بزرگ شدن آلت تناسلی با استفاده از تمرینات دستی: بدون وزنه ، بدون قرص ، بدون جراحی.

از آلت تناسلی 5 اینچی خود راضی نیستید؟ اگر چنین است ، نگران نباشید ، زیرا راههای زیادی برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که راهی مناسب و ایمن پیدا کنید. معمولا در بسیاری از موارد ، مردان فکر می کنند آلت تناسلی 5 اینچی آنها کاملا قابل اندازه است ، اما افسردگی زمانی رخ می دهد که آنها متوجه شوند که برای گذراندن یک موش خوب در رختخواب کمتر از حد لازم است.

از آنجا که اینترنت گنجینه ای از اطلاعات است ، بدیهی است که بسیاری در حال حاضر یک جستجوی کوتاه آنلاین برای یافتن راه های مناسب برای افزایش اندازه آلت تناسلی انجام می دهند. با این حال ، هرگز نباید خطرات مربوط به این راه ها را هنگام تحقیق در اینترنت فراموش کرد. بسیاری از افراد هستند که پس از استفاده از روش های ناایمن برای افزایش مانند بمب ها و قرص ها با برخی از عوارض بد سلامتی روبرو شده اند.

خوشبختانه ، خبر خوب برای افرادی که از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی هستند این است که روشی وجود دارد که شما را با نتایج سریع شگفت زده می کند و علاوه بر این ، هیچ اثر مضری در ارتباط با آن وجود ندارد. وقتی از این روش استفاده می کنید ، مطمئناً از مشاهده نتایج در مدت زمان کوتاهی ، یعنی حداکثر دو یا سه ماه ، شگفت زده خواهید شد. به عبارت دیگر ، به مردان در تحقق رویاهای خود کمک می کند. خوب ، روش چیزی بیشتر از تمرینات ساده دست ساز نیست. این تمرینات بیش از 20 دقیقه طول نمی کشد بنابراین تمرین روزانه آنها نیز راحت است.

کار کردن

اولین کاری که باید انجام دهید این است که کشش را اعمال کنید. برخی از بافتهای آلت تناسلی شاهد نوعی تنش در انجام این کار هستند و بنابراین این بافتها دستکاری می شوند. این بافتها زمانی شروع به رشد می کنند که اغلب فشار را تجربه کنند. این حالت کشش نامیده می شود و سنگ بنای بزرگ شدن آلت تناسلی است.

برای اعمال کشش ، همانطور که قبلاً گفته شد ، باید کشش مداوم را بر آلت تناسلی خود اعمال کنید. برای انجام این کار ، فقط تا جایی که می توانید آلت تناسلی خود را دراز کنید ، اما مراقب باشید ، اجازه ندهید صدمه ای به شما وارد شود. به سادگی تا جایی که می توانید حرکت دهید بدون این که آلت تناسلی شما آسیب ببیند. آن را 20 ثانیه نگه دارید و بگذارید. این یک تکرار است: هر روز 2 تا 3 تکرار انجام دهید ، به یاد داشته باشید که هر بار آن را در جهت مختلف (به عنوان مثال چپ ، راست ، جلو) بکشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *