ترک قند آسان نیست ، اما در اینجا چند راهنمای اساسی وجود دارد


در حال حاضر اکثر ما در یک هفته تغذیه و زندگی سالم هستیم و بیشتر قندی که در کریسمس خورده اید باید از بدن شما خارج شود. آیا باید احساس نفخ کمتر و انرژی بیشتری داشته باشید؟

بسیار خوب بود که دیشب در تخت دراز بکشید و به بسیاری از سوالات خود پاسخ دهید و از راهنمایی های اساسی و الهاماتی که در این زمینه ارائه کرده اید ، بازخورد بسیار خوبی دریافت کنید و دیدن این که بسیاری از شما آن را پیاده کرده و نتیجه می گیرید بسیار عالی است!

شکر چیزی است که ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم و برخی بیشتر از دیگران! اما وقتی قندهای تصفیه شده را از رژیم غذایی ، غذاهای فرآوری شده و غذاهای بسته بندی شده حذف کنید ، انرژی و نشاط بهینه را دریافت خواهید کرد. اکنون که آخر هفته دوباره فرا می رسد و سریع است ، پاداش دادن به خود آسان است ، اما آیا واقعاً می خواهید پس از تنها 5 روز از آن ، به زودی به خودتان پاداش دهید؟ توصیه من این است که صبر کنید. تا پایان ماه ادامه دهید ، شما مدیون خود هستید که به خودتان فشار بیاورید و ذهن و بدن خود را به چالش بکشید. آنجا منتظر بمانید ، اگر واقعاً امشب احساس پاداش می کنید ، کاری خانگی تهیه کنید و به جای برنج از برنج گل کلم استفاده کنید (من از هویج سبز استفاده می کنم) و اگر دوست دارید چند مربع شکلات با فنجان چای خود امشب میل کنید. ، فقط دو مربع از شکلات Lindt 90، ، آنچه را که می خواهید خود را انکار نکنید ، اما آن را به شیوه ای معقول حل کنید. مارک های دیگر برنج گل کلم و 90 درصد شکلات نیز عالی هستند.

سعی کنید این آخر هفته را به یک آخر هفته فعال تبدیل کنید ، برای پیاده روی بیرون بروید ، برای فردا یا یکشنبه مقصدی را در نزدیکی خانه خود برنامه ریزی کنید ، یک نقطه گرم و گرم را احاطه کنید ، شاید برای پیاده روی بروید ، یا یک پیاده روی سریع در مسیرهای دیدنی فقط انجام دهید در حال حرکت. اگر دوست ندارید لزوماً مجبور نیستید خود را در ورزشگاه تحت فشار قرار دهید زیرا به یاد داشته باشید 80 درصد شکم شما در آشپزخانه ساخته شده است! کاری را انجام دهید که دوست دارید انجام دهید ، کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می کند زیرا به احتمال زیاد به آن پایبند خواهید بود ، و اگر واقعاً مجبور شدید آخر هفته آخر هفته به دلیل یک مناسبت خاص یا هر بهانه ای بیرون بروید ، منطقی رفتار نکنید. هفته کار سخت ، آب مقوی یا گازدار با جین و غیره انتخاب کنید ، از آبجو دوری کنید ، پر از شکر است و به خوبی متورم می شود. اگر غذای بیرون به ماهی و گوشت با سبزیجات می چسبد و همه سس های کنار آن را سفارش می دهید ، از دسر صرف نظر کنید یا یک سالاد میوه سفارش دهید (به همان اندازه خوشمزه)

اگر تحت فشار رانندگان غذا هستید ، به آنها بگویید از غذای خود لذت ببرند و به شما اجازه دهند از غذایتان لذت ببرید و به یاد داشته باشید که وقتی صبح بیدار می شوید اگر امشب بیرون رفتید ، فردا مستقیماً به مسیر خود بازگردید ، به زین برگردید ، با سرخ کردن بزرگ به خودتان پاداش ندهید گزینه های سالم وجود دارد و شما آن را می دانید.

اگر به کمک بیشتری برای متوقف کردن میل به ویتامین نیاز دارید و احساس می کنید که می توانید برخی ویتامین ها را مصرف کنید ، از فروشگاه آنلاین من دیدن کنید ، جایی که می توانید مجموعه عظیمی از محصولات بهداشتی و تغذیه را مستقیماً درب منزل خود خریداری کنید. هر محصول بسیار دقیق توصیف شده است تا بتوانید بهترین محصول موجود را برای خود انتخاب کنید.

https://elitelivingnutrition.appv.biz

آخر هفته خوبی داشته باشید به همه



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *