بیشتر بخورید ، رژیم غذایی کمتری داشته باشید: مزایا و معایب این رژیم را بدانید

مزایا و معایب خوردن بیشتر ، وزن کمتر چیست؟ این روال نتیجه مطالعاتی است که با هدف یافتن راه هایی برای از بین بردن بیماری های قلبی انجام شده است. با استفاده از این برنامه شما باید غذاها و سبزیجات کم چرب و پر فیبر بخورید. مصرف غذاهای لبنی نیز باید کاهش یابد. شما باید کربوهیدراتهای پیچیده مانند غلات ، میوه ها و سبزیجات و غذاهای غنی از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3 مصرف کنید. همچنین باید غذاهای کم چربی اشباع و قند بخورید. این برنامه بر تمایز بین استرس خوب و بد و فعالیت بدنی منظم تأکید می کند.

مزایای خوردن بیشتررژیم غذایی کم وزن به شرح زیر است:

1. مزایای سالمی را برای کاهش وزن اضافی ارائه می دهد.
2. شما را در نحوه ایجاد وعده های غذایی ، از تهیه غذا تا پخت ، راهنمایی کنید تا سالم تر و مغذی تر از غذاهای معمولی در خانه باشند.
3. تغذیه در غذا حفظ می شود زیرا توصیه می کند مراحل و مراحل سالم در تهیه غذای شما رعایت شود.
4. به شما کمک می کند استرس خوب و بد را کنترل کنید.
5. ترویج یک شیوه زندگی فعال و سالم ، از طریق ورزش ، ورزش و سایر فعالیت های بدنی.

معایب این روال چیست؟

1. می تواند دشوار و بسیار محدود باشد. گوشت خارج از تصویر است ، بنابراین افرادی که به خوردن گوشت عادت می کنند برایشان بسیار مشکل خواهد بود. نکته اینجاست که 6 درصد از کل کالری موجود در چربی برای مصرف وجود دارد ، در مقایسه با توصیه 25 تا 35 درصد ، بسیار کم است.
2. برخی از افراد تصور می کنند که این برای یک برنامه بلند مدت بسیار زیاد است. کاری که آنها انجام می دهند این است که این رژیم غذایی را متناسب با سبک زندگی ، علایق و شخصیت آنها تغییر دهند.
3. برخی از افراد ممکن است در ابتدا در مصرف فیبر دچار مشکل شوند. نکته اصلی در اینجا این است که فیبر را به آرامی شروع کنید و در نهایت میزان خود را افزایش دهید تا بدن بتواند به آن عادت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *