بهترین اسرار عضله سازی - 6 راز بهترین عضله سازی

بهترین اسرار عضله سازی – 6 راز بهترین عضله سازی


در حالی که به نظر می رسد ساختن عضله به سادگی با تمرین بیشتر پشتیبانی می شود ، حقیقت این است که بهترین رازهای عضله سازی می تواند به شما در دستیابی به نتایج دلخواه کمک کند. اما مراقب رازهایی باشید که فکر می کنید ساده تر هستند.

با رعایت نکات آموزشی مناسب و یک برنامه معمول و رژیم غذایی دقیق ، به جای اینکه احساس کنید در یک نبرد شکست خورده هستید ، مطمئن شوید که عضلات شما فقط برای دو هفته یکپارچه می شوند.

راحتی امری حیاتی است

1. اصلی ترین چیزی که شما به سادگی می خواهید بفهمید این است که باید به بدن خود اجازه دهید حداقل چند روز در هفته استراحت کرده و بهبود یابد تا بتواند از آخرین جلسه تمرین شما ترمیم شود. این اغلب یکی از ساده ترین رازهای عضله سازی است که شما به سادگی می دانید زیرا حس شما ممکن است به شما بگوید که بیشتر بدست آورید ، نه برای ساختن عضله در بدن.

2. ضروری است که هر بار که ریاضیات را انجام می دهید ، قبل و بعد از تمرین ، به سادگی حرکات کششی انجام دهید. این نکته را برای عضله سازی نادیده نگیرید زیرا فراموش کردن سفت شدن ماهیچه ها به طور صحیح می تواند باعث صدمه ای شود که بهبود آن هفته ها یا ماه ها طول می کشد و ساختن عضلات شما را حتی بیشتر می کند.

3. به خاطر داشته باشید که تمریناتی را که انجام می دهید پیگیری کنید تا در آینده تکرارها و وزن خود را افزایش دهید. این یک ایده صادقانه خواهد بود که دقیقاً آنچه را که انجام می دهید بنویسید و چند بار آن را انجام داده اید تا دفعه بعد که استخدام شده اید تکرار شود ، متوجه می شوید چند درصد مایل به تلاش هستید.

4- در بیشتر مواقع بهتر است تمرینات شدیدتری انجام شود تا تمرینات طولانی مدت ، بنابراین تمرینات خود را کوتاه و شدید نگه دارید تا بهترین نتایج حاصل شود. در ورزشگاه کمی وقت بگذارید ، اما هر دقیقه را حساب کنید.

5- راز دیگر عضله سازی این است که شما به سادگی باید وزنه های خود را نسبتاً سبک نگه دارید ، به طوری که فشار کمتری روی عضلات شما وارد شود. به یاد داشته باشید که انجام 15 ست وزنه 30 پوندی به آسانی به اندازه 3 بار وزنه زدن 250 کیلوگرم م effectiveثر است ، اما تقریباً مانند وزنه های سبک تر احساس درد و خستگی نمی کند.

6. نگرش مثبتی نسبت به آموزش داشته باشید تا به راحتی تسلیم نشوید. چند هفته یا شاید چند ماه طول خواهد کشید تا مشاهده کنید که ماهیچه های شما شروع به پاسخ دادن به تمرینات خود می کنند ، مخصوصا اگر به تازگی شروع به خوردن غذاهای مناسب کرده اید. تقریباً همه افراد دارای سلامت کامل می توانند مقاله های مربوط به عضلات را تهیه کنند ، به شرطی که به روال عادی خود پایبند بوده و رژیم غذایی سالمی داشته باشند.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *