با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.


باورتان می شود امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی کامل بهار و تابستان در راه ، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد چیزهایی است که شخصاً زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند کلاس جدیدی از تمرینات باشد یا حتی برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین وقت بگیرد. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است اینجاست که شما را راهنمایی می کند و به شما کمک می کند خودتان را خوشحال کنید.

سوپ حلقه ای

دوش آوریل گلهای ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند. با فرارسیدن روز جهانی هویج در 4 آوریلث، می خواستیم مدتی طول بکشد تا این پرتقال خوشمزه برجسته شود.

هویج علاوه بر خوشمزه ، خوشمزه و مستعد غذای مورد علاقه یک خرگوش کارتونی ، مملو از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتاکاروتن (رنگدانه ای است که بدن شما به ویتامین A تبدیل می کند). هویج در کنار بی شمار مواد مغذی ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • وزن کم کنید
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این ریشه سبزیجات ، ما دستور تهیه سوپ هویج خارق العاده ای را آماده کرده ایم که مطمئناً کمی راز در مرحله شما قرار می دهد. با خیال راحت دستور غذا را چاپ کرده و از آن استفاده کنید.

سوپ هویج لوکس

عناصر:

یک باتاکا

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 ظرف آب سبزیجات

کره 1 قاشق چایخوری

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. تاس پیاز
  2. سیب زمینی شیرین و هویج را به قطعات کوچک خرد کنید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آبگوشت را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن غوطه ور یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (هر چه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و میل کنید تا خوشحال شود. همه چی بخور

اعضای برجسته ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” این تنها یکی از پیام های الهام بخشی است که یکی از اعضای ما ، @ cious_content87 در IG برای شما آورده است. خوراک شما یک پیوند پیام است تا میل به بهتر بودن را برانگیزد. می توانید شرط بندی کنید که هرگز از روز پا صرفنظر نمی کنید. یا شانه ها. یا سینه. با داشتن مدارهای تخریب ماهیچه ای ، کار فوق العاده ای انجام می دهد و تمرینات را آسان می کند. در واقع ، این مدار قفسه سینه ای را ایجاد کرد که در رسانه های اجتماعی مشاهده کردید و فک خود را روی زمین گذاشته بود. نگران نباشید ، احتمالاً شما هم برای آن تمرین کرده اید. 😄 در واقع ، ما می خواستیم مرد پشت انبه را ملاقات کنیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. از کی شروع به کار کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و سخت گیری از نظر جسمی و روحی یک خواسته نظامی است. وقتی ارتش را ترک کردم ، من رهبر سربازان بودم و آنها به من وابسته بودند که بیشتر از من باشند و معیار را تعیین کنند. می خواستم با آن روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. می خواستم ظاهرم را برای افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم نیز سفر خود را از این طریق آغاز می کنند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای معنی آن جذاب باشید. همراه با جراحاتی که در دوران سربازی داشتم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم توجه زیادی می کردم. من می خواستم از این ایده ها برای تبدیل آن به کاری که هنگام ورزش کردن انجام می دهم ، استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که آن را امتحان می کنند ، من عاشق تماشای افرادی هستم که برای ثبات مبارزه می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید ؛ این واقعیت است که شما به تلاش خود ادامه می دهید اما تنها فردی که قبل از شروع همه اینها دنبال می کرد این بود dnicolemonroe؛ او واقعاً شروع کرد en اتصال تناسب اندام او اکنون در تلویزیون حضور دارد و پیشنهادات حامی مالی دارد و غیره. من دوست دارم روزی او را ملاقات کنم ؛ تماشای تمرینات او باعث می شود که خلاق تر باشم.
  3. شانس شما برای مقابله با روز تقلب چقدر است؟
    شانس من ژیرو است. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من به آنجا می روم ، و بهترین ژیروسکوپ هایی را که مدت ها بود داشتم ، دارد یا به مکان Frazo Taco (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که به تازگی ورزش کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. او مدام برمی گردد ؛ نتیجه یک شبه رخ نخواهد داد ، اما وقتی آنها آن را تولید کردند ، داستانی برای گفتن دارید.
  5. قسمت مورد علاقه شما برای تمرین در Fitness Connection چیست؟
    او یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، ایالت تگزاس. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیسا برای من چند کلوچه پخت. از مدیران گرفته تا مربیان ، آنها مرا پذیرفتند و آنها چیزی جز مراقبت و حمایت نشان ندادند. همچنین ، چمن وجود دارد ؛ من عاشق کار با چمن هستم که به من احساس حرفه ای می دهد.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای مشاهده کلمات حکیمانه و تمرینات خارق العاده ،cious_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

