با بهترین غذاهای چربی سوز برای کاهش وزن آشنا شوید

بخشی از فرآیند کاهش چربی، انتخاب غذاهای مناسب برای تکمیل تمرینات ورزشی و سایر استراتژی هایی است که در حال حاضر برای سوزاندن چربی و ایجاد تون عضلانی استفاده می کنید. معنی ندارد که هر روز یک ساعت به باشگاه بروید و سپس فست فود بخورید. کاری که می خواهید انجام دهید این است که به طور موثر تمرینات چربی سوزی را با غذاهای چربی سوز برای کاهش وزن سریع ترکیب کنید.

پروتئین های تمیز و بدون چربی بخورید که به چربی سوزی و عضله سازی کمک می کند. پروتئین وی ایزوله یک منبع عالی از اسیدهای بدنسازی برای کمک به ساخت و ترمیم عضلات پس از تمرین است.

گریپ فروت یک راه عالی برای چربی سوزی و سالم ماندن است. در صورت مصرف انواع خاصی از داروها برای کلسترول بالا، فشار خون یا هر بیماری دیگری که با گریپ فروت در تضاد است، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

چای سبز باید یک عنصر اصلی در خانه شما باشد. مواد فعال فعالیت سیستم عصبی شما را افزایش می دهند و به بدن کمک می کنند تا کالری بیشتری بسوزاند.

کافئین یکی از بی خطرترین محرک ها در صورت استفاده صحیح است و می تواند سرعت متابولیسم را افزایش دهد. اگر دارو مصرف می‌کنید یا شرایط پزشکی دارید که ممکن است تحت تأثیر کافئین باشد، حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد بیش از یک ضرب المثل ساده است. در کنار گریپ فروت، سیب از معدود میوه هایی است که از محتوای فروکتوز آن برای شما مفیدتر است. خوردن یک سیب به شما فیبر و مواد معدنی می دهد در حالی که هضم آن کالری بیشتری نسبت به مصرف شما می سوزاند.

بروکلی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که به عنوان تقویت کننده متابولیسم عمل می کنند. شما نمی توانید با این سبزیجات به صورت تازه یا منجمد اشتباه کنید.

یک ترکیب عالی برای صبحانه یا دسر، بلغور جو دوسر با کمی دارچین است. بلغور جو دوسر به کاهش سطح انسولین بدن و سرعت بخشیدن به متابولیسم کمک می کند، در حالی که دارچین به بدن کمک می کند تا قند را متابولیزه کند و سطح قند خون خود را حفظ کند. این ترکیب قدرتمند راهی عالی برای کاهش سطح کلسترول شماست.

رژیم لاغری سریع