به هدف چربی سوزی خود برسید

اگرچه برخی غذاها می توانند به کالری سوزی و کاهش وزن کمک کنند، اما از طریق ورزش و ورزش، غذاهای متنوعی مصرف کنید و کالری بسوزانید.

برای کسانی که هنوز کنجکاو هستند، برخی از این “چربی سوزها” حاوی غذاهای غنی از ویتامین C هستند. لیموترش، لیمو، پرتقال، گریپ فروت و سبزیجاتی مانند کلم بروکلی، کلم، کرفس، هویج، هندوانه و سیب در این دسته قرار می گیرند. کلم بروکلی و کلم سرشار از کلسیم و ویتامین C و همچنین فیبری هستند. ویتامین C چربی را رقیق می‌کند و اثربخشی آن را کاهش می‌دهد و دفع آن را از سیستم آسان‌تر می‌کند.

پکتین در سیب و بیشتر میوه های تازه یافت می شود. این ماده جذب چربی توسط سلول ها را محدود می کند. علاوه بر این، پکتین به جذب مواد آبکی کمک می کند. واکنش مواد آبی روی سلول ها باعث ایجاد رسوب چربی می شود.

برای چربی سوزی بیشتر، صبحانه را حذف نکنید و مطمئن شوید که یک صبحانه سالم تهیه می کنید. بلغور جو دوسر، شیر بدون چربی، غلات کامل و غذاهای تند همراه با فلفل که می توانند چربی بسوزانند بخورید. جو دوسر منبع خوبی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر است. کپسایسین موجود در فلفل باعث می شود بدن هورمون های استرس بیشتری تولید کند که به نوبه خود سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد تا کالری بیشتری بسوزاند.

سویا یک محصول معجزه آسا است که حاوی مواد شیمیایی است که از رسوب چربی جلوگیری می کند و همچنین با تجزیه آن بر رسوبات چربی در بدن اثر می گذارد. دانه سویا توانایی بدن برای از بین بردن چربی را بهبود می بخشد.

سیر دارای همان خاصیت محافظتی در برابر سلول های بدن است و عمل خلاص شدن از شر چربی های بدن را کاتالیز می کند. چای سیاه، قهوه و چای سبز نیز همین کار را انجام می دهند.

خوردن این غذاها و ورزش باعث افزایش متابولیسم بدن می شود. از آنجایی که سوخت و ساز بدن افزایش می یابد و خود غذاها کالری کمی دارند، انرژی و چربی ذخیره شده در بدن به هضم کمک می کند. به طور خلاصه، هضم چنین غذاهایی به زمان بیشتری نیاز دارد و برای تجزیه شدن به انرژی بیشتری نیاز دارند. این غذاها اغلب به عنوان غذاهای کالری منفی شناخته می شوند. آنها اغلب حاوی مقدار زیادی آب، نسبت بالایی از فیبر هستند و چربی کمی دارند.

اعتدال بخورید، به کربوهیدرات های پیچیده و غلات کامل برسید، چربی های اشباع شده را محدود کنید و میوه و سبزیجات بخورید تا متابولیسم خود را افزایش دهید و چربی بسوزانید. درست غذا بخورید و زیروکسین مصرف کنید تا هدف چربی سوزی خود را افزایش دهید. با استفاده از این محصول می توانید هنگام استراحت، کار یا بازی چربی بسوزانید. ترکیبات قدرتمند آن از طریق خواص منحصر به فرد چربی سوزی گرما زا به کاهش وزن به حداکثر کمک می کند.

رژیم لاغری سریع