بهترین ورزش های کاهش چربی برای زنان

خانم ها، در این مقاله با برخی از بهترین تمرینات کاهش چربی برای زنان آشنا خواهید شد. اما اگر می‌خواهید چربی‌های خود را کم کنید و حتی شکمی صاف داشته باشید، وقت آن است که این کار را از بین ببرید. من قصد ندارم به شما بگویم تمریناتی را که دوست دارید انجام دهید. شاید تمرینات ممکن است کمی متفاوت به نظر برسند. و صادقانه بگویم، اگر بعد از انجام آنها عرق کنید، من را شگفت زده نمی کند. این نشانه خوبی است زیرا تمرینات سنتی چربی سوزی برای زنان بسیار آسان به نظر می رسند، در واقع اینطور هستند اما شدت آنها به اندازه کافی زیاد نیست. ضرب المثلی در زندگی وجود دارد که در مورد چربی سوزی قطعا صادق است. برای به دست آوردن نتایج متفاوت، باید کارها را متفاوت انجام دهید. اگر فردی تنبل هستید، این مقاله برای شما مناسب نیست، اگر با انگیزه هستید اما به دنبال کمک اضافی هستید، از این مقاله لذت خواهید برد و از آن بهره خواهید برد.

تمرینات تناوبی با شدت بالا یکی از بهترین تمرینات چربی سوزی برای خانم ها HIIT یا تمرین تناوبی با شدت بالا است. تمرین HIIT ده برابر قوی تر از تمرینات قلبی با شدت کم است. منظورم از تمرینات هوازی با شدت کم، دویدن، پیاده روی، تمرینات روی تردمیل و به زودی است. تمرینات HIIT در سطح بالایی از شدت انجام می شود که بدن شما بقیه روز را صرف صرف انرژی برای ریکاوری می کند. بله، اگر برای اولین بار این کار را انجام دهید، قطعاً عرق و شاید اشک خواهید داشت. خروج از منطقه راحتی کلید کاهش سریع چربی است.

تمرین با وزنه برای فوق العاده لاغر شدن یکی از بهترین ورزش ها برای کاهش سریع چربی برای خانم ها تمرین با وزنه است. بیشتر زنان، مگر اینکه بدنساز باشند، تمرینات وزنه برداری را برای لاغر شدن انجام نمی دهند. این بزرگ‌ترین اشتباهی است که می‌توانید مرتکب شوید. اکثر زنانی که از یک رژیم غذایی سنتی پیروی می کنند، وزن عضلانی خود را از دست می دهند و این دلیل مهمی است که چرا رژیم های معمولی موثر نیستند. نترسید که در نهایت مانند یک بدنساز زن خواهید شد که این اتفاق نخواهد افتاد. برخلاف تمرینات قلبی، تمرینات با وزنه در طول تمرین چربی نمی سوزاند، در طول تمرین وزنه برداری بدن شما قند می سوزاند. اما بعد از تمرین وزنه برداری، بدن شما مانند یک تمرین چربی سوزی بدون توقف عمل می کند. نه من به شما دروغ نمی گویم تمرین با دمبل یک بار در هفته کار نمی کند. شما باید تمرینات وزنه برداری را در سبک زندگی روزمره خود پیاده کنید. برای از دست دادن سریع چربی، حداقل 3 یا 5 بار در هفته یک تمرین با وزنه را دنبال کنید.

بنابراین بهترین تمرین‌های کاهش چربی برای زنان، تمرین‌هایی نیستند که در مجلات یا تمرین‌هایی که بیشتر دوست دارید، بلکه تمرین‌هایی هستند که شدت بالایی دارند.