برای نوع بدن متابولیک خود غذا بخورید و به یک دستگاه چربی سوز تبدیل شوید

طبق آخرین مطالعه مرکز کنترل بیماری (CDC.gov)، بیش از یک سوم (1/3) از کل بزرگسالان در ایالات متحده نه تنها دارای اضافه وزن هستند، بلکه تا حد چاقی نیز اضافه وزن دارند. چاقی سالانه میلیاردها دلار مشکلات سلامتی مرتبط با وزن ایجاد می کند. چاقی نه تنها پیامدهای منفی برای سلامتی دارد، بلکه چاقی بر زندگی عاشقانه، روابط با دوستان، خلق و خوی و آینده شغلی و سایر موارد نیز تأثیر می گذارد. زندگی خود را صادقانه بررسی کنید. آیا زمینه هایی وجود دارد که اضافه وزن باعث ایجاد مشکلاتی برای شما می شود؟

بسیاری از مردم سال جدید را با تصمیمی برای کاهش وزن آغاز می کنند. با این حال، اکثر مردم هرگز به کاهش وزن قابل توجهی دست نمی یابند زیرا آنها آخرین رژیم غذایی مد روز یا جدیدترین قرص های لاغری را اتخاذ می کنند. جدیدترین رژیم غذایی یا مصرف قرص های لاغری می تواند در کوتاه مدت به کاهش وزن شما کمک کند، اما نه رژیم غذایی و نه قرص های لاغری راه حلی دائمی در دراز مدت نیستند. اگر می خواهید وزن کم کنید و آن را حفظ کنید، به سادگی باید رژیم را متوقف کنید. درست است، رژیم را کنار بگذارید. اصطلاح “رژیم غذایی” به تنهایی در مورد کاهش وزن نتیجه معکوس دارد. بلوک ذهنی ایجاد می کند و از کاهش وزن طولانی مدت جلوگیری می کند. برای موفقیت طولانی مدت در مبارزه با کاهش وزن، باید نگاه خود را به غذا تغییر دهید.

برخی افراد بر این باورند که گرسنگی دادن به خود راه درستی برای کاهش وزن است. کسانی که محدودیت کالری را از حد خارج می‌کنند، معمولاً تا زمانی که سیگار را ترک نمی‌کنند، از طریق این «رژیم‌های غذایی» رنج می‌برند، معمولاً بدون نگاه اجمالی به کاهش وزن. شما هرگز با محروم کردن بدن از کالری به کاهش وزن دائمی نخواهید رسید. اگر کالری کافی مصرف نکنید، بدن شما برای حفظ انرژی خاموش می شود زیرا فکر می کند در حال گرسنگی است. برای کاهش وزن باید غذا بخورید. البته هیچ غذایی را نمی توانید بخورید. بزرگترین کلید کاهش وزن و چربی سوزی، خوردن غذاهای مناسب – در ترکیب مناسب – برای نوع متابولیک خاص شما است.

مکان ها و برنامه های زیادی در اینترنت وجود دارند که می توانند به شما در تعیین تیپ بدنی خود کمک کنند. هنگامی که نوع متابولیک خود را شناسایی کردید، می توانید آن را با غذاهای مناسبی که برای سوزاندن چربی، کاهش وزن و حفظ بدن سالم تر جدید خود نیاز دارید، مطابقت دهید. مجدداً، مقالات و برنامه‌های متعددی وجود دارد که به شما می‌گوید دقیقاً چه غذاهایی و در چه ترکیبی برای تبدیل نوع بدن متابولیک خاص شما به یک دستگاه چربی سوز لازم است. هنگامی که غذاهایی را که باید بخورید کشف کردید، برنامه غذایی چربی سوز شما 24 ساعت شبانه روز برای شما کار خواهد کرد و هرگز نیازی به گرسنگی نخواهید داشت. در واقع، اگر گرسنه باشید، وزن کم نمی کنید.

رژیم لاغری سریع