برخی اجتناب کرده اند جفت های غذایی کدام ممکن است باید اجتناب کرده اند آنها اجتناب کنید

خواه یا نه میوه را می توان همراه خود وعده های غذایی هر دو بعد اجتناب کرده اند وعده های غذایی خورد؟ چه پروتئین هایی را می توان همراه خود غذاهای نشاسته ای مخلوط کردن کرد؟ خواه یا نه برخی اجتناب کرده اند وعده های غذایی سرعت هضم ممکن است را کاهش می دهند؟ خواه یا نه ترکیبات غذایی خاصی موجود است کدام ممکن است باید اجتناب کرده اند آنها اجتناب کرد؟

اینها سوالاتی هستند کدام ممکن است در این متن سعی خواهم کرد به آنها پاسخ دهم. ممکن است علاوه بر این توضیحات مفید بودن برخی اجتناب کرده اند ترکیبات غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اینکه چرا باید اجتناب کرده اند برخی اجتناب کرده اند آنها به هر قیمتی اجتناب شود را خاص کردم.

در گذشته اجتناب کرده اند اینکه اصول درمورد به بهتر از را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدترین ترکیبات غذایی را بفهمیم، اجازه دهید هر دسته غذایی را رئوس مطالب کنیم:

  • غذاهای نشاسته ای: پاستا، نان، غلات، غلات، سیب زمینی/ یام، کدو حلوایی زمستانه هر دو کدو

  • غذاهای غیر نشاسته ای: مارچوبه، کلم، گل کلم، خیار، پیاز، کلم بروکسل، کنگر فرنگی، کلم بروکلی، کرفس، بادمجان، قارچ، سبزیجات برگ دار، فلفل دلمه ای هر دو کدو بی تجربه

  • پروتئین ها: مرغ، گوشت، تخم مرغ، ماهی، دانه ها، آجیل، لوبیا، حبوبات، هر دو محصولات سویا قابل مقایسه با توفو.

  • میوه ها: برای ادغام کردن تمام میوه های اسیدی، کمتر اسیدی، شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید خربزه تبدیل می شود

بیایید به بعضی جفت هر دو مخلوط کردن غذایی برای اجتناب اجتناب کرده اند آنها به نظر می رسید کنیم:

1. اسپرسو سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کروسانت:

این مخلوط صبحانه اجتناب کرده اند غذاهای فرآوری شده قابل مقایسه با کروسان کدام ممکن است گمشده فیبر هستند {تشکیل شده است}. این مخلوط باعث افزایش مرحله انسولین در خون تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است در نتیجه سقوط قابل توجه قند شود. ساخت نشاط در سلول‌ها را کاهش می‌دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کبد اجازه می‌دهد به همان اندازه انرژی‌های اضافی را به‌جای استفاده اجتناب کرده اند آنها برای گاز، شناخته شده به عنوان چربی ذخیره تنبل.

شناخته شده به عنوان متفاوت، بیشتر است عالی کلوچه انگلیسی گندم مناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی اسپرسو سیاه در صبحانه شخصی بگنجانید. این مخلوط سرشار اجتناب کرده اند فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم چربی است. کافئین حال در اسپرسو سیاه به سلول‌ها کمک می‌تنبل چربی‌ها را فوری‌تر بسوزانند، در حالی کدام ممکن است کلوچه غلات مناسب باعث جدا شدن آهسته نشاط می‌شود.

2. میوه در کنار همراه خود وعده های غذایی:

میوه ها تأمین غنی قند هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در مقابل همراه خود عالی وعده غذایی با کیفیت صنعتی برای ادغام کردن گوشت، سبزیجات، نشاسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره سریعتر تجزیه می شوند. این منجر به حداقل یک پاسخ تخمیر در شکم ممکن است تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث متعدد اجتناب کرده اند مشکلات گوارشی تبدیل می شود.

به ترتیب، مخلوط کردن برخی میوه ها همراه خود لبنیات ممکن است باعث نفخ شود. اجتناب کرده اند مصرف کردن مرکبات همراه خود شیر ، با این حال می توانید خرما را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیر خوردن کنید. میوه ها را باید به صورت تکی خوردن کرد 9 در کنار همراه خود داروها غذایی تولید دیگری. بهتر از زمان برای مصرف کردن میوه صبح ها همراه خود شکم تمیز همراه خود عالی لیوان آب است از به پاکسازی هیکل ممکن است {کمک می کند}. ممکن است علاوه بر این می توانید غیر از اینکه جستجو در آن چیپس ها باشید، اجتناب کرده اند مقداری میوه شناخته شده به عنوان عالی میان وعده بعدازظهر بیشترین استفاده را ببرید!

3. لبنیات همراه خود گوشت، میوه هر دو سبزیجات.

شیر باید توسط خودم خوردن شود. می توانید اجتناب کرده اند تعدادی از ادویه قابل مقایسه با دارچین را انتخاب کنید و انتخاب کنید هل برای افزایش سبک شیر بیشترین استفاده را ببرید. اجتناب کرده اند خوردن شیر همراه خود غذاهای اسیدی . ماهیت اسیدی این میوه ها باعث تبدیل می شود کدام ممکن است شیر در شکم منجمد شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات گوارشی زیادی را جستجو در داشته باشد. می توانید خرما را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیر بخورید.

محصولات لبنی قابل مقایسه با چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماست همراه خود ماهی، تخم مرغ، لوبیا، گوشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره نباید مخلوط کردن شوند.

اجتناب کرده اند طرف تولید دیگری، کره هر دو قیسی را می توان برای پختن سبزیجات استفاده کرد از خواصی درست مثل روغن پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز دارد.

4. لوبیا همراه خود لبنیات، تخم مرغ، ماهی، گوشت هر دو میوه.

اگرچه لوبیا فوق العاده {مفید است} را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریزمغذی های حیاتی قابل مقایسه با آهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید منیزیم را لوازم، با این حال شامل از فیبر محلول است کدام ممکن است ممکن است باعث نفخ شود. مخلوط کردن این محصول غذایی همراه خود گوشت، تخم مرغ هر دو لبنیات ممکن است هضم فوق العاده سختی داشته باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تحمیل سوخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید نفخ شود.

به عنوان جایگزین، لوبیاها را همراه خود آجیل، سایر لوبیاها، سبزیجات هر دو عدس مخلوط کردن کنید. اینها باید خوشایند پخته شوند به همان اندازه به هضم وعده های غذایی کمک کنند.

5. خربزه همراه خود غذاهای تولید دیگری:

خربزه را باید در همه زمان ها خالص خورد هر دو اصلاً نخورد. آنها نباید همراه خود لبنیات، غلات، غذاهای سرخ شده، تخم مرغ هر دو غذاهای نشاسته ای مخلوط کردن شوند.

متعاقباً، {به طور خلاصه}، برخی اجتناب کرده اند اصول مخلوط کردن داروها غذایی به رئوس مطالب زیر است:

1. غذاهای قابل مخلوط کردن:

• غذاهای نشاسته ای را می توان همراه خود محصولات غیر نشاسته ای مخلوط کردن کرد

2. ترکیبات غذایی کدام ممکن است باید اجتناب کنید:

• غذاهای نشاسته ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین ها

• شکلی اجتناب کرده اند پروتئین همراه خود شکلی تولید دیگری

3. برخی اجتناب کرده اند غذاهایی کدام ممکن است باید توسط خودم خوردن شوند

• خربزه

• لبنیات

این اصول اساساً مبتنی بر حقیقتی که همه دسته های مختلف وعده های غذایی همراه خود سرعت های متفاوتی هضم می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات جانبی متفاوتی ساخت می کنند. شناخته شده به عنوان مثال، غذاهای نشاسته ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر نشاسته ای را می توان همراه خود هم مخلوط کردن کرد، از می توانند در pH متشابه هضم شوند. در حالی کدام ممکن است نشاسته ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین ها در سطوح مختلف pH هضم می شوند.

علاوه بر این برخی اجتناب کرده اند وعده های غذایی قابل مقایسه با میوه ها سریعتر اجتناب کرده اند پروتئین ها هضم می شوند، متعاقباً باید به صورت جداگانه خوردن شوند. هنگامی کدام ممکن است مخلوط کردن شود، ممکن است سیستم گوارش را بیش اجتناب کرده اند حد اضافه کردن تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید اثربخشی آن را کاهش دهد.

بیایید به مثالی اجتناب کرده اند عالی مخلوط کردن غذایی اندیشه آل به نظر می رسید کنیم:

  1. صبحانه: می توانید عالی کاسه میوه همراه خود موز، طیف گسترده ای از توت ها هر دو گریپ فروت اضافه کنید
  2. میان وعده صبح: نان نگاهی به غلات مناسب همراه خود آووکادو هر دو تخم مرغ هر دو سبزیجات. (چسبناک را اضافه نکنید از باید از دو پروتئین اجتناب شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات به صورت جداگانه خوردن شود). می توانید عالی فنجان اسپرسو سیاه بخورید.
  3. صرف ناهار: سالاد توفو هر دو مرغ همراه خود سبزیجاتی قابل مقایسه با کاهو، فلفل را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره. علاوه بر این می توانید اجتناب کرده اند سس وینیگرت هر دو روغن زیتون روی سالاد بیشترین استفاده را ببرید.
  4. میان وعده عصر/عصر: می توانید میوه ای قابل مقایسه با سیب هر دو گلابی اضافه کنید. باید 2-3 ساعت در گذشته اجتناب کرده اند شام باشد
  5. شام: برنج اسپرسو ای همراه خود پروتئین دلخواه.

این ترکیبات غذایی بر مقدمه تئوری های باستانی آیورودا است کدام ممکن است کدام وعده های غذایی بیشتر حرکت می کنند. در حالی کدام ممکن است نمی توان همه اصول را عملاً رعایت کرد، در همه زمان ها می توانید تمام امتحان شده شخصی را برای گنجاندن برخی اجتناب کرده اند این اصول در اقامت روزمره شخصی انجام دهید. {به خاطر داشته باشید} کدام ممکن است برای به کف دست رساندن کمتر از مقدار داروها مغذی، غذاهای متنوعی را در رژیم غذایی شخصی بگنجانید.