برنامه غذایی برای کاهش وزن زنان

در اینجا یک برنامه غذایی ساده برای زنان آورده شده است. اگر این را دنبال کنید یا فقط چند اصلاح انجام دهید، کاهش وزن باید بسیار آسان باشد. اینجا هیچ چیز پیچیده ای نیست… فقط 2 دقیقه آینده را برای خواندن این مطلب اختصاص دهید تا ایده ای در مورد آنچه که برای کاهش وزن جدی باید انجام دهید به دست آورید.

برنامه غذایی برای کاهش وزن زنان

1.صبحانه

یک شیک پروتئینی با مقداری پنیر در آن بخورید. همچنین یک ماست کم کالری یا 2 تکه میوه مصرف کنید. این کار پروتئین و انرژی لازم را برای شروع درست روز به شما می دهد. در اینجا مقداری انعطاف وجود دارد. پس احساس نکنید که محدود هستید. انتخاب‌ها و طعم‌های زیادی که می‌توانید در اینجا با هم ترکیب کنید.

2. ناهار

با یک سوپ یا سالاد بروید و مطمئن شوید که حداقل 20 گرم پروتئین در آن وجود دارد

سوپ ها و سالادها برای سیر کردن افراد عالی هستند، اما معمولا چیزی را از دست می دهند. چی؟ پروتئین. با افزودن پروتئین، یک وعده غذایی از آن درست می کنید. باز هم، انتخاب های زیادی در اینجا وجود دارد. فقط به یک چیز معطل نشوید. شما گزینه هایی دارید اگر خلاقانه فکر کنید خسته نخواهید شد.

3. شام

یک گوشت بدون چربی با 2 غذای جانبی سبزیجات ایده آل است. پروتئین خوب بیشتر با داشتن مقداری سبزیجات سالم. اوه، یک چیز. مطمئن شوید که یکی از سبزیجات سیب زمینی نباشد. سیب زمینی یک کربوهیدرات نشاسته ای است و قند خون شما را بیش از حد افزایش می دهد. پس بهتر است از آنها دوری کنید.

4. تنقلات

با سیب و موز بچسبانید. شما نمی توانید با اینها اشتباه کنید. شما هم هیچ بهانه ای ندارید زیرا سیب و موز را به راحتی می توانید به هر جایی ببرید.

نگاه کنید، این برنامه غذایی اولیه برای کاهش وزن زنان ساده و بدون عارضه است و تمام مواد مغذی مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که در تمام مدت کاهش وزن به شما انرژی می دهد. فقط به انجام این کار فکر نکنید… همین الان این کار را انجام دهید.