بررسی کاهش سریع چربی – چه روش هایی را انتخاب کنیم؟

قبل از انتخاب روش کاهش وزن، صحبت با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ضروری است. بسته به عوامل خاصی، پزشک به شما مناسب ترین راه حل کاهش چربی را توصیه می کند. با این حال، می توانید به تنهایی با بررسی کاهش چربی مشورت کنید تا در مورد گزینه های احتمالی ایده بگیرید. صرف نظر از گزینه ای که انتخاب می شود، باید یک هدف معقول تعیین کنید.
 
یکی از بهترین روش ها برای خلاص شدن از شر وزن های اضافی، پیروی از رژیم غذایی است. ترک گوشت قرمز و در عین حال اهمیت دادن بیشتر به میوه ها و سبزیجات به کاهش چربی کمک می کند. عیب اصلی رژیم ها مدت زمانی است که در آن نتایج حاصل می شود. علاوه بر این، پس از رسیدن به وزن مورد نظر، باید به تغذیه سالم ادامه دهید تا مطمئن شوید که پس از از دست دادن، چربی ها به همین شکل باقی می مانند. برای نتایج بهتر، می توانید با استفاده از یک ماشین حساب آنلاین کالری، میزان کالری دریافتی خود را بدانید.
 
هنگامی که کالری دریافتی خود را متوجه شدید، به شما توصیه می شود که رژیم غذایی را با تمرینات بدنی مرتبط کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود مقداری از کالری حاصل از غذا را بسوزانید. این تمرینات از پیاده روی تا تنیس و شنا متغیر است. رفتن به باشگاه و وزنه زدن نیز ایده خوبی است. با این کار نه تنها وزن کم می کنید، بلکه عضلات نیز می سازید. بسته به مدت و شدت تمرینات، می توانید کم و بیش چربی از دست بدهید. با این حال، ورزش با شدت متوسط ​​توصیه می شود. برای اطلاع از میزان کالری سوزانده شده باید وزن فعلی و مدت زمان فعالیت بدنی خود را در یک ماشین حساب کالری وارد کنید.
 
اگر روش‌های کاهش چربی فوق‌الذکر نتایجی را که انتظار داشتید به دست نمی‌آورند، می‌توانید به دارو یا مکمل‌های غذایی تکیه کنید. بهتر است از محصولات مبتنی بر مواد طبیعی استفاده کنید، زیرا به ندرت منجر به واکنش های نامطلوب می شوند. عصاره های چای سبز، آکای بری و هودیا گوردونی در حال حاضر برخی از محبوب ترین مواد موجود در چنین مکمل های غذایی هستند. اینها یا به عنوان سرکوب کننده اشتها عمل می کنند یا میزان متابولیسم شما را تغییر می دهند. در مورد اول، مکمل های غذایی احساس سیری را ایجاد می کنند در حالی که در مورد دوم به شما کمک می کنند کالری را سریعتر بسوزانید.
 
اگرچه، بهترین نتایج با ترکیب هر سه روش به دست می آید. این یک واقعیت شناخته شده است که به ازای هر 500 کالری که از رژیم غذایی خود کم می کنید، یک پوند وزن کم می کنید. این هدف را می توان با کاهش کالری دریافتی به مقدار مشخص و افزایش نوع، مدت یا شدت فعالیت های بدنی به دست آورد. اگر در کنار اینها یک مکمل غذایی اضافه کنید، نتایج تضمین شده است. بنابراین، بررسی کاهش چربی می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام روش کاهش وزن برای شما مناسب است. هنگام انتخاب یک رژیم غذایی، یک سری تمرینات، یا یک مکمل غذایی خاص، باید وزن فعلی و همچنین نوع بدن خود را در نظر بگیرید. این عوامل در انتخاب روش سریعتر یا کندتر ضروری هستند.

رژیم لاغری سریع