سوزاند. سعی کنید تمرینات خود را از روز به روز تغییر دهید تا بدن در حال کار کردن و سوزاندن کالری به حداکثر باشد.

4. تمرینات اینتروال را امتحان کنید

اگر در تمرینات معمولی تازه کار هستید، به جای اینکه تا جایی که می توانید سخت تمرین کنید، جلسه را به فواصل زمانی کوچک تقسیم کنید. به عنوان مثال: اگر از تردمیل استفاده می کنید، 2 دقیقه با سرعت 7 مایل در ساعت و سپس 2 دقیقه با سرعت 4 مایل در ساعت و سپس به 7 مایل در ساعت به مدت 2 دقیقه و سپس 2 دقیقه با سرعت 4 مایل در ساعت برگردید و این الگو را در مجموع 30 تا 45 دقیقه ادامه دهید. این را می توان برای دویدن، دوچرخه سواری، شنا و غیره سازگار کرد. همانطور که بهتر می شوید، می توانید برای مدت طولانی تری در سرعت های بالاتر بمانید در حالی که سرعت های پایین تر را کاهش دهید تا زمانی که کل تمرین را با حداکثر سرعت انجام دهید.

5. از وزن کمی استفاده کنید

همه می دانند که هر چه عضله بیشتر باشد، بدن شما کالری بیشتری مصرف خواهد کرد – حتی زمانی که خواب هستید. ساده ترین راه این است که برای شروع از دمبل های کوچک استفاده کنید و 30 دقیقه با یک دمبل در هر دست پیاده روی کنید و در حین راه رفتن دستان خود را تکان دهید. یا بالا رفتن از پله با استفاده از همین تکنیک. این به ساخت تون ماهیچه ای کمک می کند که به نوبه خود به سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند.

اگر از خواندن این اطلاعات لذت بردید، می توانید توصیه های بسیار بیشتری در مورد کاهش چربی و مسائل مربوط به وزن در وب سایت من پیدا کنید.