تعطیلات استرس باستر | فعالیت بدنی فاصله فیزیکی


راه رفتن سگ سیاه و سفید بر روی برگ های پاییزی

آیا وقتی به فصل تعطیلات فکر می کنید احساس غرق شدن می کنید؟ تو تنها نیستی. این زمستان علاوه بر استرس تعطیلات و چالش های هوای سرد ، اضطراب همه گیر را نیز در بر می گیرد ، که می تواند منجر به نتایج منفی در سلامت جسمی و روحی شود. استرس کنترل نشده می تواند به فشار خون بالا و بیماری های قلبی و همچنین اضطراب و افسردگی کمک کند. در واقع ، در شاخص آمادگی جسمانی 2020 ، 30 درصد از ساکنان 100 شهر بزرگ ایالات متحده دارای فشار خون بالا و 38 درصد از سلامت روانی ضعیف گزارش کرده اند. افزودن استرس فصلی به این ترکیب یک دستورالعمل برنده نیست.

یک راه کلیدی (و رایگان) برای کاهش استرس و اضطراب ، فعالیت بدنی است. تحقیقات نشان می دهد که حتی مقدار کمی فعالیت می تواند به کاهش استرس ، بهبود خلق و خو ، بهبود خواب و حتی تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کند ، چیزی که همه ما می توانیم در طول این بیماری همه گیر استفاده کنیم. حتی یک پیاده روی سریع 30 دقیقه ای مزایای ایمنی فوری را ارائه می دهد که می تواند چند ساعت بعد ادامه یابد. هر دقیقه فعال مهم است و می تواند سلامتی را افزایش دهد.

چه چیزی به عنوان فعالیت بدنی محسوب می شود؟ در واقع زیاد! لازم نیست ثابت کنید که قهرمان آیرونمن هستید و در تعطیلات بهترین کار را انجام دهید. فعالیتهای با شدت متوسط ​​که به شما اجازه می دهد در حین فعالیت صحبت کنید ، اما آواز نخوانید ، مکانی عالی برای شروع است. با سگ قدم بزنید. با شریک خود رقص کنید. با بچه های خود صید بازی کنید. او با دوچرخه به مغازه می رود. حتی کارهای خانه مانند خزیدن برگها ، جاروبرقی و بلند کردن سبدهای لباس چند دقیقه فعالیت را جمع می کند. آیا به دنبال گزینه آموزشی ساختاری هستید؟ این لیست پخش ویدئویی رایگان تمرین از اجلاس بین المللی سلامت و تناسب اندام ACSM را بررسی کنید.

آیا می خواهید بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید؟ آن را بیرون بیاورید. فعال بودن در طبیعت باعث کاهش استرس و اضطراب و کاهش فشار خون می شود. در خیابانی پر از درخت قدم بزنید ، در باغ عقب بازی کنید یا یک پارک محلی یا فضای سبز پیدا کنید. مطمئن باشید که با طبیعت ملایم رفتار می کنید: در مسیرهای تعیین شده بمانید ، زباله ها را با خود به خانه ببرید و گیاهان و حیوانات را دقیقاً در جایی که می بینید بگذارید.

آیا می خواهید وقتی تعطیلات فعال هستید برگردید؟ گزینه های مجازی زیادی برای پیاده روی / دویدن / رول وجود دارد که به نفع خیریه ها در سراسر کشور است.

اگر درباره COVID-19 صحبت نکنیم سال 2020 نمی شود. اطمینان حاصل کنید که در خارج از خانه خود فعالیت می کنید. فاصله افراد (حداقل شش متر) را از منزل خود دور نگه دارید و در صورت نزدیک بودن دیگران از یک صورت روی بینی و دهان خود استفاده کنید.

از تمام شاخص تناسب اندام آمریکا ، برای شما تعطیلات شاد و سلامت آرزو می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *