تمرینات دایره ای با وزن بدن برای سوزاندن چربی که در هر مکانی قابل انجام است

آیا در یافتن زمان برای قرار دادن یک تمرین چربی سوزی در زندگی پرمشغله خود مشکل دارید؟ آیا به دلیل تعهدات کاری و خانوادگی به طور مداوم تمرینات کاهش چربی را حذف می کنید؟

اگر چنین است، می خواهید نگاهی به برنامه تمرینی در این مقاله بیندازید.

من بیش از یک سال است که از برنامه تمرینی آزمایش شده و موثر برای آشفتگی استفاده می کنم، و چیزی که بیشتر از همه در مورد آن دوست دارم، تنوع باورنکردنی تمریناتی است که کریگ بالانتاین جمع آوری کرده است. تنوع به من این امکان را داده است که یک تمرین با وزن بدن اصلاح شده را تنظیم کنم که اگر زندگی مانع رفتن من به باشگاه شود، می توانم آن را انجام دهم. این یک مدار از پنج تمرین با وزن بدن است که به دنبال آن یک تمرین اینتروال 20/10 تاباتا انجام می شود. اگر سریع بدنم را گرم کنم، می‌توانم این روتین را در 20 دقیقه انجام دهم و واقعاً ضربان قلبم را بالا می‌برد و چربی زیادی را سریع می‌سوزاند.

پس دیگر بهانه ای نیست! اگر نمی توانید به باشگاه بروید، همچنان می توانید ورزش کنید و چربی بسوزانید.

در اینجا فلسفه اصلی کاهش چربی من است:

1. روزه داری متناوب برای ایجاد کسری کالری خفیف و کاهش سطح انسولین برای کاهش سرعت ذخیره چربی.

2. تمرین مقاومتی سوپر ست برای افزایش سطح HGH که چربی می سوزاند و عضله بدون چربی می سازد.

3. کاردیو اینتروال برای وادار کردن چربی سوزی در حین و بعد از تمرین.

بنابراین، بر اساس این فلسفه، در اینجا تمرینی است که من زمانی که نمی توانم به باشگاه بروم زیرا زندگی بیش از حد شلوغ می شود، از آن استفاده می کنم.

1. ورزش وزن بدن برای گرم کردن. 5 دقیقه.

2. مدار 5 تمرین. هر تمرین پشت سر هم با ۱ دقیقه استراحت در انتهای مدار انجام می شود. این کار را تا 2 بار و حداکثر 3 دور تکرار کنید.
آ. 12 بار فشار بالا
ب 12 اسکوات اسپلیت بلغاری (اگر در خانه هستید از صندلی استفاده کنید)
ج 12 چسب
د 12 لیفت مرده تک پا
ه. 30 کوهنورد (30 تکرار در هر پا)

3. با یک تاباتا تمام کنید. 20 ثانیه جک های پرش و به دنبال آن 10 ثانیه استراحت. هشت دور انجام دهید. همچنین می توانید با انجام حرکات دمبل یا کتل بل به جای پرش جک یا پرش از کنار، کار را سخت تر کنید. یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید ضربان قلب شما را بالا می برد. از بهترین قضاوت خود استفاده کنید.

4. کشش دهید و خنک شوید.

پس اگر زندگی خیلی شلوغ شد نترسید. شما هنوز هم می توانید بدون رفتن به باشگاه یک تمرین چربی سوزی عالی داشته باشید.

رژیم لاغری سریع