بهترین تمرین چربی سوزی

اساساً بهترین تمرین چربی سوزی، هر تمرینی است که در طول زمانی که باید تمرین کنید، بیشتر چربی بدن شما را بسوزاند.

اگر با شدت کم ورزش می کنید، مانند به عنوان مثال، پیاده روی یا دوچرخه سواری ملایم، بیشتر انرژی مورد نیاز برای تقویت عضلات از ذخایر چربی بدن شما تامین می شود. درصد چربی انرژی بدن شما هنگام ورزش با این شدت کم حدود 60 درصد است.

اگر اکنون با شدت بالاتر تمرین می کنید، مانند به عنوان مثال، دویدن یا هر فعالیت دیگری که باعث می شود عرق کنید و به سختی نفس بکشید، بدن قادر به تبدیل چربی به انرژی به سرعت کافی برای حفظ انرژی عضلات نیست. در این صورت درصد بیشتری از انرژی از ذخایر کربوهیدرات بدن شما استفاده می شود. چربی هنوز استفاده می شود، اما درصد مصرف آن حدود 35 درصد است.

به همین دلیل، بسیاری از مردم بر این باورند که بهترین راه برای سوزاندن چربی، ورزش با شدت کمتر است، اما این کاملا درست نیست. ببینید، تعداد کل کالری مصرف شده در طول ورزش باید در نظر گرفته شود. ورزش با شدت کمتر باعث سوزاندن چربی می شود اما نه به اندازه کالری.

سردرگم؟ بگذارید برای شما مثالی بزنم.

اگر مردی را انتخاب کنید که حدود 175 پوند وزن دارد و به او اجازه دهید با سرعت 3 مایل در ساعت به مدت 30 دقیقه بدود، حدود 158 کالری برای کار در آن سطح با شدت کم مصرف می کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، 60 درصد انرژی مورد نیاز از چربی تامین می شود در حالی که این انرژی مصرف شده است. در این صورت، تعداد کالری چربی سوزانده شده 95 خواهد بود.

حال، اگر همان مرد را در نظر بگیریم و به او اجازه دهیم با سرعت 8 کیلومتر در ساعت (در مقابل پیاده روی با سرعت 5 کیلومتر در ساعت) برای همان مدت 30 دقیقه بدود، در مقابل 158 کالری که سوزانده بود، حدود 336 کالری می سوزاند. پیاده روی.

از آنجایی که او شدت تمرین را افزایش داد، درصد چربی مصرف شده برای انرژی به 35٪ کاهش می یابد. به نظر می رسد چربی کمتری مصرف شده است، تا زمانی که متوجه شوید که 35 درصد از 336 کالری 118 کالری است. این بدان معناست که 118 کالری چربی مصرف شده است، در حالی که تنها 95 کالری چربی برای مدت زمان مشابه پیاده روی می شود.

به طور خلاصه، کالری چربی بیشتری در شدت بالاتر استفاده شد.

برای اینکه بدانید چگونه به راحتی و به طور موثر چربی بیشتری بسوزانید، به وب سایت من مراجعه کنید.

رژیم لاغری سریع