به عنوان یک رژیم غذایی می تواند مشکلات خود ایمنی را برطرف کند

مشکلات خود ایمنی مانند بسیاری از مشکلات بهداشتی در دوران مدرن در حال افزایش است. آرتریت روماتوئید ، SLE ، پسوریازیس و دیابت نوع 1 را نام ببرید.

از نظر پزشکی تمرکز بر داروها بوده است ، اما شواهد بالینی زیادی نیز وجود دارد که نشان می دهد رژیم غذایی می تواند تأثیر مثبت زیادی داشته باشد. پزشکانی که می شنوم معمولاً متخصصان پزشکی هستند که در این زمینه کار می کنند و نتایج را از نزدیک می بینند.

من یک نوع خفیف اسپوندیلیت آنکیلوزان دارم که یک بیماری خود ایمنی است که ستون فقرات را تحت تاثیر قرار می دهد. خوشبختانه من رژیم خود را از طریق رژیم غذایی و ورزش مدیریت می کنم ، اما برخی با نسخه های شدیدتر می توانند بر اثر این بیماری بمیرند.

عوامل رایج که به عنوان مشکلات بیماریهای خود ایمنی شناخته می شوند ، غذاهای فرآوری شده غنی از گندم ، گلوتن ، لبنیات و قند است.

من این نظریه را به دلیل درد شدید زانو در هر دو زانو صبح زود آزمایش کردم. زانوی چپ من 35 سال پیش و زانوی راست من 8 ماه پیش بازسازی شد. هر دو در نتیجه صدمات در هنرهای رزمی. تقریباً در 60 سالگی احساس می کردم 90 ساله هستم.

اما فقط 3 روز از 30 روز من ، بدون غلات و بدون قند ، درد زانو من حدود 50 dropped کاهش یافته است و در زمان نوشتن این مقاله ادامه دارد.

آزمایش خون را با فاصله 31 روز و دو نشانگر با پروتئین واکنشی C و ESR مورد علاقه انجام دادم. هر دو اندازه گیری التهاب هستند و هر دو به طرز چشمگیری بهبود یافته اند.

من ادعا نمی کنم که این رژیم این مشکلات را درمان می کند ، اما اگر فردی با نخوردن غذاهای فرآوری شده احساس بهتری داشته باشد ، هیچ آسیبی نمی تواند وارد شود.

وقتی صحبت از دیابت نوع 1 می شود ، باید خود را از نزدیک تحت نظر داشته باشید و در این مورد با پزشک خود مشورت کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید قبل از اینکه انسولین برای بیماران دیابتی نوع 1 در دسترس باشد ، درمان رژیم کتوژنیک بود.

این بدان معناست که شما به جای شکر کتون ها را می سوزانید. این امر بدون خوردن شکر ، غلات یا غذاهای فرآوری شده ، اما چربی ها و پروتئین ها حاصل می شود.

این رژیم همچنین برای کودکان مبتلا به صرع نتایج فوق العاده ای به همراه دارد و بهبود اوتیسم را نشان می دهد.

برای من و مشتریانم من شکر یا غلات یا غذاهای فرآوری شده ، بسیاری از سبزیجات نشاسته ای ، برخی میوه ها و قسمت های خوب چربی های اشباع را توصیه نمی کنم. با توجه به آزمایش 30 من 4.5 پوند (11 پوند) از دست دادم و نسبت کلسترول من بهبود یافت.

توصیه می کنم با این کار شروع کنید و در صورت لزوم به محدود کردن لبنیات و تخم مرغ ادامه دهید. نتیجه این است که شما هرگز گرسنه نیستید و می توانید غذای خوب زیادی بخورید.

اگر این کار را نکنید ، هرگز نمی دانید که می توانید برای خودتان به چه چیزی برسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *