بهترین تمرین چربی سوزی که می توانید در هر زمان انجام دهید

یک ورزش عالی برای انجام، شنا کردن (بالا و پایین رفتن در استخر) است. این در صورتی است که عضو باشگاه ورزشی هستید یا اگر صاحب استخر هستید. یک ساعت در کنار استخر از خودتان پذیرایی کنید، این به بدن شما کمک می کند. به همین دلیل است که می گویم این یکی از بهترین ورزش هایی است که می توانید انجام دهید زیرا تقریباً کل بدن شما را تحت تأثیر قرار می دهد. هزاران ماشین خوب وجود دارد که می توانند شما را خوش فرم کنند. خوب، اگر دوست ندارید به باشگاه بروید، همیشه راه‌های مختلفی برای ورزش کردن وجود دارد.

یکی دیگر از تمرینات عالی جامپینگ جک است. آنها برای یک تمرین کامل بدن عالی هستند. سعی کنید 4 ست 20 تکراری انجام دهید و همیشه می توانید آن را افزایش دهید. یکی دیگر از بهترین تمرینات چربی سوزی که می توانید انجام دهید پیاده روی سریع است. همیشه مطمئن شوید که قبل از هر نوع تمرینی پس از شروع پیاده روی سریع، حرکات کششی انجام دهید. اگر شروع به خسته شدن کردید، آن را تغییر دهید، سرعت خود را کم کنید و دوباره شروع کنید. دوچرخه سواری در اطراف محله برای یک ساعت خوب ورزش عالی است.

شما همچنین می توانید از گوش دادن به موسیقی بهره مند شوید که برای من یک امتیاز است. چمباتمه زدن، بالا و پایین رفتن از پله ها – اکثر اوقات همه نوع تمرینات خوب هستند – هر چیزی که ضربان قلب شما را بالا می برد. شما می خواهید ضربان قلب شما به اندازه ای بالا باشد که بدن شما شروع به سوزاندن سریع چربی کند. حالا پیشنهاد می کنم اگر می توانید روزی 2-3 بار به مدت نیم ساعت خوب یا بیشتر ورزش کنید. شما همیشه می خواهید تمرین خود را تغییر دهید. به همان روال تمرینی پایبند نباشید. همیشه اجازه دهید بدنتان تعجب کند که قرار است چه کاری انجام دهید.

رژیم لاغری سریع