FITCO 4 19 آه.  هی .شما

ملکه خودخواسته اعلام شده از قصد ، @oh.hey.its.chante تمرینات خود را عمدا انجام می دهد. او به ما الهام می دهد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین می خوریم. متوقف شدن در زمان شکست آسان است ، اما به گفته شانته ، “هر روز کار در حال پیشرفت است”. یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او برای داشتن بهترین نسخه از خود است ، حتی زمانی که شامل بازگشت به اهداف تناسب اندام می شود. او به ما می گوید که حالش خوب است فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند که همیشه به راه راست بازگردیم. از محبت و حوصله شما بی نهایت سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. ادامه دادن @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید زندگی و الهام بیشتر.

به جلو ادامه دهید

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. برای طرفداران ورزش ، راه رفتن بیهوده به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای پیاده روی روزانه هر روز می تواند مزایای زیادی برای سلامتی آنها داشته باشد.

فقط 30 دقیقه پیاده روی می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش می دهد
  • شانس بیماری های قلبی و سکته را کاهش می دهد
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • قدرت کلی را افزایش می دهد
  • استقامت را بهبود می بخشد
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه کلیدی است ، پیاده روی طولانی مدت تنها مزایای سلامتی شما را افزایش می دهد. اگر نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی کنید ، برخی از گزینه های جایگزین برای اضافه کردن به برنامه شما نیز می تواند مفید باشد.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • دورتر از محل کار پارک کنید یا یک توقف زودتر از اتوبوس پیاده شوید
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا تجمع کنید

مهم نیست چگونه راه می روید ، مهم این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

در برابر دستگاه عصبانی نشوید

در طول این سالها ، بحث کوچکی وجود دارد که کدام بهتر است: وزنه یا ماشینهای رایگان؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم که بهتر از این دو ، آن چیزی است که بیشتر از آن لذت می برید. آیا ما به پاسخ آن پی بردیم؟ کمی ، اما مزایای هر تمرین بر دیگری بیشتر نیست ، بنابراین فرض کنید راه خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

وزنه های آزاد

لازم نیست برای هر Strongman® آموزش ببینید تا بتوانید از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد استفاده کنید. در واقع ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. چه به دنبال کاهش وزن مفرط باشید و چه افزایش وزن ، تمرین با وزنه مکمل کاملی برای روال تناسب اندام شما است.

می توانید از تمرینات کوچک شروع کنید و تمرین کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • خیلی بیشتر!

دستگاه های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می توانند ترسناک باشند. شما نمی خواهید با کسی کنار بیایید یا با زیر و رو شدن شرمنده شوید. همه ما از جایی که شما هستید شروع می کنیم ، بنابراین شرم نکنید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

دستگاههای بدنسازی ما علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص ، می توانند به شما کمک کنند:

  • زمان تمرینات خود را محدود کنید
  • مواظبش باش
  • استرس مفاصل را کاهش دهید
  • بدون آسیب بیشتر از وزن بیشتری استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش کار را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش راهی عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن باشید. بهترین تمرین چیزی است که از آن لذت می برید.

از آنچه در اطراف شماست قدردانی کنید

پس از خوردن یک سوپ هویج خوشمزه و انجام تمرینات کامل با اندام های برجسته شامل وزنه های آزاد و دستگاه های بدنسازی ، یک کار را حتما انجام دهید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و فرصتی مناسب برای استراحت هر از گاهی و لذت بردن از فضای باز است. بوی گل یا علف تازه بریده می دهد. ببینید چگونه باران می بارد یا چگونه جانور دوباره شکل می گیرد. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه اطرافیان شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را به کار بگیرید و از دنیای خود قدردانی کنید.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *