به طور طبیعی چند کالری در روز می سوزانید؟

چند کالری در روز می سوزانید در حالی که از قرص های چربی سوز اجتناب می کنید؟

اگر می خواهید کالری بسوزانید و وزن خود را کاهش دهید ، این کار را به طور طبیعی انجام دهید. از همه آمفتامین ها یا تقویت کننده های متابولیک دوری کنید. این مکمل های غذایی از برنامه کاهش وزن به شما در سوزاندن کالری یا کاهش وزن برای مدت طولانی کمک نمی کند و اغلب ناسالم هستند. به عنوان جایگزین ، از یک قطار بدن استفاده کنید.

چند کالری در روز می سوزانید با لیستی از بیش از بیست و پنج کار که باید انجام دهید و میزان کالری آنها که می تواند به شما کمک کند بفهمید دقیقاً در حین ورزش به چه چیزی علاقه دارید.

فعالیت – کالری * (30 دقیقه):

اسکی (کراس کانتری ، 8 مایل در ساعت) 458 *،

در حال اجرا (7.5 مایل در ساعت) 425 *،

اسکواش 394 *،

Rower 379 *،

جودو 364 *،

اسکیت روی یخ (سرعت سریع) 314 *،

اسکیت غلتکی (سرعت سریع) 316 *،

شنا (پشت) 316 *،

شنا (حرکت سینه ، 1 مایل در ساعت) 301 *،

هندبال (قوی) 298 *،

در حال اجرا (5.5 مایل در ساعت) 296 *،

شنا (خزیدن ، سریع) 292 *،

هندبال (اوقات فراغت) 271 *،

صعود 271 *،

بسکتبال 259 *،

اسب سواری (در حال حرکت) 256 *،

اسکی (کراس کانتری ، 2.5 مایل در ساعت) 253 *،

هاکی روی زمین 248 *،

اسکی (سرازیری) 248 *،

طناب پرش 224 *،

تنیس (انفرادی) 217*،

اسب سواری 205 *،

اسکیت روی یخ (سرعت آهسته) 198 *،

اسکیت روی اسکیت (سرعت آهسته) 198 *،

قایق رانی (شدید) 193 *،

دوچرخه سواری (10 مایل در ساعت ، سطح مسطح) 188 *،

رقص هوازی 179 *،

گلف (چوب حمل) 163 *،

تنیس (دو نفره) 163 *،

پیاده روی (3 تا 3.5 مایل در ساعت) 131 *،

ماهیگیری 115 *، کروکت 112 *،

بولینگ (رقابتی) 109 *،

گلف (ماشین برقی) 109 *،

والیبال 94 *،

اسب سواری (پیاده) 76 *

و خواب 31 *.

با استفاده از محاسبه گر کالری ، روزانه چند کالری می سوزانید

ماشین حساب سوزاندن کالری تمام پتانسیل سوزاندن کالری افراد را کشف می کند. این برنامه مفید با تقریباً صد عمل و روش برای صرف منطقی انرژی ، بینش همه دیدگاه ها را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار استراتژی ورزش روزانه شما را تسهیل می کند. با استفاده از داده های ضروری معادل ورزش ، مدت زمان و وزن بدن ، میزان کالری دریافتی خود را در چند ثانیه تجزیه و تحلیل کرده و بهترین وضوح مطلق را برای صرفه جویی در وقت به شما ارائه می دهیم. لینک دانلود این نرم افزار بسیار مفید را در انتهای مقاله بیابید.

با خوردن پروتئین با کیفیت بالا در هر وعده چقدر کالری می سوزانید.

تأثیر ترموژنیک پروتئین هایی که هضم را جذب می کنند بیشتر از درشت مغذی های مختلف مانند چربی ها و کربوهیدرات ها است. به همین دلیل ، شما برای پردازش پروتئین به انرژی بیشتری احتیاج دارید. در واقع ، برخی از مطالعات ادعا می کنند که 30 درصد از کالری دریافتی به عنوان پروتئین به طور کلی در فرایند جذب هضم استفاده می شود. این بدان معناست که در صورتی که احتمالاً از وعده غذایی مبتنی بر پروتئین 650 کالری استفاده می کنید ، فقط با مصرف آن یک صد و هشتاد کالری می سوزانید.

منابع مفید پروتئین شامل موارد زیر است:

* غذاهای دریایی و ماهی

* مرغ (قسمت هایی از گوشت سفید و بدون پوست)

* تخم مرغ (ترجیحا شفاف)

* کاهش چربی غذاهای لبنی مشابه ماست و پنیر

* مقدار کمی گوشت بدون چربی

* گوشت های بازی مانند گوزن ، گاومیش و شترمرغ

* غذاهای سویا مانند توفو

با خوردن غذاهایی با کالری منفی چند کالری در روز می سوزانید

در زیر لیستی کوتاه تر از غذاهایی با کالری منفی آمده است. برخی از آنها همچنین غذاهای چربی سوز محسوب می شوند:

سبزیجات: کلم بروکلی ، لوبیا سبز ، پیاز ، مارچوبه ، کرفس ، کلم ، گل کلم ، هندی ، خیار ، اسفناج ، تربچه ، کدو سبز و پاپایا.

میوه ها: لیمو ، هندوانه ، لیمو ، پرتقال ، توت فرنگی ، سیب ، آناناس ، زغال اخته ، خربزه ، قره قاط ، میوه انگور ، خربزه شبنم.

غذاهای تازه که چربی بدن را می سوزانند: قهوه ، همسر یربا ، چای سیاه ، چای سبز.

همه این نوشابه ها حاوی سطح کافئین و همچنین یک ماده شیمیایی معروف به EGCG هستند که بر متابولیسم بلافاصله تأثیر می گذارد. کافئین ضربان قلب را افزایش می دهد و همچنین اسیدهای چرب ضروری که در بدن ذخیره می شوند را آزاد می کند و به طور معمول برای مصرف انرژی در دسترس است. به نظر می رسد EGCG که در غلظت بالای چای سبز (یک کالری منفی تر) یافت می شود ، سیستم عصبی و روانی را تقویت کرده و باعث می شود کالری بیشتری بسوزاند.

در طول رابطه جنسی چند کالری در روز می سوزانید

30 دقیقه رابطه جنسی 85 کالری یا بیشتر می سوزاند. ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما مطمئناً افزایش می یابد: 40 جلسه نیم ساعته بدون شک 3500 کالری می سوزاند که بسیار بیشتر از آن است که بتوان یک کیلو وزن کم کرد. با خم شدن ، می توانید این پوند را در جلسات 20 ساعته کاهش دهید.

با Bikram Yoga روزانه چند کالری می سوزانید

بیکرام یوگا یک تمرین در محل بخار است. ممکن است بسیار بزرگ به نظر برسد ، اما برای انجام یک ساعت بیکرام یوگا می توانید حدود 550 کالری بسوزانید ، بخار به سوزاندن کالری کمک می کند. بیکرام یوگا اغلب روشی برای تمرینات یوگا است که بیکرام چودوری از استراتژی های معمول یوگا سنتز کرده و از اوایل دهه 1970 مشهور شد. کلاسهای بیکرام تقریباً نود دقیقه طول می کشد و شامل 26 سuresال و چند تمرین تنفسی است. بیکرام یوگا به طور ایده آل در یک اتاق فوق العاده گرم در صد و پنجاه درجه با رطوبت 40 trained آموزش داده می شود ، که باعث می شود آن را به طور مشهور یک نوع یوگای سوزناک نامید.

خیلی بیشتر بخوابی ، چند کالری در روز می سوزانید خواب؟

تقریباً همه ما فکر می کنیم بدن ما بعد از بیدار شدن بیشتر کالری بیشتری می سوزاند ، اما این درست نیست. میزان متابولیسم با خواب بسیار کمتر کنترل می شود.

همانطور که خیلی کمتر می خوابید ، بدن شما برای محافظت از انرژی شروع به سوزاندن کالری کندتر می کند. در این تحقیقات ، افراد چهارصد کالری اضافی در خواب به مدت سه ساعت دیگر سوزاندند. این تنها 2700 کالری اضافی است که فقط در یک هفته سوزانده می شود. با خواب کمتر ، بدن سعی می کند نیازهای متابولیکی بهبود یافته در ساعات بیداری طولانی را برطرف کند ، بنابراین با حرکت به راست ، سرعت کالری کمتری و چربی کمتری را می سوزاند.

آخرین قطعه: اگر می خواهید چربی بسوزانید ، از ماهیچه های خود محافظت کنید و اگر برنامه کاهش وزن پیدا کردید بسیار گرسنه بیدار شوید ، حداقل 8-9 ساعت در روز بخوابید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *