بررسی سیستم کوره های چربی سوز

نقد و بررسی کوره چربی سوز – The Good

مزایا: برنامه ای برای کاهش وزن که منطقی است. برخلاف سایر برنامه ها، کوره چربی سوز به مشکل کاهش وزن بر اساس یک عقل سلیم عمیق برخورد می کند. Poulos شامل تمرینات و تمرینات برای تمام سطوح تناسب اندام است. شما می توانید با تمرین شکستن شروع کنید و با بهتر شدن شکل خود به سمت روتین های پیشرفته تر بروید. و اگر سال‌هاست ورزش نکرده‌اید این کار را انجام دهید! مفاهیم علمی ریشه این برنامه است. برای تبدیل بدن خود به یک کوره متابولیک (کوره چربی سوز) فقط باید روی عضلات خود کار کنید. به دست آوردن عضلات و از دست دادن چربی در واقع RMR (نرخ متابولیسم استراحت) شما را افزایش می دهد و دلیل آن این است که بافت های ماهیچه ها کالری بیشتری نسبت به بافت های چربی می سوزانند.

مزایا: تمرینات تمرینی موثر و کوتاه.

اگر از ایده ساعت‌ها ورزش کردن برای به دست آوردن نتیجه خوشتان نمی‌آید، کوره چربی‌سوز رویکرد بسیار جذابی برای این مشکل دارد: فقط باید چند تمرین قدرتی ساده را به مدت 20 دقیقه در روز، فقط برای 3 جلسه انجام دهید. یا 4 بار در هفته علاوه بر این، فقط یک ست برای تمرین مورد نیاز است، اگرچه تمرین باید با سرعت بسیار پایین انجام شود تا به عضلات تمرین موثرتری بدهد. برای هر گروه عضلانی تمرین خاصی در محصول توضیح داده شده است: با استفاده از این سیستم می‌توانید تمام بدن خود را کار کنید. جلسات کاردیو خسته کننده و طولانی نیز در سیستم کوره چربی سوز وجود ندارد. نویسنده در واقع بر این باور است که یک تمرین روتین مبتنی بر تمرینات قدرتی کوتاه به شما نتیجه بهتری نسبت به صرف یک ساعت روی تردمیل می دهد.

مزایا: ارتقاء به طور جداگانه قابل خرید است

سه سطح مختلف در سیستم کوره چربی سوز وجود دارد: Deluxe، Utimate و Blowtorch. در میان این سه، سطح نهایی است که به نظر می رسد معامله جانوری باشد، اگرچه ارتقاء Blowtorch شامل ویدیوهایی به مدت دو ساعت است که در آن پولوس نحوه انجام تمرینات مختلف را توضیح می دهد. با این حال، روتین های سطح مشعل دمنده برای مبتدیانی که ابتدا باید قبل از انجام تمرینات اولیه، متوسط ​​و پیشرفته انجام دهند، بسیار پیشرفته است.

نقد و بررسی کوره چربی سوز – The Bad

منفی: واقعاً روی تغذیه متمرکز نیست

این محصول عمدتاً مجموعه ای از برنامه های ورزشی است. برخلاف سایر سیستم‌ها، پولوس زمان زیادی را برای گفتن آنچه باید بخورید صرف نمی‌کند، اگرچه زمان زیادی را برای توضیح اصول تغذیه اختصاص داده است. در حالی که راهنمای تمرین به طور استثنایی مفصل است، انتخاب زیادی در رابطه با برنامه تغذیه به خواننده واگذار می شود: این چیزی است که بسته به عادات شما در مورد تغذیه می تواند خوب یا بد باشد. بنابراین آماده دریافت برخی دستورالعمل ها در مورد تغذیه، برخی از وعده های غذایی نمونه و اطلاعاتی در مورد مکان هایی برای یافتن دستور العمل هایی باشید که باید بتوانید برای خودتان طبخ کنید.

منفی: فشار فروش بیش از حد در ابتدا

آخرین “مخالفی” که باید در این گزارش گزارش کنیم، مربوط به 24 صفحه اول کتاب است: در این صفحات پولوس زمان زیادی را صرف می کند تا شما را در مورد ایده ها و منطق خود متقاعد کند. این چیز بدی نیست، اما او همچنین سعی می کند شما را در خرید محصولات غذایی ProGrade متقاعد کند. اگر این بیش از حد شما را آزار نمی دهد، بقیه برنامه عالی است.

بررسی “کوره چربی سوز” – نتیجه گیری

کار بسیار خوبی توسط راب پولوس در این محصول انجام شده است که به تفصیل توضیح داده است که چگونه ورزش و تغذیه بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد. نویسنده واقعاً به رژیم‌های غذایی «مد» اهمیتی نمی‌دهد، و ترجیح می‌دهد بسیاری از افسانه‌های مربوط به تغذیه را نادیده بگیرد، در حالی که واقعاً بر آنچه فکر می‌کند مهم است تمرکز می‌کند. این یک برنامه عالی برای آن دسته از افرادی است که در طول سالیان متمادی موفق به آسیب رساندن به متابولیسم خود در نتیجه رژیم یویو بدون توجه به سطح واقعی تناسب اندام آنها شده اند.