تمریناتی برای از بین بردن چربی پا

در سال‌های متمادی که به‌عنوان مربی تناسب اندام کار می‌کردم، بسیاری از مردم سؤالاتی مانند “بهترین ورزش‌ها برای از بین بردن چربی پاها یا بهترین ورزش‌ها برای از بین بردن چربی پشت چیست؟” این پاسخی آسان برای بیان است، اما بسیاری از مواقع مردم واقعاً متعجب می‌شوند که پاسخ آن چیزی نیست که انتظار داشتند. بگذارید دقیقاً به بهترین روش برای کاهش چربی در طول زمان بپردازم و علم پشت آن را توضیح دهم.

بسیاری از مردم انتظار شنیدن این موضوع را ندارند، اما شما نمی توانید کاهش چربی را به قسمت های خاصی از بدن هدایت کنید. بسیاری از افراد این تصور را دارند که اگر روی تقویت عضلات شکم خود کار کنند، در نتیجه چربی شکم خود را از دست خواهند داد. که صرفا اینطور نیست. اما من یک خبر عالی دارم. هر تمرین قدرتی یک تمرین برای از بین بردن چربی پا است.

توضیح خواهم داد – مفیدترین فلسفه ورزش برای کاهش چربی حول ایجاد توده عضلانی بیشتر است. ببینید، به ازای هر پوند عضله ای که به بدن خود اضافه می کنیم، می توانیم 37.5 کالری اضافی در روز در حالت استراحت بسوزانیم. وقتی 9 پوند عضله را به بدنم اضافه کردم، توانستم سوخت و ساز بدن خود را در حالت استراحت افزایش دهم تا در حالی که به سادگی در حال استراحت هستم، هر روز 337 کالری بسوزانم. این قدرتمند است!

به همین دلیل است که من تمام مشتریانم را روی تمرینات قدرتی به ایمن‌ترین روش ممکن متمرکز می‌کنم تا بهترین نتایج را در دراز مدت داشته باشم. ببینید، هر زمان که ما هر نوع فعالیت هوازی مانند دویدن را انجام می دهیم، فقط در حین انجام فعالیت از مزایای آن بهره مند می شویم. اما تمرینات قدرتی متابولیسم را به طور مداوم افزایش می دهد تا در حالت استراحت، خط پایه شما تغییر کند. من همچنین می گویم که 60-80 درصد دوندگان هر سال آسیب می بینند، بنابراین من از حفظ ایمنی تا حد امکان دفاع می کنم. تمام تمرینات قدرتی تمرینات عالی برای کاهش چربی پا هستند.

بهترین توصیه من این است – دو بار در هفته با یک رژیم تمرینی قدرتی کار کنید تا تمام گروه‌های ماهیچه‌ای اصلی خود را به خستگی کامل برسانید و متوجه تفاوت در هر ناحیه هدفی که به دنبال کاهش چربی هستید، خواهید شد. همه ما بسیار متفاوت ساخته شده ایم، بنابراین همه ما مناطق مختلفی داریم که ممکن است چربی بدن خود را حمل کنیم. برای حداکثر نتایج، تقویت گروه های عضلانی در همه جای بدن به شما این امکان را می دهد که بیشترین مقدار کالری را صرفاً در حالت استراحت بسوزانید. این به متابولیسم شما اجازه می دهد همیشه در حال سوختن باشد.

به طور خلاصه، تمرینات قدرتی کامل بدن و رشد عضلانی کلید اصلی بهترین تمرین برای کاهش چربی پا هستند. من همچنین توصیه می کنم تا حد امکان ایمن بمانید، این تخصص من است، تمرین تناسب اندام ایمن. امیدوارم نگاهی به برنامه تناسب اندام Super Slow بیندازید، این برنامه زندگی خانواده من را تغییر داده است و می تواند زندگی شما را نیز تغییر دهد!

رژیم لاغری سریع