تفاوت بین P90X Classic، Doubles و Lean برنامه ها چیست؟

با P90X، می‌توانید از بین سه روال تمرینی کلاسیک، دو نفره یا لاغر را انتخاب کنید. شما از یک مجموعه دی وی دی استفاده می کنید اما نتیجه هر برنامه تمرینی متفاوت است.

اهداف تناسب اندام خود را در نظر بگیرید تا مشخص کنید کدام برنامه تمرینی P90X برای شما بهترین است. آیا هدف شما این است که در حین بهبود کاردیوی خود، لاغر و خوش اندام شوید یا بیشتر به حجیم کردن عضلات خود علاقه دارید؟ هر برنامه زمانبندی متفاوتی دارد. صرف نظر از اینکه کدام برنامه تمرینی P90X را انتخاب می کنید، همه آنها بسیار شدید هستند.

در اینجا خلاصه ای از 3 برنامه تناسب اندام P90X آمده است: P90X Classic، P90X Doubles، یا P90X Lean.

P90X Classic

P90X Classic یک انتخاب محبوب بین مردان، برنامه ای است که اگر می خواهید حجم عضلانی خود را حجیم کنید یا افزایش دهید. یک چالش فیزیکی و ذهنی شدید، برنامه کلاسیک شامل فشارهای فشاری، کشش، تمرینات قدرتی سنگین و مقداری کاردیو است.

P90X دوبل

P90X Doubles یک انتخاب عالی است اگر علاوه بر روتین P90X به یک جلسه تمرینات قلبی عروقی اضافی نیاز دارید. مطمئن باشید که برای P90X Doubles انرژی زیادی دارید! این دقیقاً مانند برنامه های کلاسیک با تمرین اضافه شده سه تا چهار بار در هفته است. تمام تمرینات قدرتی کلاسیک را با تمرینات هوازی اضافه ای که نیاز دارید دریافت خواهید کرد.

P90X Lean

این برنامه تمرینی لاغر که یک انتخاب محبوب در بین خانم هاست، بیشتر مبتنی بر کاردیو برای حداکثر کاهش وزن است. برنامه Lean تمرینات قدرتی و مقاومتی کمتری را ارائه می دهد که می تواند تغییرات مثبتی در توده لاغر بدن شما ایجاد کند. افزایش تمرینات قلبی عروقی به سوزاندن کالری بیشتر و از دست دادن چربی کمک می کند.

مناسب برای زندگی

چه تصمیم به انجام برنامه P90X Classic، Doubles یا Lean داشته باشید، پیشرفت خود را با گرفتن اندازه‌گیری‌ها و عکس‌های قبل از خود و سپس گرفتن مجدد هر دو هفته یکبار پیگیری کنید.

سلامتی و تناسب اندام چیزی است که شما برای زندگی انجام می دهید، نه فقط یک راه حل موقت.