بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن: چگونه می توان رژیم مناسب را پیدا کرد؟

پیدا کردن بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن به روش سالم و موفق هنگامی که برای اولین بار به این فکر می کنید که آیا می خواهید وزن خود را کاهش دهید یا احساس نیاز می کنید ، کاری دلهره آور به نظر می رسد. در عصر اطلاعات امروز ، بسیاری از کتاب ها ، مجلات ، وب سایت ها در اینترنت و غیره را خواهید یافت که روش های رژیم غذایی بسیاری را با نکات رژیم در مورد این روش ها ارائه می دهند. پس از کجا شروع میکنی؟ از خود شروع کنید. شما باید بدانید که چقدر وزن دارید ، اگر دارید و چقدر و سپس چگونه با این وزن اضافی کنار بیایید. دانستن نحوه عملکرد غذاها و یادگیری درباره آنها به شما کمک می کند تا بهترین رژیم غذایی را برای کاهش وزن به عنوان یک شخص کشف کنید.

برای اینکه بدانید آیا اضافه وزن دارید ، شاخص توده بدنی خود را با تقسیم وزن بر قد ، به صورت مربع محاسبه کنید. به عنوان مثال ، اگر قد شما 5 فوت 5 اینچ است ، با توجه به دستورالعمل های رژیم غذایی منتشر شده توسط کمیته مشورتی دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی ها ، 2000 ، وزن شما حتی 150 پوند نخواهد بود. تا دریابید که آیا نیاز به کاهش وزن دارید یا خیر. اگر بر اساس محاسبات خود نیاز به کاهش وزن دارید ، اگر کمی غذاها را مطالعه کنید ، یافتن بهترین رژیم غذایی منحصر به فرد برای کاهش وزن آسانتر می شود. کالری وزن بدن را کنترل می کند.

70 درصد از انرژی / کالری مورد نیاز بدن به عنوان غذا برای حفظ آنها. تنها 30 درصد از غذایی که می خورید برای فعالیت بدنی به انرژی خارجی تبدیل می شود. به طور متوسط ​​، زنان سالم به 2000 کالری و مردان به 2500 کالری در روز نیاز دارند. اگر بسیار فعال هستید ، 500 کالری به شکل اضافه کنید و اگر غیر فعال هستید ، 100 کالری را حذف کنید. برای تولید 500 گرم یا 17.6 اونس چربی بدن ، تقریباً 3500 کالری مورد نیاز است. بنابراین ، بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن ، یک وعده غذایی خوب است که فقط به میزان کالری مورد نیاز بدن شما مربوط می شود. اگر در روز بیش از نیاز غذا می خورید ، آن را با پیاده روی یا ورزش بسوزانید. خوردن کالری کمتر در روز ، انجام هر روز ورزش ، باید هفته ای یک یا دو پوند از اضافه وزن شما را از بین ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *