بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن

بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


وقتی هوا سرد می شود و برگها شروع به تغییر می کنند ، می دانیم که پاییز در راه است. این بدان معناست که برخی از موارد پاییزی مورد علاقه ما مانند فوتبال و هالووین – از این رو ، غذاهای بسیار خوشمزه! در حالی که ماه های سردتر ممکن است فصل میان وعده به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما نباید تحت تأثیر قرار گیرد. در حقیقت ، بسیاری از غذاهای خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید در طول تعطیلات نیز از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، نیازی به محرومیت یا رژیم نیست!

غذای پاییزی

هنگامی که تابستان شروع به محو شدن می کند ، طبیعت غذاهای مفیدی را برای ما فراهم می کند ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن! در حالی که این فصل به دلیل کدو محبوب خود مشهور است ، غذاهای مفید پاییزی فراتر از این کدو محبوب است.

تعداد زیادی از کدو تنبل گرفته تا سبزیجات وجود دارد با پشتیبانی از تحقیقات غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • یک سیب
  • گلابی
  • اسکواش
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • فوتبال

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، گزینه های پاییز فصلی فراوان (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

فواید خوردن فصلی

سالها پیش ، هیچکس در مورد خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر نشنیده بود. مردم آنچه تازه رشد کردند خوردند – در طول سال گزینه های زیادی در دسترس نبود!

اما این روزها ، به لطف فناوری و حمل و نقل ، اکثر غذاها در تمام طول سال در دسترس هستند. در حالی که دسترسی نامحدود ممکن است مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید: خوردن فصلی می تواند حتی مفیدتر باشد.

خوشمزه تر در فصل

برای شروع ، خوردن محصولات خارج از فصل رشد طبیعی آنها به اندازه محصولات طبیعی که در باغ یا مزرعه رشد می کنند ، مزه خوبی ندارد. به گوجه فرنگی های شیرین تابستانی که از یک تاک تهیه می کنید فکر کنید ، در مقایسه با گوجه فرنگی تابستانی که در وسط زمستان در خواربارفروشی تهیه می کنید. گوجه فرنگی تابستانی آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی است.

رد پای کربن کوچکتر

خوردن فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما راه پیدا کند! این ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و ردپای کربن بزرگ است. همه برای حمایت از هوس های خارج از فصل شما! به علاوه ، خوردن فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! پیروزی.

مغذی تر

اگر می خواهید بیشترین مزایای تغذیه ای را کسب کنید ، خوردن فصلی عاقلانه است. وقتی غذاهای خارج از فصل به فروشگاه محلی شما منتقل می شود ، زمان بیشتری برای تجزیه مواد مغذی در حین حمل و نقل وجود دارد. قرار گرفتن در معرض آفتاب اضافی به مخلوط ، (که همچنین می تواند مواد مغذی را تجزیه کند) و کمتر از مواد مغذی مطلوب برای شما باقی می ماند که اگر یک گزینه محلی و فصلی را انتخاب می کردید.

5 غذای برتر برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای فوق ، به راحتی می توان فهمید که چگونه خوردن فصلی می تواند اهداف کاهش وزن شما را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر غذاها مغذی و خوشمزه هستند ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی شما آسان خواهد بود!

از جمله مزایای غذاهای فصل پاییز ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این اوصاف ، در اینجا بهترین غذاهای کاهش وزن وجود دارد که باید در این فصل به بشقاب شما راه پیدا کنند!

کدو تنبل

وقتی در مورد آماده سازی غذاها برای کاهش وزن صحبت می کنیم ، دیدن کدو در بالای لیست ما نباید تعجب آور باشد. در حالی که طعم همه چیز کدو را نمی توان انکار کرد ، آیا می دانستید که این غذا به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی که به این امر کمک می کند پشتیبانی از کاهش وزن با ایجاد احساس سیری طولانی مدت در ما. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنای میل کم به قند و مصرف کالری کمتر در طول روز است.

و از آن به بعد کدو تنبل این بیشتر از آب تشکیل شده است (در واقع بیش از 90) ، و به طور طبیعی ، کالری کمی نیز دارد!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان یک غذای پاییزی برای کاهش وزن ، آن را کنسرو شده به اسموتی یا غذاهای پخته شده اضافه کنید ، یا آن را در غذاهای خوش طعم دار امتحان کنید تا یک پانچ مغذی فوق العاده خوشمزه باشد.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده و دوستدار کاهش وزن است ، بنابراین به طور طبیعی در لیست ما قرار دارد. در حالی که این سبزی چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. کلم بروکلی که احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات است ، در بحث تغذیه و کاهش وزن نیز قدرتمند است.

ممکن است کلم بروکلی را به عنوان یک غذای اصلی در پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کراکر میان وعده به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای حاوی کالری دیده باشید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم حاوی مواد مغذی مفید برای شما مانند فیبر است ، به علاوه کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

سبزیجات پاییزی غذای فوق العاده ای هستند که باید در دستور العمل های کاهش وزن گنجانده شوند. فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های سبک.

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • گل کلم را به خمیر پیتزا تبدیل کنید
  • آن را در لقمه های گل کلم بوفالو بپزید
  • حتی می توانید آنها را منجمد کرده و به جای میوه به اسموتی ها اضافه کنید تا تقویت کننده کم قند باشد!

آیا به ایده هایی نیاز دارید؟ این را امتحان کن پنج روش استفاده از گل کلم احتمالاً هنوز آن را امتحان نکرده اید!

شکل

اگر در حین دستیابی به اهداف کاهش وزن خود به چیزهای دلپذیر اشتیاق دارید ، به انجیر تکیه کنید تا دندان شیرین شما را ارضا کند. این میوه های پاییزی سرشار از فیبر سیر کننده و کم کالری هستند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم پیچ قرار دهید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید یا به سادگی آنها را به تنهایی برای یک میان وعده خوشمزه و ساده میل کنید.

قارچ

هوای خنک به معنای تعداد زیادی دستورالعمل آرامش بخش است که برای کاهش وزن پاییز امسال مناسب غذاها است. با انتخاب انواع مختلف ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ مانند کلم بروکلی ، سبزی همه کاره ای است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی ترکیب کرد. و از آنجا که بافت آنها شبیه گوشت هنگام پخت است ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

قارچ سرشار از فیبر و ویتامین ها ، غذای مناسب پاییزی است که به برنامه غذایی سالم شما اضافه می شود!

کنگر فرنگی اورشلیم/سانچوک

مطمئناً نام پروبیوتیک ها را شنیده اید ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که برای سلامتی بسیار مفید هستند! در حالی که مصرف پروبیوتیک ها برای حمایت از میکروب های سالم بسیار مهم است ، نمی توان از اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک غافل شد! پری بیوتیک ها فیبرهای غیر قابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما از غذاهایی که می خوریم پری بیوتیک دریافت می کنیم و یکی از منابع عالی آن کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ میکروبیوتای سالم زمانی امکان پذیر است که فیبر پری بیوتیک کافی مصرف شود. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه من برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، با داشتن محتوای غنی آهن ، از سطوح انرژی ما حمایت می کند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را به تنهایی با مقداری روغن زیتون و سیر تفت دهید ، آنها را با نان سبزیجات برشته شده یا روی یک کاسه سالاد گرم مخلوط کنید.

غذاهای مورد علاقه پاییز فصلی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

در آغوش کشیدن محصولات پاییزی می تواند به شما در روحیه پاییزی کمک کند و همزمان اهداف وزن خود را نیز پشتیبانی کند. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، سنچوک ، انجیر و قارچ در غذاهای شما می تواند تغذیه شما را به طریقی کم کالری ، سرشار از فیبر و کاملاً خوشمزه افزایش دهد. خوردن غذاهای ساده فصلی با کمی دانش و استفاده از این تمرین در عادات سالم شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز مبارک و خوردن شاد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *