بهترین تمرینات برای چربی شکم

هیچ راهی برای کاهش چربی شکم وجود ندارد. این افسانه مدتهاست که از بین رفته است، بنابراین بهترین تمرینات برای کاهش چربی شکم دقیقا کدام است؟

راهی برای کوچک کردن سلول‌های چربی شکم وجود دارد، اما تقویت عضلات شکم که در حال حاضر در زیر چربی شکم پنهان شده‌اند نیز مهم است. همانطور که تمرینات را برای چربی شکم وارد زندگی خود می کنید، می خواهید از سفت ترین شکم ممکن پرده برداری کنید. بنابراین باید از هر دو جهت با آن مقابله کنید: چربی سوزی شکم و تون عضلات.

سوزاندن چربی

هیچ تمرینی برای چربی شکم وجود ندارد که به طور خاص چربی شکم را هدف قرار دهد. بدن شما به تنهایی تصمیم می گیرد که از کجا انرژی بگیرد، بنابراین تمرکز شما باید روی سوزاندن چربی بدن به طور کلی باشد. برای بسیاری از افراد، چربی شکم اولین چیزی است که شروع به کوچک شدن می کند.

ورزش های هوازی متوسط ​​متابولیسم شما را به جریان انداخته و ضربان قلب شما را در ناحیه چربی سوزی بالا می برد. هرچه بیشتر بتوانید کاردیو به زندگی خود اضافه کنید، می توانید چربی بیشتری را به صورت روزانه بسوزانید. به نوبه خود، هرچه چربی بدن بیشتری بسوزانید، اگر اولین جایی نباشد که پیشرفت را مشاهده می کنید، سریعتر به آن چربی شکم خواهید رسید.

کاردیو نباید خسته کننده باشد! به سادگی بیرون رفتن برای پیاده روی در صبح یا بعد از شام می تواند این کار را انجام دهد. پمپاژ بازوها و راه رفتن از تپه ها یا روی سطوح ناهموار ضربان قلب شما را بالا می برد.

یک راه خوب برای وارد شدن به تمرینات هوازی این است که روی تردمیل راه بروید، دوچرخه بچرخانید، یا فقط در جای خود راهپیمایی کنید در حالی که برنامه های تلویزیونی معمول خود را تماشا می کنید.

تون عضلانی

سایر تمرینات موثر برای چربی شکم باعث تقویت ماهیچه ها می شود تا زمانی که چربی ها از بین می روند بهتر به نظر برسید. همه ما با کرانچ آشنا هستیم، اما تمرینات زیادی وجود دارد که در حالت ایستاده نیز روی معده تاثیر می گذارد.