برترین چربی سوز که قسمت بالای ران را هدف قرار می دهد – کدام یک می تواند این کار را انجام دهد؟

داشتن ران‌های چاق می‌تواند یک کابوس باشد، مخصوصا برای خانم‌هایی که می‌خواهند هر قسمت از آن‌ها جذاب باشد. خبر خوب این است که با لباس مناسب می توان این موضوع را پنهان کرد. خبر بد این است که شما نمی توانید آن را برای همیشه پنهان کنید. واقعیت این است که قسمت بالای ران شما هنوز چاق است و تنها راه خلاصی از این مشکل رهایی از این مشکل است، یعنی چربی بالای ران شما. با این حال، تا به حال باید بدانید که چیزی به نام درمان یک شبه وجود ندارد.

سوزاندن چربی های ران و کل بدن شما نیازمند دانش، تعهد و از خودگذشتگی شماست. همانطور که قبلاً ذکر شد، همه چیز با یک انگشت اتفاق نمی افتد. باید بدانید که هیچ قرص جادویی وجود ندارد که بتواند مشکل شما را از بین ببرد. و یک نکته مهم که باید بدانید این است که چیزی به نام مشعل وجود ندارد که فقط قسمت خاصی از بدن شما را هدف قرار دهد. هر کاری که انجام می دهید یا هر چیزی که می خورید بر کل بدن تأثیر می گذارد.

اگر می خواهید این چربی ها در قسمت بالای ران شما از بین بروند، باید چربی کلی بدن خود را از دست بدهید. ابتدا باید تمریناتی را برای کل بدن انجام دهید تا تمام تجمعات یا رسوبات غیر ضروری در همه جا از بین برود. یک برنامه هوازی خوب این کار را انجام می دهد. سپس، کار بعدی که باید انجام دهید این است که روی تمریناتی تمرکز کنید که می توانند کمی عضله اطراف ران شما بسازند. ما در مورد عضلات آرنولد شوارتزنگر صحبت نمی کنیم. ما فقط باید کمی عضله اضافی بسازیم تا بدن شما سفت تر و خوش فرم تر شود.

تمرینات چربی سوزی شامل اسکوات و اداکشن مورد علاقه باسن است که بیشتر با استفاده از دستگاه “innie” شناخته می شود. با استفاده از مقاومت، ماهیچه ها را ساخته و ران ها را تقویت می کند. ورزش همچنان بهترین گزینه برای داشتن اندام باریک تر و رویای شما برای پوشیدن شلوار جین تنگ است.