برنامه پیشنهادی برای کاهش وزن

برای کاهش وزن نیازی به خرید عضویت در باشگاه یا برنامه رژیم غذایی گران قیمت نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه ای داشته باشید و به آن پایبند باشید. ابتدا تصمیمی بگیرید که هر روز تمرین خواهید کرد. می توانید تمرینات قلبی عروقی و وزنه ای را در یک ورزش ترکیب کنید یا می توانید یک روز تمرینات قلبی و روز دیگر تمرینات وزنه ای را انجام دهید. برای تمرینات قلبی عروقی ، می توانید دوچرخه سواری کنید ، موتور سواری کنید ، بدوید ، اسکیت بازی کنید یا در یک ورزش بسیار فیزیکی شرکت کنید. ورزشهای خوب برای تمرینات قلبی عبارتند از بسکتبال ، راکتبال ، تنیس یا فوتبال. شنا همچنین یک تمرین عالی برای تمرینات قلبی عروقی و وزنه ای است زیرا ماهیچه ها را تقویت می کند.

برای تمرینات بدنسازی ، دوباره نیازی به هزینه زیادی ندارید. برای شروع می توانید مجموعه ای از وزنه های دست را با کمتر از بیست دلار خریداری کنید. آنها احتمالاً برای مدتی کافی خواهند بود ، زیرا ایجاد قدرت و استقامت به زمان نیاز دارد. مهم این است که تمرینات با وزنه را کنار نگذارید زیرا این کار شما را در معرض کاهش وزن عضلانی قرار می دهد که باعث ضعف شما می شود. یک تصور غلط رایج این است که تمرین با وزنه منجر به توده عضلانی قابل مشاهده می شود. به من اعتماد کن؛ شما شب ها بدنساز نمی شوید

یاد بگیرید که از خوردن چه غذاهایی باید پرهیز کنید و از آنها اجتناب کنید. به طور کلی ، شما باید از خوردن غذاهای سرخ شده ، غذاهای فرآوری شده ، غذاهایی که حاوی شکر تصفیه شده مانند شیرینی پخته ، شکلات ، نان سفید و هر چیزی که در پنیر خنک می شود (یعنی چیپس پنیر دودی) خودداری کنید. بر خوردن غذاهای سالم مانند میوه های تازه ، سبزیجات نپخته ، نان های غلات کامل ، برنج قهوه ای ، گوشت بدون چربی و ماهی تمرکز کنید. حتماً از پروتئین (گوشت) و کربوهیدرات (ماکارونی و نان) استفاده کنید.

برای به دست آوردن بهترین نتایج کاهش وزن ، باید خوردن دو یا سه وعده غذایی در روز را متوقف کرده و سعی کنید شش وعده غذایی در روز بخورید. خوردن مکرر غذا به شما کمک می کند تا از پرخوری جلوگیری کنید زیرا وقتی احساس می کنید احساس گرسنگی زیادی نمی کنید. همچنین باید تلاشی آگاهانه برای نوشیدن حداقل 8-8 اونس انجام دهید. لیوان آب هر روز آب به جلوگیری از تورم کمک می کند و همه سیستم های شما را بدون مشکل کار می کند. اکنون این طرح یک شبه اجرا نخواهد شد. شما باید حداقل هشت هفته قبل از تصمیم گیری در مورد اثربخشی آن ، برنامه را دنبال کنید. اصول اولیه را به خاطر بسپارید و آن را ساده نگه دارید. کاهش وزن نیازی به پیچیدگی زیاد ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *