تمرینات تقویت سریع شکم و چربی سوزی

زمانی که وقتتان کم است یا ساعات طولانی کار می کنید، به جای تمرینات قلبی طولانی و خسته کننده، به تمرینات تقویتی سریع و چربی سوزی نیاز دارید. اجازه دهید برخی از بهترین راه های چربی سوزی سریع با این تمرینات را به شما نشان دهم.

همانطور که در دوره های تمرینی کوتاه تری شرکت می کنید، باید به خاطر داشته باشید که با وجود اینکه فقط از گلیکوژن برای سوخت استفاده می کنید، همچنان کالری می سوزانید و اگر می خواهید چربی بیشتری از دست بدهید، باید کالری بیشتری بسوزانید. تمرینات کوتاه مدت نیاز به تلاش عظیم دارند وگرنه نتیجه نخواهید گرفت.

رفتن و از دست دادن چربی یا فقط فریب دادن و چاق ماندن سخت است.

تمرینات تقویت کننده سریع و چربی سوزی:

تمرینات با وزن بدن مانند این چربی ها را سریع آب می کند، گاهی اوقات خیلی سریع:

  1. بورپی x 20
  2. نشستن روی دیوار x 1 دقیقه
  3. لانگز x 30
  4. اسکات رایگان x 50
  5. جک های پرش x 100
  6. کوهنورد x 20
  7. 2 دقیقه پرش کنید
  • HIIT – این یک تمرین اینتروال با شدت بالا است که می تواند برای هر نوع تمرین هوازی استفاده شود، شما با سرعت کامل به مدت 30 ثانیه می روید و سپس برای یک دقیقه به سرعت کروز باز می گردید. به عنوان مثال، اگر در حال شنا هستید، می توانید یک دور را با سرعت 100 درصد شنا کنید و سپس با سرعت 50 درصد به عقب شنا کنید. به مدت 30 ثانیه روی دوچرخه حرکت کنید، سپس به مدت 1 دقیقه با دوچرخه حرکت کنید.
  • بالا رفتن از پله ها – دویدن از پله ها برای کاهش چربی عالی است، سپس به پایین بروید و تکرار کنید، سعی کنید یک پله بزرگ برای این کار پیدا کنید.

امیدوارم اینها کمی خلاقیت و علاقه بیشتر را به این موضوع برانگیخته باشد که چگونه می توانید راه هایی برای سوزاندن چربی پیدا کنید، حتی اگر زمان زیادی ندارید. به یاد داشته باشید که ما همیشه برای چیزهایی که در زندگی برایمان مهم است وقت داریم.

اگر از وضعیت فعلی خود خسته شده اید و این وضعیت بر سبک زندگی شما تأثیر می گذارد، اجازه دهید به شما کمک کنم تا فوراً شروع کنید. رایگان.